![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vind je de Islam een verrijking voor België en wil je er meer van hebben? Misschien droom je van een toekomst waarin je dochter in een hoofddoek over de straat gaat. Of ben je van mening dat de hard werkende Vlaming maar wat meer belastingen moet betalen om marginalen en luieriken (zowel autochtoon als allochtoon) te onderhouden?
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Bwa, ik kom uit een nest van actieve CVP politici en mogelijk stemmen er binnen de familie nog enkelen op de 'christen democraten' .
In het verleden heb ikzelf al op zowat iedere partij gestemd. Toenmalige CVP/ Open VLD / NVa ... Uiteindelijk geloof ik dat men op basis van egoïsme geen aangename samenleving kan opbouwen. Pas op, ik versta die mensen die zo veel mogelijk bij elkaar grabbelen ongeacht de gevolgen voor de buurman. Vaak ingegeven door schrik om ooit eens te weinig te hebben. Ik vrees alleen dat een goede verstandhouding onder mensen nooit kan vervangen worden door centen op de bank. Dus lijkt het me verstandig om voor partijen te kiezen die op zijn minst laten uitschijnen dat ze kiezen voor die aangename samenleving. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Uiteraard zit er veel spreiding op. In het Brusselse gewest gaat de Islamisering veel sneller dan in kleinere gemeenten. In veel Brusselse gemeenten zit men nu al aan 30% terwijl de doorsnee Vlaamse gemeente rond 9% zit. Maar het gaat in stijgende lijn. Ik heb echt een hekel aan leugenachtige linkse mensen die dit soort tendenzen via misplaatst sarcasme (topic starter is gedoctoreerd in statistiek) als leugens willen afdoen, terwijl we allemaal verdomd goed weten wat er aan het gebeuren is. Laat het misschien 40 jaar zijn voordat het fout gaat in kleinere gemeenten. Maar fout zal het gaan. Geen sprake van dramatiseren Hier de cijfers van het Brusselse gewest uit 2015. Ze maken veel meer kinderen dan wij. Het is dan ook essentieel om de kindergeldkraan dicht te draaien, en de financiële verantwoordelijkheid aan de ouders te geven ipv aan de belastingbetaler. ![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 oktober 2018 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
door bij de ene te stelen, en het aan de andere te schenken ?? Ik hou niet zo van maakbare samenlevingen. Stevaert, u wellicht wel bekend, heeft dat ooit eens geprobeerd...………"wij weten wat goed is voor de mensen"....was zijn credo. Het was wel van heel korte duur.
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() In 1905 45 % moslims in Sint-Joost-ten-Node
straf |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat dit betekent dat ik geen respect zou hebben voor een individu dat bij één van die groepen behoord is ook niet juist. Overal vind je mensen die correct zijn, hun leven en job op een correcte manier aanpakken en ijveren voor een betere samenleving. Dat wordt voor het 'algemeen zicht' steeds vergeten. Citaat:
Wat me verwonderd is dat de zo gezegde betere verstandige klasse dit niet lijkt snappen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister
|
![]() Weeral dat op zoek gaan naar typfouten om een zeer juiste bron als leugenachtig af te doen. Ik had het ook gezien maar het maakt het niet minder waar.
Probeer eens bij pano te solliciteren, daar zijn ze ook wereldkampioen in het verspreiden van linkse pro migratie propaganda. Zoals de rel rond Schild en Vrienden, of VB stemmers die "Het is stil aan de overkant" zingen, waarbij hun wijzende vingers worden weggezet als Hitler groeten.
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het geld halen, waar het zit", is nog zo'n verdwaasde redenering
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 oktober 2018 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Het woord 'correct' is niet meer van toepassing bij grote groepen van onze Belgische bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 18 oktober 2018 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou bijvoorbeeld maximum 2 kinderen willen. Het is financieel draaglijk om ze te onderhouden en als ik mijn nalatenis aan 2 kinderen moet overmaken kan ik hen welvaart garanderen. Als allochtonen en marginalen domme keuzes maken door 5 kinderen te maken, vind ik niet dat de belastingbetaler daarvoor moet opdraaien. Dit is trouwens niet louter een Belgisch probleem. Ook in Zuid Amerika wemelt het van de marginale, religieus geïndoctrineerde families die 5 kinderen maken onder het motto "ga en vermenigvuldigt u" en waar de belastingbetaler dan maar voor moet opdraaien. Citaat:
Als je vindt dat er in dit land niemand moet verhongeren ben ik akkoord. Als je vindt dat er een kas moet zijn voor mensen die pech hebben (geboren met erfelijke ziekten) ben ik ook akkoord. Maar ongelimiteerde werkloosheidsuitkeringen voor profiteurs, kindergelden, sociale woningen.. dat zijn geen basisvoorzieningen. Dat is profitariaat waarbij de hard werkende belastingbetaler opdraait voor marginalen en profiteurs. Ik zou liever hebben dat we allemaal minder belasting betalen om kindergelden te financieren, en dat we door lagere belasting zelf meer verantwoordelijkheid krijgen om kinderen financieel te onderhouden. Het is aan de persoon zelf om een inkomen te verwerven zodat hij zich in zijn basisbehoeftes kan voorzien. Niet aan de maatschappij
![]() |