![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die combinatie? Polen, alleen Polen.
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een teken aan de wand! Laatst gewijzigd door Wapper : 2 oktober 2018 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen één van de Polen die ik ken, koopt die dingen vaker dan pakweg de Belgen die ik ken. Wat ze wél vaker kopen zijn in azijn opgelegde augurken, appels, zwart brood en knolselder. Ik denk het echter begrepen te hebben: sinds een aantal Polen plezier zijn beginnen te maken op een Nederlandstalig liedje, hebben ze het met z'n allen bij u verkorven, hé?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb verschillende leerlingen van Poolse afkomst zich uitstekend uit de slag weten te trekken in het Frans, het Nederlands én het Engels. De ouders van die kinderen doen doorgaans méér dan een klein beetje hun best om zich in het Frans uit te drukken. Maar ja, sinds een aantal Polen zich durft te amuseren op een Nederlandstalig liedje zijn ze met z'n allen erger dan het vuil van de straat, nietwaar?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat hier op grote schaal gebeurde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_landen_naar_bnp 25-ste economie van de wereld; Polen 474.893 miljoen US dollars 26 -ste economie van de wereld ; België 454.687 miljoen US dollars |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vervang er bij wijze van oefening 'Polen' maar eens door pakweg 'Congolezen', 'Joden', 'Marokkanen', 'Turken' of 'Walen'. Ziet u wat er bij komt kijken? ![]() Ik wil u gerust een beetje helpen: 'cliché's', 'stereotypen' & 'vooroordelen' (ik blijf nog beleefd). In de 'ronduit groteske openingspost' vond ik daar niks van terug. Wél enkele ondoordachte aannames (ééntje in de eerste zin, en ééntje in de laatste), maar dat was het dan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 oktober 2018 om 07:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De al even groteske suggestie dat "belgicisten" hier enig belang aan zouden hechten ? Waarom ? De nog groteskere profetie dat er onafhankelijkheid zit aan te komen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder akkoord met jou, dat het gestrooi met raciale stereotypes hier ongepast is in de discussie over broeder Kaproen & zijn dansende nonnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke derde ondoordachte aanname is dan aan mijn aandacht ontsnapt? Wat mij betreft is elke ondoordachte aanname trouwens een stupiditeit; één van de twee termen is dus overbodig, maar de éne is wel wat neerbuigender dan de andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een leuk gegeven dat het Smidje daar in Polen zo populair is. Om daar politieke gevolgen aan te koppelen is uiteraard van de pot gerukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voila ! Zo simpel ligt het.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 oktober 2018 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Ah, stond dat dan in de 'ronduit groteske' openingspost? 2) Dat verwondert me niet meer ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik had daar eigenlijk eerder 'mogen' i.p.v. 'moeten' geschreven; ik ben namelijk graag gul & vrijgevig ![]()
![]() |
![]() |