Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 28 november 2004, 00:29   #121
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Als het aan jou lag, zou dat laatste ongetwijfeld het geval zijn hier. Gelukkig hanteert dit forum geen cordon.
Dus je geeft toe dat jij en je moaten de vrije meningsuiting quasi onbeperkt kunnen uitleven?
Oud 28 november 2004, 00:36   #122
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Dus je geeft toe dat jij en je moaten de vrije meningsuiting quasi onbeperkt kunnen uitleven?
Ah, dus jij geeft toe dat de vrije meningsuiting toch beperkingen worden opgelegd?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 28 november 2004, 00:44   #123
t393137
Vreemdeling

t393137's schermafbeelding

Standaard

Oorspronkelijk bericht door Bobke
De aanhangers van de Islam zijn dan evenmin een bevolkingsgroep net zomin als allochtonen dat zijn.
Toch besliste een rechter daar anders over.
De kiezers van het VB kunt ge dus ook als een bevolkingsgroep beschouwen maar zijn geen politieke partij.
Sommige aanvallen op de sossen beschouw ik op dezelfde manier, met dat verschil dat ze in elk geval minder gestigmatiseerd worden. Ik zie hier weinig groepen die zich sosbuster of Moslimbuster noemen.

Als de blokblutsers of de sosiessenialisten da willen,is da nie moeilijk om ook zo'n onnozel clubke te stichten.
Maar wij zijn zo kinderachtig niet,wacht nog een paar jaar en jullie zullen wel gebust worden.Alles op zijne tijd.[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/MARC%20VL/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/Animation2000.gif[/img]
t393137 is offline  
Oud 28 november 2004, 01:32   #124
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Je zegt daar zoiets, Veerleke:
Zou Veerleke ook beseffen dat we reeds in een dictatoriale stelsel leven ?
Weliswaar een dictatoriale stelsel voor mensen van goede wil.
Zo mag men zijn bezittingen niet meer beschermen, mag men geen legale wapens meer bezitten, mag men niet schaatsen waar men wilt, moeten we begrip opbrengen voor misdadigers en moordenaars, moeten we betalen voor degenen die niet willen werken, moeten we stemmen op een partij die zij toelaten.
Bobke is offline  
Oud 28 november 2004, 01:36   #125
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie de DJ's zijn hier? De moderators zetten de toon. Wist je dat niet?
Pas als jij hier de toon zou zetten was er een probleem.
Bobke is offline  
Oud 28 november 2004, 01:38   #126
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Distel,
Die citaten zijn allemaal juist en spreken voor zichzelf! Ik heb er wel niet bijverteld dat ik die moord al veroordeeld had, dat ik ze niet goedpraatte en enkel "afgeknald zou worden...omdat ik niet met jou op lynchpartij wou gaan...., gewoon omdat ik het beu ben dat er altijd opnieuw wéér te moeten bijschrijven! Eéntje werd vandaag nog in nauwelijks verschillende vorm herhaald, niet waar, Knuppeltje?
Juist maar uit hun verband gerukt 8)
Bobke is offline  
Oud 28 november 2004, 01:43   #127
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t393137
Oorspronkelijk bericht door Bobke
De aanhangers van de Islam zijn dan evenmin een bevolkingsgroep net zomin als allochtonen dat zijn.
Toch besliste een rechter daar anders over.
De kiezers van het VB kunt ge dus ook als een bevolkingsgroep beschouwen maar zijn geen politieke partij.
Sommige aanvallen op de sossen beschouw ik op dezelfde manier, met dat verschil dat ze in elk geval minder gestigmatiseerd worden. Ik zie hier weinig groepen die zich sosbuster of Moslimbuster noemen.

Als de blokblutsers of de sosiessenialisten da willen,is da nie moeilijk om ook zo'n onnozel clubke te stichten.
Maar wij zijn zo kinderachtig niet,wacht nog een paar jaar en jullie zullen wel gebust worden.Alles op zijne tijd.[img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/MARC%20VL/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/Animation2000.gif[/img]
Maak daar iets van.
Bobke is offline  
Oud 28 november 2004, 10:05   #128
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Tja, bij u. We weten al langer dan vandaag dat u wel enige dictatoriale neigingen hebt tegenover alwie een andere mening dan de uwe erop nahoudt. Echt een links trekje: de goelags en Siberië wacht andersdenkenden al...
Jouw makkers waar jij nooit een woord kritiek op hebt draaien tenminste niet rond de pot:

radicaal 25.11: "Homofilie is amoreel omdat het zich beroept op bestialiteit."
radicaal 23/11: "DE GROTE VIJAND IS EN BLIJFT HET JODENDOM. Het Jodendom heeft zich met Amerika verbonden in haar eeuwige strijd tegen de Europese volkeren."

betweter 22/11: "Wij zijn evenveel verwant met Joden dan met de pygmeeën."

van WNP zou ik zeggen: alles
Oud 28 november 2004, 10:43   #129
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Probeer maar die dingen van WNP, radicaal en betweter in het is eender welke krant of tijdschrift afgedrukt te krijgen.
Dat lukt wel hoor in tijdschiften en nieuwbrieven van vh bevriende otganisaties.

Lamzakl
George is offline  
Oud 28 november 2004, 10:50   #130
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als het aan jou lag, zou dat laatste ongetwijfeld het geval zijn hier. Gelukkig hanteert dit forum geen cordon.
Precies.

En of onze censuurbeluste forumdictatortjes daar pijn van hebben.
Oud 28 november 2004, 10:53   #131
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Dat lukt wel hoor in tijdschiften en nieuwbrieven van vh bevriende otganisaties.
Je bedoelt daarmee wellicht dochterorganisaties en koepelorganisaties van het Vlaams Behang: ons citeert ons dus.

Laatst gewijzigd door thePiano : 28 november 2004 om 10:53.
thePiano is offline  
Oud 28 november 2004, 11:07   #132
George
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jouw makkers waar jij nooit een woord kritiek op hebt draaien tenminste niet rond de pot:

radicaal 25.11: "Homofilie is amoreel omdat het zich beroept op bestialiteit."
radicaal 23/11: "DE GROTE VIJAND IS EN BLIJFT HET JODENDOM. Het Jodendom heeft zich met Amerika verbonden in haar eeuwige strijd tegen de Europese volkeren."

betweter 22/11: "Wij zijn evenveel verwant met Joden dan met de pygmeeën."

van WNP zou ik zeggen: alles
Jij begrijpt het toch echt niet hé Piano.

Als jij derelijke citaten post of prentjes van keerborstels plaats is dat helemaal uit z'n context getrokken of puur toeval of is het privé.
Als radicaal, betweter, peace e.a. hun mening hier verkondigen en niet bekritiseerd worden door de jvdb's wil dat gewoon zeggen dat ze het er eigenlijk mee eens zijn ofdat ze er zeker geen aansoot aan nemen. Durven beweren dat niet alle moslims fundamentalistische terroristen zijn of tolerantie tonen ten opzichte van holebis stoort hen veel meer.
Dat Patrick Janssens een weekje uit de stad is op onze kosten stoort hen wel maar dat Morel op onze kosten meegaat naar China om de rolstoel van haar vader voort te duwen dan weer niet.

Lamzakl
George is offline  
Oud 28 november 2004, 11:11   #133
thePiano

Standaard

Citaat:
Dat Patrick Janssens een weekje uit de stad is op onze kosten stoort hen wel maar dat Morel op onze kosten meegaat naar China om de rolstoel van haar vader voort te duwen dan weer niet.
ROTFL
Oud 28 november 2004, 11:21   #134
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Volgens wat ik daar totnutoe van gezien en gehoord heb, zou Morel op eigen kosten meereizen.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 28 november 2004, 11:28   #135
thePiano

Standaard

Citaat:
Volgens wat ik daar totnutoe van gezien en gehoord heb, zou Morel op eigen kosten meereizen.
Als 'onafhankelijke' of als vertegenwoordigster van de Vlaamse Behangersfederatie?

Laatst gewijzigd door thePiano : 28 november 2004 om 11:28.
thePiano is offline  
Oud 28 november 2004, 11:53   #136
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als 'onafhankelijke' of als vertegenwoordigster van de Vlaamse Behangersfederatie?
Blijkbaar als iemand die de rosltoel van een familielid gaat duwen.
Distel is offline  
Oud 28 november 2004, 12:26   #137
George
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Blijkbaar als iemand die de rosltoel van een familielid gaat duwen.
Das eigenlijk wel juist ja, dienen sukkelaar van ne pa heeft wellicht niet de mogelijkheid om een verpleegster mee te nemen op reis. Ocharme.

Lamzakl
George is offline  
Oud 28 november 2004, 12:32   #138
BELGIAN WARRIOR
Banneling

BELGIAN WARRIOR's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Tja, bij u. We weten al langer dan vandaag dat u wel enige dictatoriale neigingen hebt tegenover alwie een andere mening dan de uwe erop nahoudt. Echt een links trekje: de goelags en Siberië wacht andersdenkenden al...
Bij de andere kant hadden we tenminste nog de keuze tussen dwangarbeid of vergassing
BELGIAN WARRIOR is offline  
Oud 28 november 2004, 12:56   #139
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Das eigenlijk wel juist ja,
Eigenlijk wel he.

Citaat:
dienen sukkelaar van ne pa heeft wellicht niet de mogelijkheid om een verpleegster mee te nemen op reis. Ocharme.
En dienen sukkelaar van ne George heeft blijkbaar niet de mogelijkheid om gewoon even te zeggen dat hij ernaast zat zonder alsnog op Morel te kappen.
Distel is offline  
Oud 28 november 2004, 14:57   #140
George
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Eigenlijk wel he.

En dienen sukkelaar van ne George heeft blijkbaar niet de mogelijkheid om gewoon even te zeggen dat hij ernaast zat zonder alsnog op Morel te kappen.
Die mogelijkheid heb ik wel, alleen ben ik er nog niet zo zeker van.
Bovendien, wie is hier de sukkelaar? Als ik enkele van je posts nalees ben jij meer te beklagen dan ik hoor en in elk geval meer dan papa Morel.

Lamzakl
George is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be