![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je nu al zelf eens op de site gaan kijken van de stemming? Dit staat er klaar en duidelijk op hoor. Dat je dit toch blijft ontkennen is gewoonweg triestig en belachelijk. Lees even mee ok... "Als ook alle stemmen zouden worden meegeteld die nog [size=7]na[/size] de slotuitzending van ‘De Grootste Nederlander’ zijn [size=5]binnengekomen[/size], dan zou Willem van Oranje de [size=5]uiteindelijke[/size] winnaar zijn geworden. Maar [size=5]volgens[/size] de [size=5]stemprocedure[/size] die aan de notaris is voorgelegd, gelden [size=5]alleen[/size] de stemmen die [size=7]tijdens[/size] de uitzending werden [size=5]ontvangen[/size]. Volgens die procedure blijft [size=5]Pim Fortuyn[/size] de [size=5]winnaar[/size] van de finale, die maandagavond op de televisie werd uitgezonden." Duidelijk genoeg voor je!!! En dan zeg je dat ik dingen niet goed lees. Laatst gewijzigd door illwill : 21 november 2004 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, logisch. Gewoon mensen die weer schrokken dat na al die ellende die Nederland sinds twee weken doormaakt weer massaal op Pim Fortuyn zouden gaan stemmen. Beetje laat geschrokken, that's a shame!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat jij daar geen probleem mee hebt, zegt veel over de de manier waarop jij tegen begrippen als "democratie" aankijkt. Jij zou er bij een verkiezing van het parlement dus geen probleem mee hebben dat de SP.a als grote overwinnaar uit de bus komt, zelfs als nadien blijkt dat er door een technische storing niet correct geteld werd en dat eigenlijk het Vlaams Blok de grote overwinnaar moest zijn. Maar regels zijn regels, nietwaar illwill, dus alleen die eerste telling - die door een notaris werd goedgekeurd - is van tel... Ook al gaf de kiezer te kennen dat hij het Vlaams Blok aan de macht wou, blijft het toch de SP.a...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je nu echt niet lezen wat ik van de officiele site heb gepast? Pim heeft eerlijk gewonnen, men heeft regels die zeggen dat stemmen die na de uitzending binnen komen niet meer tellen. Je hebt het over mijn begrip voor de democratie, blijkbaar passen regels bij jou hier niet bij. Veeg jij je voeten aan de regels dan? Lees gewoon wat er staat kerel, en geef toch toe dat het zo is. Ik heb die tekst niet geschreven é, ik heb ze gecopieerd van de site!! Laatst gewijzigd door illwill : 21 november 2004 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zegt op de officiële site helemaal niet het tegenovergestelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Who cares kerel, ik ga me daar niet meer moe in maken. Iedereen kan lezen wat er staat, zelfs jij kan dit lezen ook al wil gewoonweg niets toegeven. Mij niet gelaten, je weet zelf ook dat je mis bent. Dit is niet iets wat ik beweer, het is gewoonweg jij die iets anders beweerd dan de mensen van de wedstrijd zelf, lol. Ga maar met hen discussieren dan. Feit is en blijft: Pimmetje is winnaar en heeft eerlijk gewonnen. Nogmaals de tekst van de site zelf. [size=3]Als ook alle stemmen zouden worden meegeteld die nog na de slotuitzending van ‘De Grootste Nederlander’ zijn binnengekomen, dan zou Willem van Oranje de uiteindelijke winnaar zijn geworden. [/size] [size=3]Maar volgens de stemprocedure die aan de notaris is voorgelegd, gelden alleen de stemmen die tijdens de uitzending werden ontvangen. Volgens die procedure blijft Pim Fortuyn de winnaar van de finale, die maandagavond op de televisie werd uitgezonden. [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pim heeft inderdaad volgens de regels gewonnen. Je merkt nu toch ook dat regels echt wel nuttig zijn é. Was dit nu zo moeilijk? Laatst gewijzigd door illwill : 21 november 2004 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat je zo moeilijk niet zou doen indien Pim op de 2de plaats had gestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar telling van de stemmen na de uitzending geeft aan dat Pim Fortuyn 130.000 stemmen heeft en Willem van Oranje 161.000." Hoezo alleen de stemmen op Willem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de regels heeft Pim gewonnen en je daar kun je niets aan doen of veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch een rare evolutie dat iemand die de weken voorligt, na de uitzending plots achter komt te liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |