![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het de bedoeling was de spot te drijven met een of ander concreet gebeuren, of om de wereld even ludiek ondersteboven te halen, maar ik zal er als niet-Aalstenaar waarschijnlijk weer geen snars van begrijpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al bij al vind ik het spijtig dat ons forum slechts "een detail uit de geschiedenis" is.
Anders ware een praalwagen vol gein over Onze Ponti en zijn Ex aangewezen. (Opgedragen aan Anna-zaliger, schielijk overleden reeds zo'n maand geleden al!)
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het resultaat is dat we nu zeker weten dat religie voor zeer lange tenen zorgt Van 1 type was dat duidelijk uit de geschiedenis, voor een ander type was het al even interessant, en nu hebben we nummer 3 dat in hetzelfde bedje ziek is.
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Maar liever gij dan ik, zene ![]()
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deels wel.
De bezetting van de Golanhoogte vind ik volledig terecht. Hun politiek op de Westbank dan weer niet. Gaza daarentegen wordt totaal niet meer bezet. Israël is daar weggetrokken in de jaren 2006-2007. Het liefst van al zou Israël dat gebied volledig negeren. Helaas is dat omwille van veiligheidsredenen niet mogelijk. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 21 februari 2020 om 08:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met welke karikaturen mag er dan wel gelachen worden? Mogen Jappen nog met een fototoestel afgebeeld worden? Mogen hollanders nog afgebeeld worden als gierigaards? Waarom moeten de Joden als karikaturale wrek geweerd worden? Waarom moet Aalst carnaval beter kunnen dan dit? Als we morgen een Aalstenaar bestempelen als een Cara zuipende randmarginaal, denk je dat de Aalstenaar daar dan wakker van gaat liggen en gaat oproepen in de media om te stoppen met een karikatuur te maken van de Aalstenaar?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 21 februari 2020 om 09:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() @ SKOBELEV: Duidelijk extreem-rechtse gedachtengang met het doel om HAAT te brengen onder de bevolking naar andere minderheidsgroeperingen!
Extreem rechts= haat tegen: * Vreemdelingen * Joden * Homo's denk daar maar eens over na! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik haalde het al eerder aan: en wat met de grappen en grollen van Max Tailleur?
Uni heeft er nog ergens een boekje van staan van die Max maar heeft er geen idee meer van waar, op de zolder, in de kelder??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 februari 2020 om 10:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hongerigen spijzen De dorstigen laven De naakten kleden De vreemdelingen herbergen De zieken verzorgen De gevangenen bezoeken De doden begraven Oh, waren dat nu niet de werken van barmhartigheid? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 februari 2020 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Wie zich binnen de context van Aalst-carnaval gekwetst voelt is echt niet goed bezig of aartsdom. Hadden ze dat vorig jaar laten passeren, dan had geen kat het nog geweten. Nu hebben ze zich echt geprofileerd als mensen die smeken om bespot te worden.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 21 februari 2020 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() Ik denk dat je zelf eens moet nadenken over wat in de Koran (en wat je zelf schrijft) staat voor je eenzijdige haat-quotes verkondigt.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 21 februari 2020 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Weyland : 21 februari 2020 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |