![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Awel, my two cents.
Pedofielen mogen ze chemisch castreren, behandelen, opsluiten, whatever voor mijn part. Dat Eno2 ni de slimste van den hoop is, is wel geweten. Welke idioot post nu ook zo'n dingen online, goed wetende dat de overgrote hoop hier daarop zou vliegen? De golf van verontwaardiging was dan ook zeer voorspelbaar. Maar.. als jullie dan zo zeker zijn dat hij werkelijk een pedofiele dude is op nen berg in Spanje... zijde allemaal minstens even schuldig door er niets aan te doen buiten wat flauw gewauwel neer te poten hier op een forum. Wat als hij het nu werkelijk wel is? Denk dat een paar internethelden het via een forum gaan oplossen dan? Misschien kan je nog gaan beweren dat hij 14-jarigen opsluit ergens in een zelfgegraven grot op zene berg... Dromen zijn nog altijd geen realiteit. Ik droom zo vaak rare dingen. Ben ik daarom moordenaar? Ben ik daarom gek? Verre van. Dien is zo dom geweest zoiet te posten ja, maar daarom is hij het nog niet. Beetje relativeren zou jullie niet misstaan in deze.Volgens mij is het een zielige, verbitterde persoon die om aandacht vraagt, erop kicked. En jullie trappen er met jullie open ogen ferm in. Ik had een aantal van jullie echt hoger ingeschat. Zo zie je maar dat online op een forum niets is wat het lijkt. Dat geldt evenzeer voor eno2... niet alleen voor de anti-pedoliga. En voor jullie beginnen sakkeren op mij en bleiten en tieren... knoopt het goed in jullie oren: i'm not impressed and i actually don't give a fuck. Moest ik enige directe aanwijzing hebben dat hij werkelijk pedofiele neigingen had en dat ook in de realiteit deed, was ik de eerste en enige van heel dees forum die daar daadwerkelijk iets aan zou doen. Ik ben namelijk GEEN zolderkamerheldin die vanachter haar scherm veel praat heeft maar verder niks onderneemt buiten wat online stoerdoenerij die tot niks leidt... Dus, kappen of handelen. En dat geldt voor beide partijen. Want beide partijen verzieken hier werkelijk alles. PS: den eerste dien mij hier nu durft beweren dak modje wil spelen gelijk Kojak: be my guest en kom het in mijn gezicht irl eens allemaal uitleggen. I dare you! PPS: @Pontifex: doe uw job hier jong. Het is ver genoeg gegaan. |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 4 april 2019 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee vent, ge kunt er ook ni aan doen dat ge niet weet wa goe is. ![]() En ik ben ni kwaad. 't Is gewoon een zielige vertoning. . |
|
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zen al die andere eigenlijk naartoe?
Edde ze allemaal buiten getreiterd? |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit waarden hier nog andere moderators rond... They all virtually died?
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
van de rest weet ik niks! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tja, en hoeveel geld stel je voor dat ik er achter smijt soms vanuit het buitenland wegens aanranding van de eer en de goede naam? Als ik in België zat, was ik niettemin al naar een advocaat gestapt. Na eerst de forumbeheerder aangesproken te hebben natuurlijk. Pontifex aanspreken heeft geen zin. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Pontifex heeft mij al jaren geleden vogelvrij verklaard op dit forum. Ik inkasseer alleen maar banpunten maar ik lig er nog niet af omdat ik gewoonlijk een jaartje of een half jaartje wegblijf tot de banpunten vervallen zijn. Mij eraf gooien omdat ik continu als pedofiel getrold word en daar links en rechts op reageer in plaats van het van mij af te laten glijden zou ook niet eerlijk zijn |
|||||
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
#138 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik had nooit gedacht dat deze trollen zo ver zouden durven gaan en bovendien zichzelf zo belachelijk zouden durven maken en zich gedragen als klare idioten door mij als pedofiel voor te stellen IRL - omdat ik een droom had van gevrij met een jong meisje. Een droom die niet zo bijzonder is, want ik ben tenslotte ook zo begonnen IRL. En dromen kennen nu eenmaal geen tijdgrenzen en geen leeftijdgrenzen. Geef mij maar dat overigens, liever dat dan de weerkerende nachtmerries over mijn ex. Maar de Dreamteam draad zal door mij wellicht niet meer aangevuld worden. Die lijkt voorlopig en misschien definitief doodgetrold. Citaat:
![]() Valse verontwaardiging ja. Wat een doorzichtige hypocrisie is me dat, dat zogezegd verontwaardigd te zijn vanwege een droom. . . Voorspelbaar is dat alleen omdat het trollen zijn die op al het mogelijke en onmogelijke, voorstelbare en onvoorstelbare bovenop springen om te trollen en voor geen enkele andere verdedigbare reden... |
||
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|