![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Mainstream media is zichzelf overbodig aan het maken, net als de traditionele partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben in die periode geboren en leef nog. Net als mijn acht broers en zussen. (op een zus na die aan borstkanker overleed) Allemaal hebben we handen aan ons lijf. Mijn rug is letterlijk gekraakt van het werken. Niemand van ons is in de criminaliteit belandt. Wie niet emigreerde woont nog in Limburg. Iedereen heeft een eigen huis, kinderen en kleinkinderen, en NIEMAND van de hele familie is in de bedelstand beland. Integendeel! Maar zoals gezegd:wij hebben niet alleen handen aan ons lijf en de mentaliteit om met werken vooruit te komen, wij zijn ook niet te lui om onze handen te gebruiken zoals het volkske van over de taalgrens, waar wij ALLEMAAL, jaar is jaar uit, en al vele decennialang voor afdragen. Met stank als dank.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe je het ook draait of keert, de miljardentransfers zijn nooit anders dan één richting uitgegaan. Van Vlaanderen naar Franstalig België.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een doorsnee belangrijkere bouwwerf zoals een appartementsgebouw of groot project is het wel moeilijk om u nog in Nederlands, Frans of Engels uit te drukken tenzij met veel gebaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe je het ook draait of keert, of negeert, de miljardentransfers zijn nooit anders dan één richting uitgegaan. Van Vlaanderen naar Franstalig België.
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit punt heb ik weinig interesse en heb dat op dit forum al duizenden keren gehoord maar zonder echte op realiteit gebouwde cijfers. Maar nogmaals ik heb er weinig interesse voor en zeker niet als cijfers niet onderbouwd worden en gedetailleerd zijn. Ik hoor nogal veel 16 miljard maar zonder verdere uitleg en context, dus interesseert het me niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.statistiekvlaanderen.be/...-2000-2020.pdf
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 16 februari 2020 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Verdeel eerst correct, kijk waar je uitkomt en begin dan de boel te corrigeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() En als het reeds ergens anders aan uitgegeven is kunnen de laatsten van het peloton de pot op. ja, ik vervolledig uw zin - want daar komt uw antwoord op neer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 16 februari 2020 om 23:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals de wereld geen dure handenarbeid kan gebruiken. Of denk je dat Ford in Genk voor een andere reden de deuren heeft dichtgedaan? Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 16 februari 2020 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans lag ford Genk nét zoals opel Antwerpen en renault Vilvoorde niet in wallonie.... Stof om over na te denken mijn beste.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |