![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() bemmeke trouwens je stelling dat er hier geen haan kraait indien het blanke daders zijn gaat niet op hé, hoeveel pagina's hebben we volgemaakt over de NGO blanke verkrachters en misbruikers van gekleurde vrouwen en kinderen?
Laatst gewijzigd door Anna List : 20 maart 2018 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (ps ik heb het niet specifiek over Vlamingen & hun genen, but nice try) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard horen we dit niet graag in ons land waar Alcohol onschendbaar is.....het zijn altijd en alleen de andere drugs die gevaarlijk zijn. Bartje vergeet de gevaarlijkste drug ook altijd te vermelden als hij het heeft over zijn war on drugs. http://www.standaard.be/cnt/dmf20180318_03416319 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 maart 2018 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Je hebt juist niks levenservaring beste bembem. Je bent alleen. Je komt nergens. Je hebt geen vrienden. Geen werk. Geen opleiding. Geen hobbies. Je hebt je jeugd doorgebracht in een beschermde omgeving. Pa ging dood, weg bescherming, weg geld.
Je hebt geen flauw benul van hoe de wereld werkt wat je neemt nu eenmaal geen deel aan de wereld. Je verstopt je in een hokje in Merksem. En nu kom je hier die vrouwen schuld aanwrijven voor hun eigen (groeps)verkrachting. Ocharme de negertjes toch. Louter omdat jij, door je gele kleur en armzalig leven, een verbondenheid voelt met die negers. Je spreekt misdaden goed omdat de misdadiger een loser is zoals jij. Sterk bezig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() een medeforummer rechtuit domkop noemen mag niet volgens het reglement hoor ... sommige forummers drukken voor zoiets op het driehoekje, maar ik denk wel dat je het treft met Tavek, die doet niet zo kleuterachtig volgens mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus neen, ik RD niet. Je moet al fors doen. Ik heb eenmaal op de RD gedrukt. De oproep tot genocide door de spartaan was voor mij er over (ook omdat dat strafbaar is, mij domkop noemen, niet echt...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je gaat toch niet beweren dat de Roofie-verkrachtingen een verzinsel zijn? mss nog iets over feministes erbij betrekken ook? ![]() nogal nen draak van ne voetballer hé dien Teodorczyk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() die link geeft een error404 ... én zou me verbazen dat het over groepsverkrachtingen gaat.
ps post je dat citaat nu nog eens waar je de leugens van een dader in herhaald en waarin je de vrouwen culpabiliseert? Laatst gewijzigd door Anna List : 20 maart 2018 om 11:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Onbegeleide vrouwen zijn en blijven een makkelijke prooi.
De natuur trekt zich weinig aan van moraal, wetten en regeltjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, je krijgt een Noord Afrikaan uit de zandbak, en een neger uit de brousse, maar de zandbak niet uit de Noord-Afrikaan en nog minder de brousse uit een neger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat wel degelijk om groepsverkrachtingen, of dacht je dat als dakloze vrouw op straat leven zo veilig is, autochtone blanke daders genoeg die daar op 'preyen', google het anders maar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ook die mannen mogen ze in nen hogen boom hangen of in de Seine kieperen ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat gaat over veelvuldige en herhaalde verkrachtingen maar niet over groepsverkrachtingen, daar is geen letter van in de tekst te vinden. !niet dat dit minder erg of minder vreselijk zou zijn! maar ik denk dat groepsverkrachtingen een specifiek misdrijf zijn dat ook een specifiek debat verdient (!net zoals de andere verkrachtingen en seksuele misbruiken). |
|
![]() |
![]() |