![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enig soelaas, de eerste die (gedwongen) vertrekken zullen misschien ook het gemakkelijkste elders werk vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef geen enkel bewijs voor onze Vlaams Belgische zender want ik denk dat je daar hard moet zoeken om zulke 'stuk beter geinformeerde mensen' te vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die laatste paragrafen, is dat nu niet de kern vh probleem eigenlijk?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is uw mening. De overheid denkt er wel anders over. Indoctrinatie mag wat kosten. Ondertussen doet Erdogan wel zijn goesting en dreigt er mee de poort naar Europa open te zetten. Voor mij kaat alles koet. Maar niet vergeten dat ons in het buitenland van dezelfde zever een broek wordt aangenaaid. Als je het aantal zenders afdweilt is het overal hetzelfde. Zelfs al kijkt je anders dan stel je vast dat er in het begin van bepaalde programma's om de 10 minuten reclame krijgt en op het einde om de twee minuten. Geld; geld en nog eens geld primeert. VTM is ook in dat bedje ziek. Ik vertik het verdomd om mijn tijd te verprutsen aan reclame. En dan moet ik nog geloven dat er "maecenassen" zijn die geld over de balk smijten om sommige burgers/politiekers te kunnen laten kotsen op een forum. Ik heb daar mijn grondige twijfels bij. Maar goed. Alles kaat koet. Feitelijk is politiek een eenvoudige smeerlapperij. Ge kloot den burger tot dat hij zwart ziet en nadien verwijt je hem dat hij…….. zwart ziet. Simpel toch? Feitelijk wil ik dus wel mee betalen voor een staatszender. Maar niet als ze gemanipuleerd nieuws en visie brengen die steeds dezelfde richting uitgaat. Die richting moet er uit. Nieuws brengen zijn feiten. Alle randverschijnselen hoeven niet. En als ik graag naar de Norbertijnen van Grimbergen kijk, dan weet ik deze zelf wel te vinden op mijn PC. TL-DR! Begin er dus niet aan als je niet kan wachten met een drol te leggen. Hier is opnieuw lege ruimte. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk wordt Tim Verheyden als eerste buiten geknikkerd. Diens reportages behoren tot de meest subjectieve propagandistische valse intellectueel oneerlijke reportages sinds de tijd van Goebbels of de Pravda.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit is een leugen. Géén enkele van die journalisten hebben ooit iets in die zin verklaard. In tegendeel, Jan Becaus is er héél duidelijk over: Al die vooroordelen (uw doortrapte leugens dus) zijn onzin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet ze wel wat links is ? ![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ok, waarom is volgens u een tv zender (met 90% entertainment) wel een kerntaak vd overheid? Laatst gewijzigd door Anna List : 12 oktober 2019 om 10:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ideaal voor Gipsy. https://kloosterschiermonnikoog.nl/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een grote proficiat voor diegenen die holpen mooi gebaar, ik heb niet gestort. Waarom dat kind wel en een ander niet en dan nog zonder enige zekerheid op resultaat en zelfs met resultaat levenslang ten laste .... Erg voor de ouders en familie maar de wereld en het leven zitten nu eenmaal zo in mekaar daar verander je niks aan en moet je trachten te aanvaarden.
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, de Vlamingen daar heb jij geen hoog hoedje voor op... La Belgique leert het toch al eeuwen lang... Laatst gewijzigd door marie daenen : 12 oktober 2019 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |