![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Talloos waren diegenen die toen beweerden dat het burgemeesterschap van Bart De Wever het opstapje was voor een ministerpost of zelfs premierschap bij de federale verkiezingen, een goed jaar later. Er werden zelfs weddingschappen afgesloten in de trant van "niet of hij het zou doen maar wanneer !" Zijn toekomstige handelswijze was schaamteloos kiezersbedrog en de Antwerpse kiezer zou verweesd achterblijven, enz,enz, Die lieden zijn nu wel bepaald stil geworden !!! ![]() https://forum.politics.be/showthread...=Wever+premier
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 9 januari 2019 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er ooit op regionaal en/of federaal vlak een akkoord ZOU komen tussen n-va en het Blok, dan implodeert die eerste partij. Ik denk niet dat er veel VLD'ers interesse hebben in communautaire verhalen en voor een echte liberaal is het ondenkbaar om met adepten van totalitaire regimes zoals het Vlaams Blok te willen besturen. Naar mijn aanvoelen heeft het weinig zin om dergelijke "als - dan" scenario's uit te werken aangezien de realiteit vastligt : het Blok blijft zijn politiek doorvoeren en zal dus ad perpetuum in een cordon blijven zitten. Iedereen weet dat, ook Van Grieken weet dat en hij rekent er zelfs op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar dat staat los van zijn politieke standpunten en zijn politieke integriteit. Peumans is altijd een dromer gebleven, en heeft zijn idealen nooit in de vitrine gezet. Een zeldzaam gegeven in de politiek van de laatste decennia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 9 januari 2019 om 17:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ondertussen zijn we natuurlijk niks verder en tijdens de volgende legislatuur zullen er beslissingen MOETEN genomen worden. Bijkomende moeilijkheid: Enrgie ligt zowel bij de gewesten als de federale. En als de samenstelling daar verschillend is zie ik dat eerlijk gezegd niet zitten. De toekomstige minister van Energie zou dus best inderdaad een Superman zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grootste groep is ook die van " op wat anders? "
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die heeft een andere methodiek :
"pas op, of ik dien nog een onkostennota van 50.000 euro in" "pas op, of ik room nog meer sponsorgeld van de Judo in dan ik nu al doe" "pas op, of mijn volgende factuur aan de partaai voor administratiekosten zal NOG hoger zijn" |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij Muyters bak je het nog bruiner. Plotseling heeft de man een spraakgebrek al heeft niemand dit ooit opgemerkt. Deze mensen hebben geen probleem, jij wel. Volgens jou zit de N-VA vol met halve garen, er gaat bijna geen dag voorbij of je lanceert een draad waarin alweer een N-VA'er zwaar geschoffeerd wordt. Hoeveel N-VA'ers heb je nu al de laatste weken door de mangel gehaald? De lijst wordt lang zoals ik voorspeld heb. Je hebt zéér goed naar je idool De Croo sr geluisterd, zoveel is duidelijk. Alle N-Aers en meteen ook hun kiezers zijn mongolen. Je doet maar... Laatst gewijzigd door robert t : 9 januari 2019 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, even ter zake. Daerden is wel een politicus die mij eventje shet gevoel gaf dat mijn belastingcenten wat entertainment opbrengen. Liesbeth is een saai schouwspel.
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daerden was iemand die de indruk gaf dat hij zowel zat als slim was. Sommige van zijn uitspraken waren alhoewel zat ook to the point.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft ondertussen door dat we hier te maken hebben met een obsessief-compulsieve stoornis. De oorzaak is hier de evolutie naar een zelfstandig Vlaanderen. Alles wat dit schrikbeeld versterkt, versterkt ook deze stoornis. (OCS of vaak ook gekend als OCD van het Engels ‘obsessive compulsive disorder) https://www.gezondheidenwetenschap.b...is-volwassenen Het vervelende is dat het om een dwangmatig iets gaat en de betrokkenen het eigenlijk niet … willen. Droevig maar er zijn ergere zaken in het leven. Alleszins niets om zich (nog) over op te winden.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de almaar breder wordende groep van de "vlottende" kiezers hee.
Dat die switchen tussen de 4 traditionele politieke famislie's + groen is normaal. Voor de politieke hygiëne hoop ik dat er niet teveel uitval is uit de democratie... (= kiezers die op het Vlaams Blok zouden gaan stemmen ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ja, Homans is als protegee van de Wever in deze regering gestart als vice-premier en met een waslijst van bevoegdheden. Probeer maar eens op te lijsten wat haar realisaties zijn in 4,5 jaar. Het zal een kort lijstje zijn... En qua mongolen beperk ik mijn beschrijvingen tot mijn eigen waarneming en die vertelt mij dat de toekomstige lijsttrekker Loones (bij gebrek aan alternatief neem ik aan want anders hadden ze even goed een hond met een hoedje kunnen nemen) uiterst goed aan de gangbare kenmerken van die categorie voldoet. Oordeel zelf maar : |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homans heeft enorm veel wijzigingen doorgebracht die vele sossen- en groenen-pamperaars tot bijna-zelfmoord dreven.
Maar kent iemand haar persoonlijke wensen? Zou het kunnen dat ze gas wil terug nemen op politiek vlak, om wat gas bij te kunnen geven in haar gezin?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schoofzak for NVA president. He cares. |
|
![]() |
![]() |