![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederlands. Zakelijk bezoek, als lid van een katholieke organisatie. Ik ga altijd naar het gulden beker huis om een lekker kopje koffie te halen, vlakbij het Pantheon. Vertaalcomputer: Vertaling. Italiaans. Visita di lavoro, come membro di un'organizzazione cattolica. Vado sempre a casa della coppa d'oro per prendere una bella tazza di caffè, vicino al Pantheon. Vraag: kan de betrokkene Italiaans spreken? Antwoord: helemaal niet zeker. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2020 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer een zoveelste apriorisme . Wie zegt dat ik dat niet wil? Iedereen wilt dit. Maar tussen willen en krijgen is er een verschil. Maar goed, het probleem is nu definitief opgelost: Monsieur Quercus zal het allemaal betalen. Bovendien zal Monsieur Quercus zorgen voor substantiële bijkomende aanwervingen bij de politie in het land. Wat een geluk hebben we toch dat een zege zoals Monsieur Quercus bestaat.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2020 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja. En daarom begint u waarschijnlijk in deze draad en in het Italiaans over een Italiaanse 'koffieshop' bij het Pantheon te oreren.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2020 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, het is een uitweiding vertrekkend van de gebrekkige talenkennis bij de francofonen. Jij bent voortdurend strict bij de enge interpretatie gebleven ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar ik verwijt in deze dan ook niemand iets. Van den Berge daarentegen... Hij zou beter in zijn bijbel het verhaal van de splinter en de balk nog eens doornemen. Minstens 2x.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2020 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ben jij toch voor een eng met het vingertje zwaaiend schoolmeestertje. Kun je echt niet beter? Ga wat meer wandelen of fietsen, het helpt tegen verzuring.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe selectief blind u toch kunt zijn! Ik ben niet beginnen te zwaaien met het vingertje in deze. Of wel? Vergeten of niet gezien? Waarschijnlijk niet willen zien. Zo kennen we u wel. En nog niet een beetje.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2020 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij ontgaat volkomen zin en doel van de nijdige ondertoon die de laatste tijd in zoveel berichten van HO opduikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wijs u gewoon op uw inconsequente houding. U wijst een poster op het feit dat het misschien tijd wordt 'te beseffen dat we op dit forum over een onderwerp discussiëren, HO', terwijl u zelf zich niet houdt aan die regel maar in het Italiaans begint te oreren over een Italiaans koffiehuis bij het Pantheon. Welke onderwerp dat dit is, mag Joost weten. En dus Van den Berghe, als u de kwaliteit van het forum wil verbeteren, dan moet toch maar eerst eens bij uzelf beginnen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2020 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De feiten zijn de feiten.
U hemelde eerst meertaligheid, en de meertaligen op. Toen ik zelf zei 6-talig te zijn, veranderde uw humeur naar pisnijdig, en begon u te insinueren dat het allemaal maar denken was dat ik het kon. Mocht u ook nog maar een beetje van het forum over Catalonië gevolgd hebben, zou u wel weten dat mijn Spaans van zeer goede kwaliteit is, anders zou ik niet hele artikels vertaald hebben. Citaat:
Zeer denigrerend, maar zonder argumentatie. Inhoudsloos en leeg, een beetje als de klas van een gebuisde schoolmeester... Citaat:
Ik ken ook mensen die mij heel de tijd zeggen hoe ik het zou moeten doen. Ze kunnen perfect uitleggen hoe je zou moeten studeren, wat de juiste technieken zijn, alleen, na een paar maanden sprak ik al erg goed Portugees, en zij waren nog altijd fulltime bezig met nieuwe websites en tools aan het verkennen. Hun taalkennis vlotte niet zo. En dat waren dan van die mensen die dachten van 5 talen tegelijk te leren. Het ergste geval dat ik zo op een forum leerde kennen was Franstalig, maar dat kan gerust toeval zijn. Citaat:
Dat je nooit geld gevraagd hebt hiervoor, en die kennis hier zomaar te grabbel gooit! ![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Of er een maximum aantal talen is dat een mens kan leren, is onbekend. Volgens de Braziliaanse uitgave van het World Book of Records is de Libanees Ziad Fazah, die in Brazilië woont, met 58 talen recordhouder." Dit is blijkbaar mogelijk zo te horen, maar in hoeverre spreekt de man deze talen zeer vlot. Dat is hier dan de vraag. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2020 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |