![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is trouwens de overheid die meer moeite begint te krijgen met de scheiding tussen staat en moskee. Wat tegenwind kan dus zeker geen kwaad. Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 oktober 2019 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben voor vooruitgang en zeker niet om duizende jaren terug te keren naar de onderontwikkeling... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mss treedt er wel gewenning op aan een moslim meerderheid of worden ze zelf moslim? Kortom: jij wil vooruitgang hinderen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 oktober 2019 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
God moet terug centraal staan in de samenleving, niet het individu, want dat is minder goed, wat ik persoonlijk heb ondervonden in deze seculiere maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Ik ga toch vooruit in 't leven, hoor, dankzij God.
Voor ons, onze religie, voor jullie , jullie overtuiging. Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 oktober 2019 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger lag er gewoon veel meer nadruk op familiebanden. Nu is dat verwaarloosbaar. Bejaarden spreken al met zo'n gezellige robot in het tehuis. Dan nog is het alleen maar geld... Voor principes en moraliteit hadden religies hun nut, voor de rest is het verwaarloosbaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen leeft daarom ook in halsoverkop modus. Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 27 oktober 2019 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zegt, iedere burger, niet elke overtuiging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij doen het voor hun profeet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
U hebt het zelf de hele tijd over wij ( de moslims ) en de rest. Ik zou heel hartelijk met uw gewauwel lachen moest het de dieper liggende problemen niet bedekken. Blijkbaar zijn alleen geloofsgenoten en dan nog zelfs uit hetzelfde bergdorp goed genoeg voor een volbloed Pakistaanse en dan moet hij ook nog moslim zijn. Waarschijnlijk ook nog een volbloed neef maar dat ik laat ik even buiten beschouwing. Moest een Belg beweren dat hij zijn zoon/dochter niet met een moslim(a) wil zien huwen werd hij onmiddellijk afgeschilderd als een racist maar als jullie het doen dan is het iets van culturele/religieuze aard. Als teken van uiterste hypocritie kan dat tellen.
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw moslimmeerderheid zal zich moeten aanpassen net zoals anderen, en veel moslims zijn eigenlijk geen moslim meer, ze drinken, wonen samen, roken en gaan amper naar de moskee. Vrees dat u met de tijd de minderheid wordt, conservatief en fundamentaliste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw religie is ondergeschikt aan hoe wij de samenleving organiseren,, dus kom je er niet ver mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar je zwijgt in alle talen over mijn vraag: wat als god nu eens niet zou bestaan? Misschien durf je er geen seconde aan denken want dan stuikt gans je leven in elkaar...
|
![]() |
![]() |