![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Een huis in brand steken is ok als het tegen je overtuiging is. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,70% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 91,30% |
Enkel als het het huis van Laurent is |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Als je een gebouw echt niet graag meer ziet: totaalrenovatie. Niet de zaak nog erger maken, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraagstelling deugt niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, jij bent een van diegenen die niet durft stemmen. Foei Anna!
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens stemming sluit om 22.00 vandaag.
Vote now or be quiet forever.
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enquete gesloten.
Ik ben blij met het resultaat.
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet meer stemmen?
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal onmiddellijk een verzoek indienen bij Pontifex om u alsnog toe te laten om te stemmen.
![]() Fun edit: dat is toch wat je wil he Xeno?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 november 2019 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik wil, dat is een goede vraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het nu de zetel van het VB zou geweest zijn die in brand gestoken was, zou er dan ook zoveel commotie rond gemaakt worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren tijden dat men zeer tevreden was dat er op 1 nacht ''maar'' 100 auto's in brand werden gestoken. En nu maakt men voor slechts 1 gebouw al dagenlang zoveel heisa. Laatst gewijzigd door daiwa : 15 november 2019 om 02:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"als het volgens uw principes goed is om een huis in brand te steken, is het dan OK om dat te doen ?" Daarop heb ik "ja" gezegd. Omdat ge uw principes moet volgen. Moest gij geschreven hebben "als het volgens mijn principes verkeerd is om varkensvlees te eten, moet ik dan een broodje ham weigeren ?" Dan is het antwoord ook "ja". "als het volgens uw principes noodzakelijk is om medemensen te helpen, moet ge dan uw buur helpen ?" het antwoord: "ja". Als ge daar "nee" op antwoordt, dan is er iets mis met uw "principes". Deze enquete bewijst gewoon dat 90% van de stemmers niet weet wat een principe is. En waarschijnlijk niet logisch denkt als de proposities emotioneel gelaten zijn. Uw vraag ging over de waarachtigheid van een IMPLICATIE (als ... dan). Niet over de waarachtigheid van de conclusie. Nu is het toevallig ook zo dat ik denk dat de enige manier om te winnen, tegenwoordig is om dingen zoals huizen in brand te steken, wettelijk toe te laten. Maar dat is een andere kwestie, en dat is niet de reden waarom ik "ja" gezegd heb. Ik heb "ja" gezegd omdat men coherent moet zijn, meer niet. Dus zelfs als ik totaal tegen het in brand steken van huizen zou zijn, dan zou ik nog "ja" zeggen. Omdat de vraag niet ging over MIJN mening hierover, maar over het kader dat je gaf: "als het uw overtuiging is dat...". Ge moet altijd uw overtuiging volgen, want zoniet is het niet echt uw overtuiging, he. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 november 2019 om 05:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On est foutu. Ga daarmee naar den oorlog
![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 15 november 2019 om 05:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, zoals?
![]()
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Dat je vraag niets te maken had met de brandstichting in het azielcentrum.
In deze draad stemt iedereen neen, maar in die andere draad vonden er wel heel wat dat de brandstichter gelijk had. Dus de vraag was naast de kwestie.
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Dat is toch vooral daar dat onze politiek correcte meute goed in is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het sta mij niet aaaaaaan!!!! ……… ![]() ![]() Door de jaren heen werden bij veel stakingen schade aangericht aan de privé woningen en bedrijven, werden politiewagens en privé voertuigen, winkels enz. in de fik gestoken. Dit werd decennia lang als onvermijdbare ballast door de vingers gezien. Nu dat er iets anders in de fik gestoken word door niet links is het natuurlijk pers vullend! Twee maten en gewichten brengen mensen naar extreme partijen meneer Somers en co. Opnieuw van links tot rechts of "andere misnoegden" >>> respecteert eigendom van anderen, punt uit!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 15 november 2019 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |