![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem de naam van de mens die vandaag al tot zijn 67ste heeft moeten werken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was toen heel, heel wat goedkoper.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 16 mei 2018 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De salariswagen kan men dan wel een ongelukkige keuze noemen (maar het was wel een belastingverlaging). Maar het terugbrengen van de hoogste schijf van 55% naar 50% was een directe belastingverlaging. En er waren nog wel andere maatregelen. Misschien zou men zelfs kunnen zeggen dat een deel van de problemen nu, te wijten zijn aan de belastingverlaging op de personenbelasting, die men begin deze eeuw heeft doorgevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de sociale zekerheid is onze Belgische troef. En onze beleidsmensen hebben er ook voor gezorgd dat je met een Porsche salariswagen mag rijden op kosten van de werkmens.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klagen moogt ge 't ook noemen hoor: In J'lem is dat zelfs een instituut geworden met een eigen muur.
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet: amaai, dan zijn er serieuze kosten aan U!
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dadeemelee heeft al een paar keer eerder zulke uitspraken gedaan die recht uit het hart kwamen, totaal niet ironisch, sarcastisch, cynisch of zelfs maar in enige andere vorm grappig bedoeld.
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() dat is ongeveer even kortzichtig als zeggen dat de zon vanavond eens een keer niet zal onder gaan. er is immers nog niemand hier die de zon al heeft zien ondergaan vanavond
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn vader heeft zijn 45 jaar op de werkvloer wel volledig uitgedaan.
Het bedankje, een pensioentje van €1180.
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn nonkel had ook het idee indertijd van zijn gerenoveerd huis zelf te vloeren. Zoveel miserie dat het hem bijna zijn huwelijk heeft gekost en na maanden sukkelen en afzien heeft hij alles laten uitbreken en een professionele vloerder laten komen, na een week was het tiptop. Door die 'besparing' heeft hij die vloer uiteindelijk (veel) meer dan 2 keer betaald. Begin niet aan wat je niet kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh, ik heb daar al aan gedacht, en spaar van mijn eigen centjes elke maand net voldoende om vanaf mijn 60 een dikke fuck you naar de overheid te kunnen lanceren.
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben éénmaal gecontroleerd geweest. Douaniers namen een staal uit mijn tank om te checken, tijdens een controle langs de kant van de weg. Als je éénmaal rode diestel getankt zou hebben, dan blijven daar nog tot 20 tankbeurten daarna sporen van in de brandstoftank zitten. De verdunning tot niet meer detecteerbaar gaat maar zeer langzaam.
|
![]() |
![]() |