![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet het hier echt gaan over dat niveau van trivialiteiten ? Gaat de 'cursus' bloemschikken of kantklossen nog door ? En breien of macramé ? Vingerschilderen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hoor ik vandaag ergens dat er toch PS/N-VA onderhandelingen bezig zijn over een federale regering. Ik moet zeggen, ik begrijp die electorale deathwish van de N-VA niet. Nuja, kans gehad, kans verkeken.
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Montepulcano d'Abruzzo.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bevoegdheden liggen duidelijk bij burgemeesters en provincies. Of ga je misschien zeggen dat Antwerpen geen LEZ mag invoeren wegens ongelijke behandeling?
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Wat jij ervan denkt kan mij geen moer schelen, dumbo.
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Omdat dpg dat zich zo inbeeldt? Ik heb echt geen omhooggevallen stukken pretentie nodig om te bepalen wat belangrijk is of niet. Deze maatregel is 100% een gevolg van de maatregel over het sluiten van de scholen. Punt uit.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 maart 2020 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is hier trouwens een forum en als gij er niet tegen kunt dat ze een mening hebben over uw "probleem" ga dan op het tik tak forum lullen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Zagen over volwassenonderwijs in de avonduren.
Jezus.... Het is niet alsof ze u verbieden om uw thesis te schrijven na 5 jaar universiteit hé. Ge zult echt niet doodgaan van een paar weken geen les. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
|
![]() Citaat:
Nog eens, jouw mening is niet belangrijker dan die van een ander, dus stop met hier de dictator uit te hangen, want je stelt helemaal niets voor. Citaat:
Je stelt helemaal niets voor. Mijn vraag was on topic, en dan moet jij maar op een ander gaan zeiken.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 maart 2020 om 21:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(HBvL, vandaag.) En in de overige provincies zal het niet veel anders zijn. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 maart 2020 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die zullen de erfenis al ruiken.
![]() |
#136 |
|
![]() Het is soms ook niet zo eenvoudig met die regels.
Neem nu dat hamsteren. Er wordt wel gezegd dat de winkels voldoende voorraad hebben, dus is er geen reden om zich te bevoorraden. Ik twijfel er niet aan dat die winkels voldoende voorraad hebben, maar wat als je het virus krijgt, en je moet 2 weken thuis in quarantaine blijven? Als je dus maar eten hebt voor een paar dagen, wat ga je dan doen? Alles laten thuiskomen? Zo handig is dat ook weer niet. Ik heb het hiet niet over mensen die gerief in huis halen voor 1 maand, natuurlijk.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 maart 2020 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn mening werd u of iemand anders niet opgedrongen maar gewoon gepost. Gij kunt duidelijk niet met anderen hun meningen om, daarom ben je al van deze morgen aan het schelden en allerlei dingen aan het verzinnen die er niet staan. Laatst gewijzigd door dpg : 13 maart 2020 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
|
![]() Citaat:
Dat ik mij iets afvraag, dat er iets niet duidelijk was, is dat dan 'een probleem'? Ik denk dat jij dan héél veel problemen tegenkomt. Het enige probleem dat ik had was met een onbeschofterik die uit lompheid of jaloezie eventjes kwam vertellen dat mijn 'probleem' niet belangrijk was, en dat ik vooral niets mocht zeggen over mijn eigen hobby's. Dat hij of zij eventjes zou bepalen wat belangrijk was. Los van die lomperik was er geen 'probleem'. Citaat:
Ik heb hier al duizend keer gelezen over paars-geel of paars-groen, en ik vind ze vanzelfsprekend niet beiden even goed. Maar er zijn ook mensen die het fatsoen hebben om niet van alles een persoonlijke aanval te maken.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 maart 2020 om 22:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gij kunt duidelijk niet tegen anderen hun mening. De enige die zich als een lompe boer heeft gedragen van deze morgen tot nu zijt gij. Schelden, dingen verzinnen die er niet staan, persoonlijke aanvallen en alleen maar om een andere zijn mening. Leren ze u dat in de lessen spaans en portugees, u als een kleuter gedragen, moest het zo zijn ge zult met grote onderscheiding slagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
![]() Citaat:
In commentaar 23 begint het. Daarna gaat het over "egoïsme", dan uw verzinsels over hoeveel de prijs bedraagt, enz. Citaat:
Grote onderscheiding had ik inderdaad, op taalvlak. Qua lompheid scoor jij zeker hoge toppen, daar twijfelt niemand aan...
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 13 maart 2020 om 22:45. |
||
![]() |
![]() |