![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef ze duizenden kogels mee, wie niet kan schieten die raakt alleen maar onschuldige slachtoffers.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Heel erg voor die agenten en die onschuldige voorbijganger.
Maar hier zijn een reeks fouten gebeurd. Hoe heeft die in gods naam de wapens kunnen afnemen van 2 agenten ? Op het moment dat hij uit de school komt al schietend struikelen de agenten over elkaar in het achteruit gaan. Wat een zooi.... Wat ik wel merkte op de filmpjes was dat de dader nog een kogelke extra kreeg achteraf van de agenten om zeker te zijn dat em kapot was.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Het spreekt voor zich dat Progress Lawyers Netwerk de nabestaanden van de slachtoffers zal verdedigen.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op een postuum proces?
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de schrijnende beelden toevallig op VTM gezien.
De mensen die ze over de dramatische zaak ondervroegen waren negers maar dit terzijde het is Luik stampvol vreemdelingen. Hoe kan het dat zo iemand een penitentiair verlof kan toegewezen worden. (volgens sommigen een geradicaliseerde) Hoe kan die zo gemakkelijk een wapen afhandig maken? Laat het ook nog de zoveelste smet op de Islam zijn, de Islamieten die roepen/schreeuwen dat het de religie van de 'vrede' is? Citaat:
Als men nu de grenzen niet gaat sluiten en eruit gooien wat hier niet thuis hoort dan weet ik het ook niet meer. Op de lange duur begin je nog fan te worden van een bepaalde opmerking die men in het verleden schreeuwde: Ausländer raus! (andere zaak natuurlijk ![]() Stel ik mij de vraag of dit het straatbeeld is wat politici onze eigen mensen willen opdringen, een ware war zone? Trop c'est trop ... p.s. Dader riep wel degelijk "Allahu Akbar" Dat ze nu die zijn broer ook maar even in het oog houden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 mei 2018 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Nee tegen de overheid hé ... wie heeft die anders vrijgelaten of draagt toch de verantwoordelijkheid ?
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit is allemaal nog maar het begin.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dus dat de algemene politie opleiding en de aandacht aan training fors omhoog mag. Leuk om dames van middelbare leeftijd de baan op te sturen, maar ik vind dat deze dames dan wel fysiek in staat moeten zijn om een aanvaller af te weren. Quod non in dit geval. Agenten moeten veel, veel meer wapentraining krijgen. Veel meer gevechtstraining. Veel betere uitrusting. Veel minder administratieve rompslomp: veiligheid moet hun hoofdtaak worden. Parkeerboetes moeten gedaan worden door private ondernemingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() En ik blijf erbij, dat tafereel aan de school....wat een zooi.
Ik moet eerlijk zijn: ik zou me ook rot schrikken als die gast daar al schietend buiten komt en ik zou er waarschijnlijk nog een grotere zooi van hebben gemaakt. Maar special forces agenten moeten hier toch wat koelbloediger en efficienter reageren. Waarom denkt je dat die allemaal beenwondes hebben ? Ze lagen met de benen in de lucht....op hun gat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 mei 2018 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor onze linkse progressieven is hier sprake van slechts één slachtoffer.
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook daarstraks in de VTM studio deed hij dat daarstraks. Het was zelfs zo erg dat de journalist zei: '' Kom meneer Jambon, we mogen het licht van de zon toch niet ontkennen.'' En nee, N-VA'ers zijn voor mij geen loslopend wild robert. Zo kan het beleid van Francken, Weyts en Demir voor een groot deel wél mijn goedkeuring wegdragen. Voor een politiek correcte platte vijg als Jambon geldt dat zeker niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Yep een Belg die met Trappist en ardense varkenskoteletten is opgegroeid. Une ardeur d'avance.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |