Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

Discussietools
Oud 3 december 2004, 16:29   #121
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard

Gm10 wauwelde :

Citaat:
1.Jij bent ongetwijfeld 1 van de grappigste mensen op dit forum.
2.Je moet me trouwens nog altijd bewijzen dat Vlaanderen 80% (of was het 90%?) van de belgische economie voor zich neemt.

3.Hoe zit het trouwens met die 7 academische raden waar je deel van uitmaakt?
bij 1.

Klopt. Zie de cursus "rekenen" die ik je toestuurde in een andere "thread".

bij 2.

Zie de publikaties van het N.I.S. De waarheid kwetst nietwaar !

bij 3.

Niet overdrijven jongen : slechts full prof aan 5 (vijf) unifs tegelijkertijd. Een Vlaming kan dat ... een brusselaar ...
Jaloers gm10 ?
Allez dan : 3 van mijn 4 kinderen zijn ook unif profs; 2 in de US of A en één in Duitsland.
Oud 3 december 2004, 16:46   #122
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator
bij 2.

Niks gevonden ik vind wel talloze andere bronnen die zeggen dat vlaanderen goed staat voor 60% van het GDP en 70% van de export.

Citaat:
bij 3.

Niet overdrijven jongen : slechts full prof aan 5 (vijf) unifs tegelijkertijd. Een Vlaming kan dat ... een brusselaar ...
Jaloers gm10 ?
Allez dan : 3 van mijn 4 kinderen zijn ook unif profs; 2 in de US of A en één in Duitsland.
Met zoiets te zeggen op een forum maak je je enkel belachelijk niet doen dus.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 3 december 2004, 16:48   #123
BELGIAN WARRIOR
Banneling

BELGIAN WARRIOR's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niks gevonden ik vind wel talloze andere bronnen die zeggen dat vlaanderen goed staat voor 60% van het GDP en 70% van de export
Is dat dan niet positief voor u?
BELGIAN WARRIOR is offline  
Oud 3 december 2004, 16:49   #124
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BELGIAN WARRIOR
Is dat dan niet positief voor u?
Geen 80% en mij maakt het weinig uit .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 4 december 2004, 16:21   #125
predator
Parlementslid

Standaard

K9 antwoordde :

Citaat:
Niks gevonden ik vind wel talloze andere bronnen die zeggen dat vlaanderen goed staat voor 60% van het GDP en 70% van de export.
Citaat:
Beter zoeken dus ! Ten andere, voor het jaar 2002 b.v. zijn de exportcijfers voor de betreffende regio's - voor onze huidige regering is 2002 veelal het refertejaar - de volgende :

Wallonië + Brussel = 24%;
Vlaanderen = 76%.

Met als opmerking van de statistiekmakers erbij : het aandeel van Vlaanderen is stijgend !

Citaat:
Met zoiets te zeggen op een forum maak je je enkel belachelijk niet doen dus.

Dit gebeurde in het kader van een discussie. Belachelijk ? Antipatiek misschien, maar in elk geval : dit zijn géén leugens, maar de waarheid. Maar je hebt gelijk : ik had beter niet herhaald of nog beter : nooit gezegd. Maar waar het hart van vol is ... Zeg K9, moet ik er, bij die zin voor de ... als commentaar misschien bijschrijven : ... zoals dat ook het geval was met Filip. Verdorie, nu maak ik weer een antipatieke fout !

Laatst gewijzigd door predator : 4 december 2004 om 16:29.
predator is offline  
Oud 4 december 2004, 20:01   #126
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gm10 wauwelde :

bij 1.

Klopt. Zie de cursus "rekenen" die ik je toestuurde in een andere "thread".

bij 2.

bij 3.

Jaloers gm10 ?

full time prof aan 5 internationale uniefs die zijn tijd verdoet op dit forum
je moet geen prof zijn om te weten dat dit onzin is

evenmin moet je prof zijn om te weten dat export <> economie is
Oud 6 december 2004, 08:26   #127
k9

Standaard

Citaat:
Met als opmerking van de statistiekmakers erbij : het aandeel van Vlaanderen is stijgend !
Wat dus niks zegt over het totale aandeel van de economie (of het BNP) export is daar maar een deel van.

Dus nogmaals waar haal je die cijfers dat vlaanderen 80% van het BNP is?

Citaat:
Dit gebeurde in het kader van een discussie. Belachelijk ?
Belachelijk inderdaad ja, zelfs al "kadert het in de discussie" .

Citaat:
Antipatiek misschien, maar in elk geval : dit zijn géén leugens, maar de waarheid.
Nogmaals dat is belachelijk, antipathiek ? Helemaal niet je kan zeggen dat je bill gates himself bent en dat zou mij(en ik vermoed de meeste op dit forum) niks uitmaken.

Citaat:
Zeg K9, moet ik er, bij die zin voor de ... als commentaar misschien bijschrijven : ... zoals dat ook het geval was met Filip. Verdorie, nu maak ik weer een antipatieke fout !
?

k9 is offline  
Oud 6 december 2004, 12:23   #128
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Het is niet omdat hij niet verkozen is dat hij geen recht op spreken heeft. Ik herhaal het nogmaals: de vrijheid van meningsuiting geldt niet alleen voor het VB.
Voor de 1000ste x Hij mag zeggen wat hij wil,maar dan moet hij wel afstand doen van zijn postje en dotatie!

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 6 december 2004, 12:33   #129
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
LEg eens uit waaruit je afleidt dat Filip zich met de politiek zal inlaten. Waar haal je dat concreet vandaan.
Op welke planeet was jij de laatste weken?

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline  
Oud 6 december 2004, 12:36   #130
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Je moet gm10 niet te veel kwalijk nemen. Ik twijfel alleen nog of die 10 van gm10 nu zijn leeftijd dan wel zijn IQ is.
Geertje is offline  
Oud 6 december 2004, 13:16   #131
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Je moet gm10 niet te veel kwalijk nemen. Ik twijfel alleen nog of die 10 van gm10 nu zijn leeftijd dan wel zijn IQ is.
zij kritiek op het Vlaams Belang (NVA kent hij niet en spirit evenmin !) was een zoveelste ingeving van frans en waalse zijde...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 6 december 2004, 14:27   #132
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
HAHAHAHAHAHAHA

die uitspraak was inzake zijn uitspraken in China
de Story was nog niet verschenen toen

goede poging, mijn vriend uit rosselorre
Oud 6 december 2004, 14:28   #133
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
't is waar, GeerTJE
Oud 6 december 2004, 14:29   #134
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
zij kritiek op het Vlaams Belang (NVA kent hij niet en spirit evenmin !) was een zoveelste ingeving van frans en waalse zijde...
huh? denk jij dat ik franstalig ben?
Oud 14 december 2004, 11:45   #135
predator
Parlementslid

Standaard

Gm10 schreef :

Citaat:
full time prof aan 5 internationale uniefs die zijn tijd verdoet op dit forum
je moet geen prof zijn om te weten dat dit onzin is
Geen onzin gm10 !

Boven mijn bureau hangt inderdaad een Engelse tekst :

"Retirement is when you stop living at work
and start working at living".

Gm10, in mijn CV staat Gepensioneerd Hoogleraar.

Anders, was "Mijn tijd verdoen op dit forum" ... onmogelijk geweest.

Maar, gm10, als beginnend universitairt, die nog doctoreert op de koop toe, slaag jij erin, op zéér beperkte tijd +4.000 "post" te posten. Een werkloze of een werkEloze die "zijn tijd verdoet = inVULT o.a. op dit forum ?

Sorry voor de laattijdige reactie, maar ik was vorige week in de US of A.
Oud 14 december 2004, 12:23   #136
predator
Parlementslid

Standaard

Gm10 schreef :

Citaat:
evenmin moet je prof zijn om te weten dat export <> economie is
Nu met een in het nederlands vertaald gezegde, slimmerik :

"Wanneer je tegen de kont van een leeuw stampt,
dan moet je zeker zijn dat je zijn tanden aan kan ... ".

gm10, je antwoordde in de plaats van K9, wat uiteraard prijzenswaardig is, zolang het géén gelul is.

Export is uiteraard slechts een onderdeel van de economie. Maar het geeft, met uitzondering van de US of A - maar de reden van die uitzondering ken je wel zeker ? - een perfekt beeld van de "importance" van een land(je) dat door de belangrijkheid van zijn export een land is.

gm10, je weet waarschijnlijk toch wel dat België leeft van zijn export en kijk eens waar die in steeds stijgende mate wordt gerealiseerd in onze gewesten ...

Vandaar dat we ons de vraag kunnen stellen :

- Belgische Handelsmissie is dat géén aberratie ?

Inderdaad, want als je van de +350 "deelnemers", de politiekers en andere "genodigden" in vermindering brengt, dan zou je, als werkelijke industriëlen zullen we maar zeggen, bijna uitsluitend Vlamingen geteld hebben.

Vandaar dat de echte benaming van die "missie" had moeten zijn :

- Vlaamse Handelsmissie in China.

En dan spreekt de geFlipte ...

Beste Groeten.

Laatst gewijzigd door predator : 14 december 2004 om 12:27.
predator is offline  
Oud 14 december 2004, 13:14   #137
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gm10 schreef :

Nu met een in het nederlands vertaald gezegde, slimmerik :

"Wanneer je tegen de kont van een leeuw stampt,
dan moet je zeker zijn dat je zijn tanden aan kan ... ".

gm10, je antwoordde in de plaats van K9, wat uiteraard prijzenswaardig is, zolang het géén gelul is.

Export is uiteraard slechts een onderdeel van de economie. Maar het geeft, met uitzondering van de US of A - maar de reden van die uitzondering ken je wel zeker ? - een perfekt beeld van de "importance" van een land(je) dat door de belangrijkheid van zijn export een land is.

gm10, je weet waarschijnlijk toch wel dat België leeft van zijn export en kijk eens waar die in steeds stijgende mate wordt gerealiseerd in onze gewesten ...

Vandaar dat we ons de vraag kunnen stellen :

- Belgische Handelsmissie is dat géén aberratie ?

Inderdaad, want als je van de +350 "deelnemers", de politiekers en andere "genodigden" in vermindering brengt, dan zou je, als werkelijke industriëlen zullen we maar zeggen, bijna uitsluitend Vlamingen geteld hebben.

Vandaar dat de echte benaming van die "missie" had moeten zijn :

- Vlaamse Handelsmissie in China.

En dan spreekt de geFlipte ...

Beste Groeten.
Neen, mijn beste internationaal erkende academicus. Belgie leeft van de toegevoegde waarde die het aan de geimporteerde goederen toevoegt. Dat weet ieder student die een les of 3 economie volgde.
Oud 14 december 2004, 16:24   #138
predator
Parlementslid

Standaard

Gm10 antwoordde :

Citaat:
Neen, mijn beste internationaal erkende academicus. Belgie leeft van de toegevoegde waarde die het aan de geimporteerde goederen toevoegt. Dat weet ieder student die een les of 3 economie volgde.
gm10, bedankt voor de eretitel. Pas op ! Zo een titel voeren vraag veel intelligentie en nog meer "noeste" arbeid en nog véél méér : blijven bijleren. B.v. op dit ogenblik hou ik me vooral bezig met het onderzoek/bestrijding in verband met "physing".

En dan is er me iets niet duidelijk ! Je bent aan 't doctoreren ... Ja de wonderen zijn de wereld niet uit :

- bertje heeft ook zijn unief diploma gehaald !

Inderdaad, gm10, een derde les economie heb je NOOIT GEVOLGD; brosser !

Je had dan zeker geleerd :

België is de wereldkampioen van

- het invoeren van halffabrikaten, ruwe onderdelen, ...;
- die worden dan verwerkt tot een afgewerkt produkt - je toegevoegde waarde;

toen was de tweede les afgelopen; dus je hebt niet geleerd :

- méér dan 2/3 (tweederde) van de totale Belgische (?) produktie wordt uitgevoerd.

Voorbeeld ? Wereldkampioen heb ik gezegd.
Ah ! Welk land is de grootste autoproducent per kop van de bevolking ter wereld. Goed geantwoord gm10, en één bank vooruit, : deze streken !

Verdere uitwerking van het voorbeeld !
Deze streken ? Waar bevinden zich in België de auto-assemblagebedrijven ? Goed geantwoord gm10, én nog één bank vooruit : in Vlaanderen - VW in Vorst, ja dat is toch ook Vlaanderen hé...

En die geFlipte kluchtzanger zijn "dotation"-betalende pseudo landgenoten maar de grond in boren ...

Beste Groeten !
Oud 14 december 2004, 17:09   #139
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gm10 antwoordde :

gm10, bedankt voor de eretitel. Pas op ! Zo een titel voeren vraag veel intelligentie en nog meer "noeste" arbeid en nog véél méér : blijven bijleren. B.v. op dit ogenblik hou ik me vooral bezig met het onderzoek/bestrijding in verband met "physing".

En dan is er me iets niet duidelijk ! Je bent aan 't doctoreren ... Ja de wonderen zijn de wereld niet uit :

- bertje heeft ook zijn unief diploma gehaald !

Inderdaad, gm10, een derde les economie heb je NOOIT GEVOLGD; brosser !

Je had dan zeker geleerd :

België is de wereldkampioen van

- het invoeren van halffabrikaten, ruwe onderdelen, ...;
- die worden dan verwerkt tot een afgewerkt produkt - je toegevoegde waarde;

toen was de tweede les afgelopen; dus je hebt niet geleerd :

- méér dan 2/3 (tweederde) van de totale Belgische (?) produktie wordt uitgevoerd.

Voorbeeld ? Wereldkampioen heb ik gezegd.
Ah ! Welk land is de grootste autoproducent per kop van de bevolking ter wereld. Goed geantwoord gm10, en één bank vooruit, : deze streken !

Verdere uitwerking van het voorbeeld !
Deze streken ? Waar bevinden zich in België de auto-assemblagebedrijven ? Goed geantwoord gm10, én nog één bank vooruit : in Vlaanderen - VW in Vorst, ja dat is toch ook Vlaanderen hé...

En die geFlipte kluchtzanger zijn "dotation"-betalende pseudo landgenoten maar de grond in boren ...

Beste Groeten !
LOOOOOOOL

Predator toch! En dat allemaal om te zeggen wat ik in 1 zin samenvatte. Niet echt academisch als je't mij vraagt .
Oud 14 december 2004, 20:21   #140
predator
Parlementslid

Standaard

Gm10 antwoordde,

Citaat:
Predator toch! En dat allemaal om te zeggen wat ik in 1 zin samenvatte.
Neen gm10 ! Jouw antwoord is niet hetzelfde als het mijne ! Je hebt één zéér belangrijk, een cruciaal belangrijk onderdeel vergeten te vermelden : onze export.

Dus : onvoldoende en deliberatie.

Beste Groeten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be