![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beschadigd. De NVA gaat electoraal klappen krijgen. En een regering die in noodsituaties goed regeert wordt meestal beloond door de kiezer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een niet onaanzienlijke meerderheid van de Belgische Turken is enthousiast aanhanger van Erdogan, hé. Grijze Wolven en moslimbroeders. Racistisch extreem-rechts crapuul en nogal tamelijk rechtse religioten. Ik ben daar toch niet zo gerust in.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een regering die in noodsituaties goed regeert schaft de verkiezingen af. Kijk naar Frankrijk. Daar hebben ze de vergissing gedaan om deze zondag de eerste ronde van lokale verkiezingen te houden. Hierdoor verspreidt de epidemie zich in gans Frankrijk. Nu kondigt Macron een totale lockdown af. Ook de tweede ronde van de lokale verkiezingen is afgeschaft. Al de andere verkiezingen zullen ook worden uitgesteld voor onbepaalde tijd. Eens je de macht hebt, laat je die niet gaan door ooit nog weer verkiezingen toe te laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel Turken kent u ? Ik best wel wat (ik kom van Maasmekka, weet u wel, metropool aan de maas) en ik kan u garanderen dat er een grote verscheidenheid aan opinies en visies bestaan onder de Turken hier. Net zoals die bij de Vlamingen bestaan.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 17 maart 2020 om 01:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Partijlid
|
![]() …"een daad van nationale eenheid" volgens die postjesmadam met haar aquariumbril van ovld
Te gek voor woorden toch, cynisme ten top als dit erdoor komt. pfff..dat ze die verkiezingen gewoon afschaffen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Domme Belg is een scheldnaam uit Nederland en heeft haar oorsprong in het feit dat veel Nederlandstaligen tegen hun eigen belangen in denken. Althans dat vind ik aannemelijk. Hollanders zijn alvast erg op hun geld gesteld en dat vooroordeel klopt.
Laatst gewijzigd door Weyland : 17 maart 2020 om 05:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik betreur dat ik niet verhuisd ben naar Nederland toen ik het nog kon. Ik vind de Belgische berichtgeving paniekzaaierig en ontransparant. In Nederland lees je tenminste waar de clusters zich bevinden. In België lees je hooguit Brussel, Vlaanderen en Wallonië. Het is blijkbaar te moeilijk te zeggen welke streek of gemeente. Dat is niet niet boeiend genoeg voor de ontwortelde (domme) Belg. Zelf hoop ikdat ik nog naar mijn werk zal mogen binnenkort met een schriftelijk bewijs. Ik woon 400 m van de grens en leef mentaal meer in Nederland dan in België. Wat ik ook opvallend vind: in dorpen met veel gereformeerden waren de rekken wel vol. Die Bijbelfanaten zijn dan wel religiegekken, maar hier gedroegen ze zich juist het meest rationeel van allen. De rest van Nederland werd even goed leeggeroofd, dat wel. Ik heb in België supermarkten gezien die meer dan een dag halfleeg bleven wegens geen nieuwe leveringen of personeel dat haar kat stuurt. Die onzin heb je evenmin in Nederland. In Nederland heb je ook boodschappen aan huis (Picnic), met contactloze levering. In coronatijden gaat die handel enkel groeien. Wat mij betreft zijn Vlaams nationalisme en Belgisch nationalisme slecht voor ons volk. We hadden voor een Nederlands nationalisme moeten kiezen. Wij heten ook enkel Vlaming omdat de Belgische overheid het zo gewild heeft omdat het een taboe was ons met Nederland te linken tot zelfs in taal toe. Vlaamse boerenpummels zijn immers ongevaarlijk voor de gevestigde orde in tegenstelling tot Zuid-Nederlanders. Dat zie ik niet snel rechtgetrokken worden. Dus ik verhuis dan maar naar het Noorden. Laatst gewijzigd door Weyland : 17 maart 2020 om 05:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Omdat, als je dat doet, mensen uit die cluster regios, die reeds kunnen besmet zijn, zouden kunnen verhuizen en de zaken erger maken?
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"De vijand van mijn vijand is mijn vriend" trokken ze nu aan hetzelfde zeel. Maar beweren dat dit een regering van nationale eenheid is ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |