![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je weet wel, mijn baas is VOKA. Het word tijd dat diegenen die op hun lijsten komen, weer wat voeling krijgen met de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet alles wijken voor het partijbelang ? Zoals vroeger in de DDR of vandaag nog in Noord-Korea ? En diegenen die vragen stellen zijn dan de afvalligen en verraders ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 16 januari 2019 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het visa schandaal van de n-va.
Ik ben beter dan Joachim ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is toch ongeloofelijk nietwaar? De partij die de regering over het Marrakeshpact heeft nu zoiets voor. Men zou bijna gaan vermoeden dat ze tegen internationale samenwerking zijn om dergelijke constructies te kunnen behouden.
Dit is al de derde gebeurtenis (na Marrakesh en het kiezersbedrog van BDW) op korte termijn die me serieus de wenkbrauwen doet fronzen. Als ik dan toch flamingant zou zijn denk ik dan toch dat ik beter op het VB zou stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel men een zeker voorbehoud moet blijven in acht nemen, vind ik. In ons rechtssysteem is er een vermoeden van onschuld tot de schuld bewezen wordt. En de man Melikan Kucam is nog steeds niet in beschuldiging gesteld. Toch niet vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is wel dat Francken zitten leuren heeft met die humanitaire visums: 200 onder Maggie De Block en meer dan 2000 onder Theo Francken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat die pipo van de N-VA betreft is het helemaal niet mijn bedoeling die kerel te verdedigen omdat dit zinloos is. Ik had kunnen verwijzen naar de duizenden gemeenteraadsleden van de N-VA en jullie blijdschap dat de rotte appel ontdekt werd maar de partij is mans genoeg om zichzelf te verdedigen. Jij deelt Theo Francken medeplichtigheid toe zonder enig bewijs te leveren terwijl het onderzoek pas begonnen is. Is dit objectiviteit? Mijn enige tussenkomst in deze zevenkoppige draak is een satirisch artikeltje. Je zegt ook dat ik me laat inspireren door communistische dictaturen. Niets is minder waar. Ik heb al vaak geschreven dat ik hun leer verafschuw, zoals ik trouwens alle dictaturen verwerp. Gans mijn politiek leven staat in het teken van de democratie, vrije meningsuiting en het zelfbeschikkingsrecht van iedereen op deze aardkloot. Ik kan je natuurlijk niet verbieden er anders over te denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat gaat hen de kop nog kosten.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS t zijn humanitaire visa, is dat ineens foei voor linkie winkies? stel je de internationale verdragen daarrond in vraag? ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 16 januari 2019 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De dienst asiel en migratie moet neutraal zijn en betrachten eerlijke oordelen te vellen in soms heel pijnlijke dossiers (waar ze dan geen problemen van maken om te weigeren of terug te sturen). Zulke vriendjes proximiteit is natuurlijk tegenstrijdig met een neutrale beoordeling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, dat moet het geweest zijn. De N-VA die eigenlijk een heel humaan immigratiebeleid voorstaat, kon onmogelijk toezien hoe die bruine rakkers van de MR een pact wilden gaan onderschrijven dat elke verdere goed-geoliede import van niet-islam migranten zou teniet doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() Eindelijk een genuanceerde opmerking alhoewel de schuld van Kucam al bewezen is. Veel belangrijker vind ik het feit dat Theo Francken mede beschuldigd wordt als minstens betrokken bij deze zaak. Francken zijn politieke loopbaan kan hierdoor vernietigd worden en dit vind ik pas dramatisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men had dat inderdaad niet aan Francken moeten geven, die beslissing! Groene, rode, ngo's, mensenrechtenactivisten enz hadden dat veel beter gekund! Was het land al helemaal vol... Misschien wat meer richting van die Turk kijken? We moeten veel meer vreemdelingen of nep-Belgen laten instromen in alle geledingen van onze maatschappij! Ook in de politiek... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle hens aan dek om Francken en de NVA aan te vallen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beiden in ongeveer hetzelfde bedje ziek. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 januari 2019 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |