![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben van thuis uit ook een belgicist maar op een gegeven moment ben ik beginnen nadenken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, geef ons eens wat leesvoer daarover.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Valerie Van Peel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() https://www.demorgen.be/nieuws/juich...trum~b7575ea4/ Citaat:
arme Jan Noé ![]() Jan is bang ... en dan komt hij met die conclusie :“Het enige wat nu nog kan,” zegt Jan, “is dat het asielcentrum straks toch opent. We mogen niet toegeven aan de haat. Anders heeft de politiek geen zin meer. Dan lossen we straks alles op met brandbommen.” ![]() ![]() ![]() blijkbaar is Jan alleen maar een beetje bang voor zijn portemonnée. wil Jan slimmer worden, zal Jan eerst nog banger moeten worden, vrees ik. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 12 november 2019 om 12:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En de hardnekkige Franstaligen in de Vlaamse rand.
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De bevolking heeft naar Valerie Van Peel geluisterd en er ook naar gehandeld: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() even terzijde ...
niemand enige bedenking bij het feit dat 140 asielzoekers in een oud bejaardentehuis gestoken worden met capaciteit voor 58 bewoners en zonder tuin of buitenruimte?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik luister ook naar Valerie.
Zeker toen ze me opriep om op het VB te stemmen. Toen dacht ik, als zelfs de N-VA dat goed vindt, waarom niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haar oproep klonk mij als, "stem nooit meer N-VA, want wij moeten het Vlaamse plebs niet," in de oren. Ik weet niet of dat Van Grieken zich realiseert dat een deel van zijn overwinning op conto van Van Peel staat.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 november 2019 om 13:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() edit: ah nee, just, Tom drinkt niet. ![]() slimme jongen. Laatst gewijzigd door Anna List : 12 november 2019 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |