![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer zo'n goei.
Is er iemand dit aan het bijhouden, puur goud.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
De N-VA wil 40.000 Vlaamse vlaggen uitdelen aan alle leden om op 11 juli de ... die krijgen we van de federale overheid, van de Belgische belastingbetaler dus.'. Dat opdringerig prekerig gedoe altijd, daar heb ik dus een kotshekel aan. Ik probeer u toch ook niet te bekeren? bovendien is uw geloof van een onwaarschijnlijke achterlijkheid! Discussieren over de nagellak van een leeuw, wie houdt zich daar nu mee bezig! HALLOOOOOO! we leven in de 21e eeuw hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie maakt zich daar nu nog belachelijk mee... Wanneer gaan ze eindelijk doorhebben dat er niets van waarde bestaat buiten de grote francofonie??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Wapen_...n#Geschiedenis Laatst gewijzigd door pajoske : 25 februari 2019 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
afunireren ? doet dat veel pijn ? Overkomt je die aandrang dikwijls ? En kun je het onder controle houden tot je thuis bent ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
pajoske, al die feiten zijn hier minstens al 10 keer met de nodige bronvermeldingen erbij meegegeven. Het is hopeloos, net zoals je geen Salafistische Sunni's kunt 'veranderen' via de ratio gaat dat evenmin lukken met de kliek van de Zeloten van de VVB. Salafisten luisteren niet naar argumenten, en dat interesseert hen zelfs niet. Dat is ook zo bij de ouwe vendeliersclub. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
![]() En wat zien we hier. Het wapen van Gulik. Citaat:
Die rode kleur zal ook wel weer toeval zijn voor die vendeliersclub. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Afurineren niet zozeer Panda. Maar zwijg me van unireren. Dat doet geweldig pijn. Ze hangen een gewicht van vijftig kilo aan een penis die niet meer slap wil worden. Met mijn eerste lief heb ik het ooit zelf eens aan de hand gehad. Niet om mee te lachen. En achteraf zat ik met een stijve hand. Die kon ook al niet tegen unireren. Of was het die vijftig kilo? Dat lief was toen trouwens al naar huis. Ik stel mij dus de vraag of er weer geen mirakel gebeurd was. Maar den paster in de basiliek van Scherpenheuvel wilde geen namaakpenis tegen de muur van zijn basiliek hangen. Het mirakel werd dus niet erkend. Pech dus. Want wie destijds met een mirakel afkwam kreeg steeds een mooi jobke van de kerk. Na natuurlijk een paar jaar niet te moeten werken. Het moest een mirakel zijn en blijven nietwaar!? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 25 februari 2019 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel nuttig op kermiskoersen. Ge kunt ze altijd in de spaken van de fiets gooien als er een vreemde luis op kop rijdt. En als hij dan met zijn smoel op de kasseistenen dendert heeft de leeuw zijn dienst bewezen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Niet alle NVA en VB ers zijn vlaams nationalist. En niet alle vlaams nationalisten houden zich bezig met vlaggen en andere archaische symbolen. Sommigen leven in de 21e eeuw. Vlaggen is iets uit de prehistorie.
Laatst gewijzigd door geertvdb : 25 februari 2019 om 22:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |