![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht je tijd en goesting hebben, mag je mijn posts checken. Als Di Pupo, om maar een voorbeeld te geven, nog maar eens een herhaling van de beschuldiging van pedofilie op zijn forumbrood krijgt, dan zal ik reageren: er is nooit één ernstige aanwijzing van schuld geleverd. Maar Tom Meeuws organiseerde een tijdelijk-vaste slachtgroep in Antwerpen om schapen te laten kelen voor misloms. Dat is wel bewezen, en hij ontkent het ook niet. Voor mij is hij een dierenbeul.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, geheimzinnig is het in ieder geval wel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kent de onderzoeksdossiers? Als er geen aanwijzingen waren, waarom doet men dan strafdossiers open tegen iemand? Rare zaken daar op het gerecht...
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kijk nu, de mensen die verkrachters en moordenaars in hun rangen tellen staan klaar om met stenen te werpen.
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
De fiscus is tenslotte een verzameling van mensen. Soms lui, soms overijverig, soms correct, soms leugenaars, soms .... Combineer dat met wat men hier wil laten doorgaan voor een rechtvaardige wetgeving en je bent maar al te gelukkig als uw gefantaseerd dossier door een correct onderzoek wordt nagetrokken. In zeldzame gevallen wordt er door de fiscus zelf alles aan gedaan om zo'n onderzoek te vermijden. Als het er dan toch komt dan gebeurd het soms dat de fiscus zelf er alles aan doet om alle info binnenhuis te houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uit het eerste bericht leid ik af, dat het gaat om een betwisting aangaande een verkoop van vastgoed. Schattingen van de fiscus i.v.m. de waarde van het vastgoed en de notariële verkoopsom. Een zaak waarbij het tot geen akkoord komt tussen de fiscus en de belastingbetaler. En die belandt dan op het parket omdat de belastingbetaler zijn 'fiscale schuld' niet wenst te voldoen. Laten we het onderzoek van de justitie afwachten.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan mag het een sos zijn, dan mag het iemand zijn lijk Rajoy, dan zal ik mij onthouden van zo'n zware beschuldigingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had Demesmaeker echt gefoefeld, het ware dagen lang in den pers geweest.
Dat het nu nauwelijks wordt opgepikt doet me anders vermoeden. Henrike, stand van zaken in het onderzoek aub.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt vermoedelijk deel uit van de vuile campagne.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() rode vingers
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() Ook hier!!!!!!
Er over reutelen en schelden naar elkaar brengt totaal niets op, integendeel al de politieke partijen leven er van. Schaf een anti-stressbal aan om in te knijpen het zal meer voldoening scheppen..... Werd de wet overtreden, dan moet het Parket, moet Justitie handelen. Via de rechtbank Moeten de graaiers, sjoemelaars, maffia met zwijgplicht leden van welke bende ook daad werkelijk gestraft worden als het bewezen werd. Alleen is dat het probleem in het sjoemel merk België waar justitie volgepland werd met leden van de verschillende clans!!! En waar géén degelijk justitie apparaat is, is er géén democratie waar de wet gevolgd word! In dit land kan men 800.000 gezinnen bestelen/bedriegen zonder dat de graaiers vervolgd worden; sterker nog de ganse bevolking zou moeten bijleggen om die diefstal te verwerken!!! Terwijl duidelijk werd dat ze zelf, de sjoemelaars met geld massa’s gevlucht zijn naar Luxemburg en zonnig sjoemel eiland….. Als de ene het doet doe de andere het ook zeker……
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180403_03444910
Bewusteloos + "donkere periode" + hotelkamer = zelfmoordpoging met pillen
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn laatste centen willen ze nog afpakken. Uitzoeken tot op het bod, de schuldigen straffen.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |||
|
![]() Via die link van hetnieuwsblad lezen we waarover het gaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zolang de schuld niet bewezen werd is men onschuldig. De wetgevers hebben de fiscus dermate veel mogelijkheden en vrijheden gegeven dat het soms heel gemakkelijk wordt om belastingplichtigen te beschuldigen zonder gegronde reden. |
|||
![]() |
![]() |