![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet de doodstraf opnieuw worden ingevoerd ? | |||
| ja |
|
15 | 38,46% |
| neen |
|
24 | 61,54% |
| Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie de rechten van een ander, en die vrouwen die zo behandeld worden/werden hadden ook rechten, niet respecteert , moet wat mij betreft zelf geen aanspraak kunnen maken op rechten. |
|
|
|
|
|
|
#122 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Staat de Goelagarchipel nog te koop?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#123 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben voor de doodstraf. Vroeger niet. Dat was me op school aangeleerd. Doodstraf is slecht. Mensen die voor de doodstraf zijn zijn slecht. Ik ben nu voor de doodstraf. Als een vorm van genade. Diegene die de doodstraf krijgt moet er wel mee instemmen dus.
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Europees Commissaris
|
We zullen eens aan Rodrigo Duterte vragen of hij voor of tegen de doodstraf is en hoe hij de criminaliteit aanpakt.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 14 mei 2019 om 08:28. |
|
|
|