![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() En die bevestigen zich zogezegd ook op de internationale verdragen, maar ze geven er wel telkens een heel éénzijdige interpretatie aan...
De grote vraag is waarom men ze laat begaan... ??? Moet daar voor een hele sterke en rijke topelite enorm veel geld mee te verdienen vallen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar wat belet goeie individuele contacten te hebben met andersgekleurde medemensen. De individuele andersgekleurde medemens als individu is het probleem niet maar wel de systematische volksvervanging en islamisering/wahabisering als politiek- macrosociologisch gestuurd fenomeen. Gestuurd door de elites onder invloed van de peterodollar enerzijds en een neomarxistische agenda anderzijds dat structureel op zoek is naar een nieuw proletariaat. Ik ben politiek onafhankelijk en ik veroordeel geen individuen. Ik heb dan ook niets tegen mensen maar tegen ideologieën en politieke agenda's die mij persoonlijk en mijn autochtone medemens de verdrukking brengt. Los van partijpolitiek vind ik het een houding inherent aan de menselijke natuur om individueel te willen overleven. Eigen mensen eerst is een boodschap die geldt voor iedereen. En elk zijn godsdienst, overtuiging. En elk zijn thuisland. Vlaanderen en bij uitbreiding België en Europa zijn mijn thuisland. Men wil ons doen geloven dat we ons moeten schalen voor onze onze Vlaamse volksaard en gemeenschappelijk europese bijdrage aan de mensheid. En velen lopen daar nog in ook. Het resultaat 40 jaar indoctrinate door poco links en links groen en de linksgestuurde leugenpers. Aan de oikifobe gemeenschap in dit land. Ga jullie geluk beproeven elders. Misschien is het in Afrika beter. Laatst gewijzigd door Mindset : 5 oktober 2019 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef eens enkele voorbeelden aub, dat kan geen probleem zijn aangezien je beweert dat zij dat stelselmatig deden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo De Kwaker.
Nieuwe filmreeks.
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was zo geput uit mijn straf geheugen.
Dus even gegoegeld op "Zuhal Demir Unia" en direct 6170 hits, waaronder: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/02...ing-1-2902514/
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig is hypocrieter dan voorgewende deugdzaamheid. (R. Torfs)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar bij gaan ze stelselmatig de kant van de 'gediscrimineerde' kiezen in twijfelgevallen. Zij geven een interpretatie van de wetten en het is dan aan de bevoegde instanties om daarover te oordelen. Zij staan dus per definitie aan de kant van de vermeende 'gediscrimineerde. Anders hebben zij ook geen nut. Je kan daar een andere opinie over hebben, maar wat Unia zegt is ook maar een opinie. En in sommige gevallen ben ik ook een andere mening toegedaan. That's Life! De twee concrete voorbeelden die Demir in jouw link aanhaalt zijn: Citaat:
- burkiniverbod in zwembaden - een ambtenaar die weigert zijn werk te doen omdat iemand hem geen hand wil geven Unia had groot gelijk om die twee gevallen aan te kaarten en een wettelijke uitspraak te forceren.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 oktober 2019 om 11:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen gooien dat allemaal op één zelfde hoop. Ze spreken ook van 'veroordeeld door Unia', terwijl Unia zelfs niet kan vervolgen laat staan veroordelen.
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat Demir één van die zeldzame N-VA'ers is die effectief de strijd aanbindt tegen de islamisering van ons land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is haar standpunt over besnijdenis van jongetjes?
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat nu Dadele?
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het standpunt van UNIA tov besnijdenis van jongetjes ?
Wat is de relevantie juist ?
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het standpunt van Unia ken ik niet, maar als ze consequent zijn dan zijn ze ertegen.
![]() |