![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Schepen
|
![]() God is de wrake. ik liet me maar gaan. maar ik weet wel dat op dit moment God bezig is zijn leger te vormen tegen de misdaad. de misdaad volgens Gods idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ziehier... de kat komt stilaan op de koord.
Gods wraak... Wacht je nog op de bliksems uit de hemel, Jeshua?
![]() |
#123 |
Schepen
|
![]() de bestrijding komt niet in de vorm van bliksem, behalve op de grote Dag van de HEER.
hij schept nu al zijn menselijk leger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen wapenen. Geen bliksems. Je zoekt wat je nooit zal vinden, Jeshua.
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blijkbaar wel. zo eentje die van uiterlijk op ons lijkt, maar dan veel sterker. en alles wat 'm zegt is waar. en wat 'm zegt horen we niet. hij ziet alles, en wij zien hem nooit. geloven, heet dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Schepen
|
![]() nodig? nee. gebruikt hij het? ja
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij heeft het nooit nodig gevonden het te gebruiken. Al wat Hij nodig had was een simpele timmermanszoon die het aanzien van de wereld zou veranderen met een al even simpele boodschap. Jammergenoeg zijn er zo velen niet in staat om dat te begrijpen. Maar zelfs voor hen is er de zaligheid...
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Omdat hij jou gebruikt ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Schepen
|
![]() Hoe kom je erbij dat jezus alles is wat god ooit gebruikt? Zie je dan niet dat God door iedere christen heen probeert te werken, en zelfs door ieder ander mens?
de wonderen in de natuur... god doet wat hij wil. hij maakt alles weer harmonisch. ik mag hopen dat hij mij gebruikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
God heeft je de vrijheid gegeven om te kiezen tussen goed en kwaad. Maar uiteindelijk zal je het pad dat je kiest tot op het einde moeten uitwandelen. D�*t is het onvermijdelijke oordeel van God. Wat je je medemens aandoet doe je meteen ook jezelf aan; simpel als wat.
![]() |
![]() |
#132 |
Schepen
|
![]() in dat geval kies ik om God te volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle "tekenen" langs de kant van de weg zorgen slechts voor afleiding.
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementslid
|
![]() Heb je naaste lief als jezelf.
en nog: De letter brengt dood, maar de geest brengt leven Twee boodschappen die ook voor niet gelovigen overeind blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
OK jij bent toch een Vlaamse Belg, dan weet je misschien méér over de gebruiken in dit land dan ik. Hoe komt het dat ik al 20 jaar dat tafereel zie, en dat ik, toen ik de politie daarover belde, en op zoek was naar de Kinderbescherming, op NIKS uitkwam, en de politie me zei dat er niks aan te doen was? Ondertussen is de Brusselse bevolking het beeld allang gewend, maar wat ze niet weten is dat mensen die uit Beschaafde Regio's zoals bv. Nederland op bezoek komen, tot misselijk toe geschokt zijn hierdoor, omdat ze zich plots in Bosnië of Bagdad ofzo wanen?!! Wat ik niet normaal meer vind is dat men het hier normaal schijnt te vinden. Vl. Belg, vertel me aub waar ik kan bellen en ik doe het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Schepen
|
![]() houd van uw naaste gelijk uzelve idd. staat ook direct na en is gelijk aan uw God dienen met heel uw hart en verstand en alles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Schepen
|
![]() misschien kan je beter alles leren onthouden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Schepen
|
![]() ''Behind this army there was a trailing mob similar to the prisoners who followed the evil army, but very different in nature. These seemed to be very happy people, and were playing games, singing songs, feasting and roaming about from one little camp to the next. It reminded me of the atmosphere at Woodstock. I tried to raise my voice above the clamor to warn them that it was not the time for this, that the battle was about to begin, but only as few could even hear my voice. Those who did gave me the "peace sign" and said they did not believe in war, and that the Lord would not let anything bad happen to them. I tried to explain that the Lord had given us armor for a reason, but they just retorted that they had come to a place of peace and joy where nothing would happen to them. I began prayingearnestly for the Lord to increase the faith (shields) of those with the armor, to help us protect those who were not ready for the battle.''
dit heb ik uit een boek 'the final quest', een symbolisch visioen over het Leger van de Heer (christenen) en de duivel (met demonen genaamd angst, of gieren van depressie etc) http://christ.bz/joyner.html staat ook onlijn |
![]() |
![]() |