Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2004, 17:33   #121
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT
Doet het pijn jongen? Om als lafaard bestempeld te worden. Dan had ... je die perfide uitspraak maar beter achterwege gelaten.8)
Weet je wat laf is ? Als je geen argumenten hebt beginnen schelden. En weet je wat dom is ? Oproepen tot geweld. En weet je wat erg is ? Verblind zijn door haat waardoor je iedere realiteitszin verliest.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 17:55   #122
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Weet je wat laf is ? Als je geen argumenten hebt beginnen schelden. En weet je wat dom is ? Oproepen tot geweld. En weet je wat erg is ? Verblind zijn door haat waardoor je iedere realiteitszin verliest.
Waar zijn jouw argumenten, buiten het blindelings verdedigen van een groepje crapuul? Geweld beantwoordt men met geweld, of ga jij soms met bloemen gooien als ze je ineenslagen? Verblind door haat? Sukkeltje toch, wie zou ik haten volgens jou?
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 18:17   #123
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Ik woon daar toevallig, ik haal dat niet van ne website. Die vuile ratten van't Kiel (de harde kern Beerschot-supporters) zijn dus willekeurig mensen op straat bij mekaar beginnen stampen. Zo grof zelfs dat ze op een bepaald moment een turk van in de veertig tegen de grond smakken en wat trappen geven, om dan daarna ertegen te zeggen : "ha, gij zijt nen Turk, sorry, wij dachten dat gij zo'ne vuile maroef waart"

Hierop is een groep marokkanen (niet alleen jongeren, ook vaders) inderdaad door het lint gegaan, en is er met een molotovcocktail naar het supporterscafé gesmeten. Fout van die gasten, groot gelijk.

Die rellen zijn trouwens de uiting van frustraties die al veel langer hangen rond het Kiel. In het stadium worden regelmatig racistische en fascistische leuzen geroepen (ik herinner U er even aan dat de fanclub van Germinal Beerschot veroordeeld is voor o.a. die zaken) De harde kern steekt zijn extreem-rechtse sympathieën niet onder stoelen of banken, en er zijn al vaker rellen gestart na een wedstrijd. De supporters van den Beerschot zijn hier doorgaans de aanstokers.

Wat daarvan in de gazet staat, is opgeschreven door ne journalist die ter plaatse is gekomen na de feiten, en de oude patjes in het plaatselijk café is gaan ondervragen.

Wat hier trouwens ook niet bijstaat, is dat Abrahim is ingerekend voor het inwerpen van autoruiten, en in tegenstelling tot wat de titel zegt, tien maanden heeft gekregen voor zowel de rellen als de diefstallen die hij heeft gepleegd.

Ik klets dus helemaal niet uit mijne nek.

Hey binnen een paar jaar is heel dat probleem toch opgelost? Waar maak jij je druk om?
Binnen een paar jaar zijn er daar geen Belgen meer, is de sharia ingevoerd en voila, dan worden er geen moslimmetjes meer lastiggevallen.
En zijt gij content.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 18:22   #124
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werkslaaf
Hahaha, links valt voor de zoveelste maal door de mand. Ze praten over zaken waar ze niets van weten, en als ze achter de waarheid komen liegen ze liever lustig verder ipv hun ongelijk toe te geven.

Hypocriete zakkenvullers! Met Sovjet-SP.a op kop!
Als ge de rest even leest, ziet ge dat Truder dan later ne website aanhaalt waar... inderdaad staat dat de enige aanleiding voor die rellen de nederlaag van Paarswit was, dat de rellen al om zeven uur 's avonds begonnen en dat den boel dan zwaar uit de hand gelopen is.
Jolle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 18:25   #125
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Hey binnen een paar jaar is heel dat probleem toch opgelost? Waar maak jij je druk om?
Binnen een paar jaar zijn er daar geen Belgen meer, is de sharia ingevoerd en voila, dan worden er geen moslimmetjes meer lastiggevallen.
En zijt gij content.
Da's toch erg eigenlijk : kom ik op een links forum, maken ze mij uit voor racist, kom ik hier, maken ze mij uit voor links. 't is toch ook nooit goed hé
Oud 17 november 2004, 18:31   #126
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Da's toch erg eigenlijk : kom ik op een links forum, maken ze mij uit voor racist, kom ik hier, maken ze mij uit voor links. 't is toch ook nooit goed hé
Je bent potverdorie een linkse racist !
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 18:55   #127
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik maak U voor niks uit. Ik zeg gewoon hoe het er binnen en paar jaar zal zijn.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 22:57   #128
piazzolla
Minister

Standaard

Citaat:
waar... inderdaad staat dat de enige aanleiding voor die rellen de nederlaag van Paarswit was

in artikel staat: "... kreeg het met elkaar aan de stok zonder een andere gekende aanleiding dan de nederlaag van Paarswit".

Artikel zegt simpel dat een andere aanleiding niet gekend, of niet geweten, is. Maw diee journalist heeft geen weet van een andere aanleiding (sluit ze daarom nog niet uit, heeft er gewoon geen kennis van). Hij kan enkel sterkste vermoeden hebben dat de aanleiding de nederlaag is.

Dit is wel iets anders als zeggen dat de nederlaag van Paarswit tout-court, de enige aanleiding is voor de rellen.

Tja, linkse logica, he.

Laatst gewijzigd door piazzolla : 17 november 2004 om 22:59.
piazzolla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2004, 23:56   #129
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Begin jaren negentig... da's ondertussen ook minstens tien jaar geleden. De rellen aan 't Kiel, dat gebeurt wel vaker anders...
....we zullen maar zedig zwijgen over de vernielingen in Deurne-Noord die telkens bij elke Derby plaatsvonden. Of wist je soms niet dat de Royal Antwerp Losers Club de meeste supporters heeft met een stadionverbod.

R.A.F.C Weg ermee!!!!
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 06:34   #130
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

tja we weten waar het probleem ligt he...
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2004, 11:19   #131
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Ik maak U voor niks uit. Ik zeg gewoon hoe het er binnen en paar jaar zal zijn.
Jaja, da's waar.
Oud 18 november 2004, 11:21   #132
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piazzolla

in artikel staat: "... kreeg het met elkaar aan de stok zonder een andere gekende aanleiding dan de nederlaag van Paarswit".

Artikel zegt simpel dat een andere aanleiding niet gekend, of niet geweten, is. Maw diee journalist heeft geen weet van een andere aanleiding (sluit ze daarom nog niet uit, heeft er gewoon geen kennis van). Hij kan enkel sterkste vermoeden hebben dat de aanleiding de nederlaag is.

Dit is wel iets anders als zeggen dat de nederlaag van Paarswit tout-court, de enige aanleiding is voor de rellen.

Tja, linkse logica, he.
Toch wel tof dat op basis van dit artikel "bewezen" wordt door "echte mannen" dat het weer de allochtonen waren die begonnen waren...

Trouwens, wat doet U denken dat ik links ben? Het feit dat ik iets heb tegen oneerlijkheid?
Oud 19 november 2004, 14:43   #133
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bijna elke keer dan dat Germinal Ekeren verliest, goed goed. Feit is dat de harde kern kale ratten en de plaatselijke bruine jeugd écht niet de dikste vriendjes zijn. En dat de oorzaak daarvoor ook niet alleen bij de bruine jeugd te zoeken is eigenlijk...
Jolle de zeveraar moet al inbinden. Je hebt er blijkbaar geen kloten verstand van, mijn beste. Ik denk niet dat je ooit al de harde kern van dichtbij gezien hebt, wanneer je stelt dat het een bende kaalkoppen zijn...

Einde van de discussie: Agitator 1 - Jolle 0

Cheers. 8)
Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2004, 18:42   #134
Jolle
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
Jolle de zeveraar moet al inbinden. Je hebt er blijkbaar geen kloten verstand van, mijn beste. Ik denk niet dat je ooit al de harde kern van dichtbij gezien hebt, wanneer je stelt dat het een bende kaalkoppen zijn...

Einde van de discussie: Agitator 1 - Jolle 0

Cheers. 8)
ik woon zo'n vijfhonderd meter van dat stadion. Dus...
Oud 19 november 2004, 19:01   #135
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Weer extra stemmen voor het vlaams belang de volgende keer.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 november 2004 om 19:02.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be