![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik deel uw mening, het slagingspercentage bij de burgies was dan ook groter dan bij andere faculteiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is geen toelatingsexamen meer. Men heeft een "toets" ingevoerd als aftastend middel.
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaja, ik weet wel, die grote uitzondering die niet in het examen/test slaagt en toch een briljant student zal worden. Maar hoeveel zijn er dat ? 1 op 1000 ? Al de anderen lijden aan Dunning-Kruger, natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waar heb ik dat ooit nog gehoord? Als je ouders hebt die de stommiteit begaan om je naar een Atheneum te sturen behoort het kind nooit nog tot de mensen. Of zeker niet tot hun mensen. Zo was er ook de pastoor in dat Atheneum die op het eindexamen beweerde dat hij niks dan last met mij heeft gehad omdat ik van thuis uit moest Godsdienst volgen. En ook een monseigneur die mij wist te vertellen toen ik om een job vroeg in zijn eigen kathedraal; die mij beter zou passen overwegende mijn studies; dat die gevraagde job bestemd was voor eigen mensen. Eerlijk. Dat wel. Maar debiel stom van die vent. Monseigneur? Ze kunnen sinds de pot op. Definitief! Ik heb hem geantwoord dat ik dan ontslag zou nemen. Hoefde niet. Een paar dagen nadien kreeg ik zelf mijn C4. Dag vrienden en.....kus mijn kloten. Maar ik weet het dat ik nooit zal in hun hemel komen. Die is bestemd voor hun eenvoudigen van geest. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 2 mei 2019 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |