Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2018, 13:19   #121
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
maar dat gaan de Engelsen ook proberen hé

straks staan de Belgen voor de Engelse goal te verdedigen om owngoals vd Engelsen te verhinderen en omgekeerd!

terwijl de twee trainers in elkaars gezicht lopen te spugen en op elkaars bakkes meppen om toch maar een rode kaart te kunnen pakken.
Het is ne keer iets anders hé.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 13:21   #122
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het is ne keer iets anders hé.
de FIFA zou zo'n ploegen gewoon naar huis moeten sturen eigenlijk.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 13:24   #123
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tur tut , ieder zijn eigen tactisch plan.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 13:27   #124
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Awel, 't was toch een goed begin: d' Ollanders mogen niet mee doen, toch? Ge moetni alles ineens willen, he.
Oud 28 juni 2018, 13:32   #125
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is een lamlendige attitude BA

heb jij kinderen opgevoed?
heb jij ze ooit, voor wat dan ook, gezegd van 'deze keer moet je er niet voor gaan' doe het deze keer maar eens half zijn gat ???

echt, ik wordt misselijk van zo'n attitude.
Ik heb geleerd dat middelen nooit ongelimiteerd zijn, en best zo efficiënt mogelijk worden ingezet. Dus ja, soms is het goed om een tandje kleiner te schakelen.

Wat ga je vertellen indien Martinez zijn beste ploeg opstelt, en op het einde van de wedstrijd blijkt dat Hazard en Mertens met een zware kwetsuur zijn uitgevallen, en dat Vertonghen en De Bruyne geschorst zijn voor de achtste finales?
Martinez een groot applaus geven, misschien? Hij is zodanig slim geweest dat hij zijn beste ploeg niet kan inzetten in de achtste finales, waardoor het risico op uitschakeling veel groter wordt?

Zodat sommigen kunnen blijven vertellen dat "België kan het niet, kijk eens, uitgeschakeld in de achtste finales"?

Nu ja, als jij liever alles geeft in de 15 eerste kilometers, zodat jij nooit tot de 42 km geraakt, dan moet jij dat weten, hé. Ik verkies om soms ietsjes minder tempo te maken, maar wel om zo het einde te halen.
Oud 28 juni 2018, 13:34   #126
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
maar dat gaan de Engelsen ook proberen hé

straks staan de Belgen voor de Engelse goal te verdedigen om owngoals vd Engelsen te verhinderen en omgekeerd!

terwijl de twee trainers in elkaars gezicht lopen te spugen en op elkaars bakkes meppen om toch maar een rode kaart te kunnen pakken.
zolang inhoudloze fanatieke supporters dat soort misselijkmakende komedie blijft slikken, zal er niks veranderen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 13:50   #127
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik heb geleerd dat middelen nooit ongelimiteerd zijn, en best zo efficiënt mogelijk worden ingezet. Dus ja, soms is het goed om een tandje kleiner te schakelen.

Wat ga je vertellen indien Martinez zijn beste ploeg opstelt, en op het einde van de wedstrijd blijkt dat Hazard en Mertens met een zware kwetsuur zijn uitgevallen, en dat Vertonghen en De Bruyne geschorst zijn voor de achtste finales?
Martinez een groot applaus geven, misschien? Hij is zodanig slim geweest dat hij zijn beste ploeg niet kan inzetten in de achtste finales, waardoor het risico op uitschakeling veel groter wordt?

Zodat sommigen kunnen blijven vertellen dat "België kan het niet, kijk eens, uitgeschakeld in de achtste finales"?

Nu ja, als jij liever alles geeft in de 15 eerste kilometers, zodat jij nooit tot de 42 km geraakt, dan moet jij dat weten, hé. Ik verkies om soms ietsjes minder tempo te maken, maar wel om zo het einde te halen.
voor bijna alle Rode Duivels is dit de periode van het minste competitiematchen van heel het seizoen want de meesten spelen twee matchen per week met daarbovenop CL (al zat alleen Radja daar op t eind nog mee natuurlijk) ... en jij gaat hier verkondigen dat t nu een uithoudingskwestie is???

ps doseren is belangrijk, maar je marathon te traag inzetten gaat ook je eindtijd verknallen hoor, zeker als je al een beetje gezwommen en gefietst hebt ervoor. het gaat erover exact te weten wat je kan en soms moet je je limieten ook wel opzoeken (zonder erover te gaan) om er iets van te maken.
Oud 28 juni 2018, 13:52   #128
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voor bijna alle Rode Duivels is dit de periode van het minste competitiematchen van heel het seizoen want de meesten spelen twee matchen per week met daarbovenop CL (al zat alleen Radja daar op t eind nog mee natuurlijk) ... en jij gaat hier verkondigen dat t nu een uithoudingskwestie is???

ps doseren is belangrijk, maar je marathon te traag inzetten gaat ook je eindtijd verknallen hoor, zeker als je al een beetje gezwommen en gefietst hebt ervoor. het gaat erover exact te weten wat je kan en soms moet je je limieten ook wel opzoeken (zonder erover te gaan) om er iets van te maken.
Toooo much info omtrent je jezuitenopleiding hier!
Oud 28 juni 2018, 13:54   #129
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Toooo much info omtrent je jezuitenopleiding hier!
voor die keer ik het eens alleen over mijn sporten heb!
Oud 28 juni 2018, 14:21   #130
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Liever met opgeheven hoofd verliezen, dan winnen dmv onsportieve "truukjes vd foor".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 14:41   #131
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik spreek dan ook over gekwetsten en geschorsten voor de achtste finales...
Oud 28 juni 2018, 14:43   #132
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Liever met opgeheven hoofd verliezen, dan winnen dmv onsportieve "truukjes vd foor".
En uiteraard moeten de Belgen de enige onnozelaars zijn die zich als naïevelingen gaan gedragen, nietwaar?
Oud 28 juni 2018, 14:46   #133
Tavek
Banneling

Standaard

Een match a la denemarken-frankrijk, daar zit ik nu toch niet op te wachten

die duizenden fans die veel geld hebben betaald om er bij te zijn ook niet

beetje respect voor hun mag er ook zijn
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 14:48   #134
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat Belgique chance heeft dat het in deze match echt niet om de knikkers gaat. Engeland heeft al meer dan eens op dit WK bewezen dat ze moordend zijn op stilstaande fases.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 14:57   #135
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
En uiteraard moeten de Belgen de enige onnozelaars zijn die zich als naïevelingen gaan gedragen, nietwaar?
we zullen zien wat het effect op de psyche van de spelers gaat zijn in ... de match na Engeland.

dit haalt de A-ploeg uit de zone
en in een stadion gaan zitten waar je ploeg 90 minuten uitgefloten wordt door een heel stadion omdat elke supporter zich bekocht voelt, daar moet je ook tegen kunnen.

dit is gewoon een slechte zet (als het zich zo zou afspelen dat er gespeeld wordt om te verliezen)
Oud 28 juni 2018, 14:57   #136
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ik denk dat Belgique chance heeft dat het in deze match echt niet om de knikkers gaat. Engeland heeft al meer dan eens op dit WK bewezen dat ze moordend zijn op stilstaande fases.
ja, ook de Engelsen zullen moeten uitkijken dat ze er niet per ongeluk zo een in jassen uit gewoonte deze keer! zo niet moeten ze al twee own goals maken nadien...

Laatst gewijzigd door Anna List : 28 juni 2018 om 14:58.
Oud 28 juni 2018, 15:10   #137
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat is een lamlendige attitude BA

heb jij kinderen opgevoed?
heb jij ze ooit, voor wat dan ook, gezegd van 'deze keer moet je er niet voor gaan' doe het deze keer maar eens half zijn gat ???

echt, ik wordt misselijk van zo'n attitude.
Ik heb godlof geen kinderen, maar ik zou ze wel leren om de hoofdzaken van de bijzaken te onderscheiden.

Natuurlijk heb je landenteams die in zo'n situatie voluit zullen gaan. Teams die sowieso geen grote verwachtingen koesteren en allang blij zijn dat ze naar de volgende ronde mogen; teams die, aangestoken door dwaze nationalistische sentimenten, menen dat ze elke wedstrijd tot op het bot moeten gaan (de heroïek, nietwaar).

Maar teams met grote ambities en een gezonde dosis redelijkheid kijken vooruit en zetten in deze situatie - een gevolg van het format - een B-ploeg in.

Persoonlijk kijk ik trouwens wel uit naar die B-ploeg. Die mannen hebben goede persoonlijke redenen om zich extra hard in te zetten (promotie naar de A-ploeg). En ze doen de broodnodige ervaring op. Ik zie niets dan voordelen. Kan best vermakelijk worden.

De toeschouwers? Ach, wie maalt er naderhand nog om? In de Daviscup zijn je kaartjes voor zondag ook waardeloos als het na zaterdag al 0-3 staat. Dan worden de dubbelaars - meestal sukkelaars in het enkelspel - nog ingezet om volstrekt nutteloze dead rubbers te spelen. En niet alleen in België.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2018, 15:13   #138
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik heb godlof geen kinderen, maar ik zou ze wel leren om de hoofdzaken van de bijzaken te onderscheiden.

Natuurlijk heb je landenteams die in zo'n situatie voluit zullen gaan. Teams die sowieso geen grote verwachtingen koesteren en allang blij zijn dat ze naar de volgende ronde mogen; teams die, aangestoken door dwaze nationalistische sentimenten, menen dat ze elke wedstrijd tot op het bot moeten gaan (de heroïek, nietwaar).

Maar teams met grote ambities en een gezonde dosis redelijkheid kijken vooruit en zetten in deze situatie - een gevolg van het format - een B-ploeg in.

Persoonlijk kijk ik trouwens wel uit naar die B-ploeg. Die mannen hebben goede persoonlijke redenen om zich extra hard in te zetten (promotie naar de A-ploeg). En ze doen de broodnodige ervaring op. Ik zie niets dan voordelen. Kan best vermakelijk worden.

De toeschouwers? Ach, wie maalt er naderhand nog om? In de Daviscup zijn je kaartjes voor zondag ook waardeloos als het na zaterdag al 0-3 staat. Dan worden de dubbelaars - meestal sukkelaars in het enkelspel - nog ingezet om volstrekt nutteloze dead rubbers te spelen. En niet alleen in België.
ok nog zoiets, Batsman kegelt er vanavond 7 in tegen Engeland, stuk voor stuk zelf afgedwongen pareltjes.
en dat gaat geen spanningen geven in de ploeg?
Oud 28 juni 2018, 15:20   #139
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ok nog zoiets, Batsman kegelt er vanavond 7 in tegen Engeland, stuk voor stuk zelf afgedwongen pareltjes.
Een beetje serieus blijven, hé...
Oud 28 juni 2018, 15:32   #140
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zal dan ook maar tegen de A-min- of B-plus-ploeg van Engeland zijn, hé.
Den Duisteren Duikboot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be