![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je erg veel pijn, nu je weet dat er zo weinig Blokkers zijn die België willen splitsen ? Je weet dat er zelfhulpgroepen zijn, en hulplijnen voor als je het eventjes niet meer aankunt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere kiezer weet heel duidelijk wat het pakketje inhoudt, als hij op een flamingante partij stemt.
Al de rest is flauwe kul.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dat een leugen is. Ik denk namelijk dat minstens de helft van alle Vlamingen zegt en denkt "laat me gerust, verlaag de belastingen, verhoog mijn pensioen maak de diesel goedkoper en tover de files weg".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut ! Gewoon aan quercus vragen, die heeft dat nog meegemaakt als jachtpiloot. Manfred Von Richthoffen zal hem zeker niet tegenspreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als gij ZEGT dat ge A wilt, maar als puntje bij paaltje komt, gij B doet/veroorzaakt/.... dan waard gij aan het zeveren toen ge zegde dat gij A wilde (ook al geloofde je dat toen zelf). Wat zouden blokkers echt willen ? Moeilijk te zeggen. Vermoedelijk "makakken mogen aflappen zonder daar problemen mee te krijgen". Vrije wapendracht en vogelvrije makakken. Denk ik he ![]() Welnu, daarvoor is het MISSCHIEN nodig om een onafhankelijk Vlaanderen buiten de EU te bekomen. Tenzij we onze franstalige vrienden kunnen overtuigen van de geneugten van het bovenstaande, maar dat lijkt moeilijk. En tenzij, nog moeilijker, we gans de EU kunnen overtuigen, en gans het legale repressie systeem dat "blam blam" tegenhoudt, kunnen ontmantelen, zal het waarschijnlijk enkel maar doenbaar zijn (maar hoop doet leven he !) buiten Belgie, en buiten de EU. Als dusdanig zijn Blokkers INDIRECT toch wel voor een onafhankelijk Vlaanderen - maar dan als strategie en niet als einddoel. Omdat anders blamblam legaal moeilijk te implementeren zal zijn. Ah ja, en het is nog goed voor het klimaat ook ! Daar. Wat denk je van mijn poging van these-anti-these-synthese ? ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 21 september 2019 om 05:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pandareus : 21 september 2019 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie je maar dat wat extremen van het spectrum lijken, Groen en VB, eigenlijk bondgenoten zijn tegen de mediocratie (de traditios), he ! Ze hebben enkel een verschillende opinie over hoe er te komen, en hebben elk een stuk van de puzzel in handen, maar het geheel niet. Ik zie een mooie coalitie Groen-VB al: Blammet makkaker for Klimatet !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vraag me altijd af waarom vlaams nationalisten zo negatief zijn over de 'vlaming'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En normaal gezien daar het noorden het zuiden in belang overwint zou dat vlug beslecht moeten zijn... maar dan vergeten wij te vlug dat wij een zuiver frans wingewest zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 21 september 2019 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |