![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben heel gelukkig daarmee.
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen Vlaams volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik stel voor om de mogelijke discussies hierbij uit te stellen voor vandaag. Er is op het forum iets verschenen wat mij toch geraakt heeft. Mogelijk omdat ik zelf niet meer van de jongsten ben. Of......omdat ik toch nog te veel empathie kan opbrengen? Ik sluit dus af. Ik heb voor het ogenblik zeker geen genoegen meer om over politiek van gedachten te wisselen. Het leven naast het forum gaat onverbiddelijk verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kamerleden zoals de kardinalen in Rome opsluiten tot ze een regeringsmeerderheid hebben gevormd.
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() HLN peiling
82 % van de Vlamingen ligt wakker van de sociale zekerheid. 2/3 van de Vlamingen ligt niet wakker van een eventuele staatshervorming. Magnette weet beter waar de klepel hangt dan Bardogan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als tweede vraag : ligt u niet wakker van...
![]() |
![]() |
#131 |
Parlementslid
|
![]() Paars groen opent perspectieven voor de redding van Belgie. Wanneer PG gaat landen in 2020 kunnen alle betrokken partijen gerust enkele procenten verliezen 'door goed bestuur' . Dan kan de NVA gered in 2024 de natie redden door een federale regering samen te stellen. Na de regeringsvorming zal de frak weer gedraaid worden en wordt er uiteindelijk een nieuwe pseudo Vlaams-nationalistische partij uit de grond gestampt na interne twisten bij de postjespakkers.
Alternatief is dat de NVA in 2020 meestapt in een federale regering, dan zit het spel volledig op de wagen in 2024, tenzij er natuurlijk goed bestuurd wordt in BE en de EU ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door XenApp : 5 november 2019 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() 11 miljard besparen , met PS ... denk dat cd&v noch vld staan te springen hiervoor. De vlaming zal moeten betalen.
Het zit gewoon muurvast. De limieten van dit land zijn bereikt. Walbanie heeft geld nodig dus voor hun moet het snel gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementslid
|
![]() VLD staat te springen zolang ze postjes mogen pakken, en vooral de bijbehorende 'perks'. Vooral de CVP zit in een existentiële crisis. Zij zijn de carnavalpartij die twee keer moet nadenken hoe ze het moeten spelen/communiceren om toch mee te doen - wat dat willen ze uiteindelijk.
Laatst gewijzigd door XenApp : 6 november 2019 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 1 April is nochtans allang gepasseerd.... Dat sossenvolk kun je toch letterlijk alles wijsmaken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementslid
|
![]() Ik merk vooral op dat de Flipper door Magnette aan te stellen als formateur een dikke middenvinger naar de Vlamingen opsteekt. En dat noemt zich dan de Koning van het volk
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
want op VRT stelden ze dat staatshervorming op 3 stond vd bekommeringen, en wel op 46%... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() van alle partijleiders van de grote partijen, is Magnette de enige die altijd maar blijft afkomen met de optie paars-groen.
dus is hij terug gedegradeerd naar informateur en mag hij zelf gaan vaststellen dat dit idee alleen in zijn hoofd bestaat. hij zal dan achteraf aan zijn achterban kunnen uitleggen dat hij werkelijk geen andere keuze had door die slechte Vlamen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal dan achteraf aan zijn achterban kunnen uitleggen dat hij werkelijk geen andere keuze had door die slechte andere partijvoorzitters die allemaal weigerden. |
|
![]() |
![]() |