![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die registreren een toevallige passage, niet uw volledige traject.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval gaan wij bij rekening rijden de prijs x5 of meer doorberekenen aan de klant.
Zo verdienen we er nog wat aan.
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope.
We gaan jullie pluimen als verse kippen. Ja dat was tenslotte jullie eigen wens nietwaar dat rekening rijden en zo al die ambetante omwegentjes en dergelijke? Wel dok nu maar af.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tesla? Oelala... Dat gaat nogal wat kosten hoor. Langs de andere kant mogen ze goedkoop opladen. Er naartoe rijden echter?
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Als een poolse firma intekent op de opracht, en jij bent duurder omdat je de km heffing 5x doorrekent en die poolse firma maar 1x, dan ben je de opdracht toch lekker kwijt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België moet nu al dwangsommen per dag betalen als dat niet het geval is. Het is gedaan met die buitenlanders. Nu moet je afdokken.
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat 5x doorrekenen van de km heffing is geen regel. Dat is uw keuze. Sommigen zullen die kost op zich nemen en niet doorrekenen. Guess wie de opdracht krijgt....niet de Mambo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben niet liever dan dat anderen voor de laagste prijs werken. De beste garantie dat ze dan ook snel failliet zijn. En de tijd dat ze in goedkoop werk steken is tijd dat wij krijgen van hun om duurder werk in hun plaats te gaan doen. Zie je het? Je moet de taartjes eten. Niet de kruimels...die zijn voor de mussen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 21 juli 2018 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De markten gaan de milieuproblemen niet oplossen. Als er minder en minder overblijft van arbeidsvoorwaarden en welvaartstaat dan zorgt de economische groei voor achteruitgang van de welvaart, niet vooruitgang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een bedrijf als Netflix, Facebook is succesvol zolang het kan groeien. Als het verzadigingspunt bereikt is, is de pret over. In een economisch systeem dat een bevolking van eten en spullen voorziet, in respect voor het milieu en de mens, zit gewoonweg niet veel winst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou dan wel iets nieuws zijn.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groeien op een lage of geen winst realisatie is de snelste weg naar het failliet. En ze doen het bijna allemaal. Weet je waarom? Omdat ze geen overschot hebben en niet kunnen kiezen. Vicieuze negatieve spiraal.
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom. Als die syndicaten zeggen dat je het dubbel moet vragen van de aankoopprijs wanneer je iets aan de particulier verkoopt dan doet iedereen dat gewoon. Onafhankelijk van hun vaste kosten die immens kunnen verschillen (bvb door erven al dan niet moeten lenen of huren van het pand van waaruit men werkt).
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfstandigen werken en handelen naar eigen inzicht. Daarom dat je al die verschillen krijgt. Niks te maken met syndic of wat dan ook. Je doet wat je wilt hoor.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 juli 2018 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |