![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt dan tenminste iets leuks te doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk? Ik teken niet graag.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we moeten natuurlijk weten dat Duupje te koop is, en zo ja, wat er te koop is.
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik werk subtiel
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, ik had ooit een van 1,96 mt, een moordlijf met een wespentaille en lekkere grote vaste tieten en ongelofelijke benen. Maar ziekelijk jaloers, als die een lap gaf dan krijg je liever een mep van een dokwerker. Voor zover ik me herinner is dit de enigste vrouw waar ik terug op gemot heb. Daar was subtiliteit niet op zijn plaats.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut, het was een vrouw door en door. Zij was één van de redenen dat ik 2 jaar in New York ben gaan wonen. Ik wist gewoon dat ze het zou gedaan hebben. Als iemand met brutale kracht een mes in je lijf probeert te steken terwijl je half in slaap bent weet je het wel. Ik had het geluk dat ik toen een competitie judoka was. Let op ik ben geen fysieke machtsgebruiker. Ik vermijd confrontatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- wie is die gek - is ze te koop - indien ja, welke onderdelen zijn er te koop Besluit: Duipje is een moeilijk geval. ![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() De moordgriet van 1,96 m tegen Nadia uit het Atlasgebergte ... daar komt volk naar kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles heeft zijn prijs zeggen ze. Ik niet. Onbetaalbaar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Zo ni he mon ami! Ik ben niet moeilijk. Eerder.een onoverkomelijke uitdaging! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor de juiste persoon geef je jezelf gratis weg.
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Gipsy is rijk, moet geen moeite doen.
Je hebt ook van die grieten waar je aan moet sleuren omdat ze al met psycho's of patsers in bed zijn geweest. Natuurlijk de echte trutten hebben zo'n dikke muur om zich heen gebouwd om niet beschadigd te worden dat je die alleen kan opwarmen met een drilboor in hun kut. Die verdienen niet beter dan een leeg bestaan met een rijk ventje in een fake buurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |