![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent francofoon of je bent het niet... Het is zoals met een godsdienst... je bent islamist of je bent het niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
|
![]() De Franstaligen gaan altijd de baas zijn en de Vlamingen altijd ondergeschikt om de stomme reden dat Vlamingen elkaar niet kunnen verdragen en liever onder elkaar vechten dan samen tegen de rest. Zie maar hoe Julius Caesar indertijd gewonnen heeft van ons. Het ene dorp kan zelfs het buurdorp niet verdragen......wat willen we doen tegen de verenigde Walen. Sukkels zijn we en dat gaan we blijven, leg er u bij neer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het huidige grensgebied in Frankrijk met Duitsland is altijd al Duits geweest. Vandaar de Duitse (of nu ook verfranste Duitse) namen van de dorpen en steden. Na WO 1 werd Duitsland gedwongen dit deel van hun grondgebied af te staan aan Frankrijk. Sindsdien heeft in deze geannexeerde gebieden de verfransingsmachine er nooit stilgestaan en werd er een actieve taalgenocide uitgevoerd.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of het scheelt toch niet veel meer. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 juli 2019 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We komen net uit een legislatuur met een totale dominantie in de meerderheid van de vlamingen. MR zat daar moederziel alleen. Wie domineert dan wie ? Je weet toch hopelijk wel dat er meer nederlandstalige kamerleden zijn dan franstalige ? Wie domineert dan wie ? Welke verenigde walen bedoel je eigenlijk ? PTB kan PS niet zien of rieken, en PS en MR zijn elkaar al 15 jaar lang aan het couilloneren. Na het verraad van CDH tijdens de vorige legislatuur is het tot een totale oorlog tussen CDH en PS gekomen. Di Rupo en Michel zijn aartsvijanden sinds die laatste N-VA opnam in de federale regering... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ruyShiK_8nU |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Ik probeerde ooit met hem te babbelen in 'riel laif': TE BANG om op te dagen... en dat waren zijn eigen woorden!
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Parking C hebben we al mee helpen Vlaams houden tegen de Belgicisten en hun" Stade National "in ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() en dat zijn dan de mannen die het parlement gaan moeten bestormen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 juli 2019 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zijn habijt !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de Norbertijnen uit Grim?
Vergeet dat maar: wat deftige intelligentie plus serieus geld is nodig daar bij de toelating: niks voor Vlomse schooiers ginder in d'abdij!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 28 juli 2019 om 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
G' hebt er ginder genoeg. Nogal een geluk dat ge ze niet moet opbiechten daar! ![]()
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag mij al lang af of de nep-joden eigenlijk ook met een shtreimel rondlopen. En of hun vrouw zich ook moet kaal scheren en dan een pruik dragen.
|
![]() |
![]() |