![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]()
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 master diploma's, wil zijn vriendin huur doen betalen om ze te kunnen neuken.
Wtf leren ze u daar op die school?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Ziet jou ook als een gevalletje easy money (gemeenschapsgeld) dus.
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 29 april 2018 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hou eens uw kop mr volcano none of your bisniz
back on topic pls |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Er is zoveel mis met de situatie in deze draad:
1 Het schijnbare klasseverschil tussen Zeus en z'n partner. Maar dit is wel het minst erge. 2. Hij heeft al een afbetaald huis, en zij mag nu afdragen -> precies een vader kind relatie zo ![]() 3. Een man die zich bekocht zou kunnen voelen?? Dit is heel erg. Zou de relatie het je in dat geval nog steeds niet waard zij geweest? Je wil een relatie zonder risico's of kleerscheuren... dat bestaat niet. Overigens is het voor een man, zeker met 2 masters, veel makkelijker om "verloren geld" weer bij elkaar te verdienen. In ieder geval, een relatie bouw je met twee. Dus eigenlijk moeten jullie samen tot de juiste oplossing voor beide komen, wat de rest er ook van moge vinden. Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 april 2018 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men neemt een start, maakt afspraken, bekijkt de financiële evolutie en past aan. Maar draai het even om : stel je voor dat je partner plots haar inkomen kan verdubbelen, ga je dan ook de afspraken aanpassen ? Uiteraard niet, in de echte wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementslid
|
![]() Toen ik mijn 1e appartement heb gekocht is mijn vriendin komen inwonen bij mij. Ik heb haar geen huur gevraagd maar alle kosten hebben we samen betaald. (telecom, elektriciteit, water, eten, vaste kost appartementsblok, ...)
Ik vond dat zij niet moest bijdragen aan het afbetalen van mijn eigendom. Later hebben wij samen een huis gekocht. Ik kon het allemaal cash betalen na de verkoop van mijn zaak, maar we hebben het toch 50/50 gedaan (wou ze zelf). Dit maakt het later gemakkelijk en duidelijk om alle kosten te financieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het over verwerving van middelen gaat, dan moet er vanaf moment 1 duidelijk zijn van wie de goederen zijn, en is de bijdrage van de niet-eigenaar totaal vrijwillig. Wat ik in dit geval van de partner zou verwachten is dat deze het dagelijkse leven zou betalen, terwijl u de kosten die te maken hebben met de woning (instandhouding, water, elektriciteit, modernisering, kadastraal inkomen en dergelijke) betaald met de duidelijke afspraak (desnoods in contractvorm) dat de partner bij ontbinding van de relatie geen enkele aanspraak kan maken op de woning. Grotere "plezieruitgaven" zonder de verwerving van materiele middelen zijn/kunnen gezamenlijk.
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
in een eerlijke relatie haal je dat financiële eruit. geen billijke bijdrage in de kosten vragen verstoort net het evenwicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Neo liberalen hahaha zie onderschrift
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |