![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus als ik een auto koop ben ik een verkwister van geld en als ik er geen koop ben ik een groene ketter? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door stevensterk : 27 maart 2020 om 10:08. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk al 4j tussen de 45 en de 50u per week. Resultaat? Na drie en half jaar werken kon ik samen met mijn partner een huis kopen. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 27 maart 2020 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kan niet en zagen dat je minder wil werken en zagen dat je een huis wil kunnen kopen.
![]() |
![]() |
#124 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Er zijn wel meer redenen waarom discotheek eigenaren hun zaak sluiten. Citaat:
Denkt u dat ik gegeten heb met 1 cheeseburger (zie het voor u, zo'n plat stukje sponsbrood met een verlept blaadje sla en iets wat ooit misschien vlees is geweest ertussen en industriekaas)? De laatste keer ik bij de Quick ben geweest was de rekening voor mezelf €23. Daar kan je al bijna een paardensteak bij De Kuiper voor eten, met echte frietjes en heerlijk simpele sla. Citaat:
Wat ik ook weet , als ik ooit het idee zou krijgen verhuurder te worden, dan bent u waarschijnlijk 1 van de huurders die ik niet aanvaard.
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
In dezelfde periode zijn huizen gegaan van 45 000 tot 215 000 of 477% stijging. https://www.statista.com/statistics/...es-in-belgium/ https://www.google.com/publicdata/ex...se&hl=en&dl=en Dat de "vraag" is gestegen tov het aanbod is duidelijk, maar die "vraag" komt in absolute termen bijna uitsluitend van boomers die extra huisjes op krediet kopen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wilt gij mijn appartement kopen , dan huur ik het van u aan de gequote voorwaarde ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het perfecte moment is wanneer banken u geld bovenop de lening geven, maar zover zijn we nog niet. Citaat:
Citaat:
Eneuh, zoals ik schreef, als ik ooit het idee zou krijgen verhuurder te worden, dan hoop ik dat mijn echtgenote me een ferme dreun van de deegrol verkoopt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 maart 2020 om 19:22. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De dictatuur was overigens al voorbereid in het Verdrag van Lissabon. Vastgoed wordt over een jaar zó onrendabel dat leegstand een betere optie zal zijn dan huurders in huis halen. Maar leegstand zal de overheid niet dulden. Nu, de heer K. Kodo heeft dat probleem gelukkig niet, wel een lapje grond en werktuigen om in eigen voedsel te voorzien. En dat wordt niet verhuurd!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 27 maart 2020 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat je nooit op school vraag/aanbod curves hebt leren tekenen in de economie les? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door stevensterk : 27 maart 2020 om 20:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zit eten en poetsen inbegrepen. Dus ja kom uw plichten na he? Verhuurders klagen altijd maar kopen steeds maar bij om te verhuren
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat ik nu online voor 750 euro per maand vind, kostte 25 jaar geleden al 400-450 euro, maar een paar jaar eerder waren de prijzen wel lager. Ik ben verrast, want ik heb in landen geleefd waar de prijzen veel meer gestegen zijn. Straks kom ik nog in de verleiding om terug te keren naar Vlaanderen...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 27 maart 2020 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die nu vandaag op zoek zijn naar een woning, en die zouden binnen stappen in een woning "van 1990", krijgen krampen in hun maag.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is het een villa of kasteel dat gehuurd wordt nietwaar.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge die lullen hun gezever wil door trekken dan moet iedere werkloze die van zijn stempelgeld niet op vakantie kan gaan gratis mogen verblijven op campings en hotels. En de garagist moet gratis het onderhoud doen van hun veel te dure auto Kleerwinkels en schoenwinkels moeten minstens de helft van de som laten vallen, alleen zij zelf, zij moeten niets. Ze kunnen dik mijne zak op blazen, betalen of er uit, simpel als dat. Verhuurders zijn geen OCMW hé , dat ze daar wat gaan bedelen voor extra geld voor hun huur te kunnen betalen. Laatst gewijzigd door Garry : 27 maart 2020 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zult wel gespaard moeten hebben en, oeps! Je zult er toch naast pakken, want de euro moet nog zijn koopkracht verliezen; daar zorgt tante Christine wel voor. Kijk goed uit: de Duitsers hebben ze met het voorzitterschap van de EU gepaaid, zodat die een Fran?aise aan het hoofd van de ECB dulden. De hyperinflatie staat dus in de steigers. Jouw huisbaas gaat gegarandeerd voor de bijl, maar jou zullen ze ook pluimen. We leven nu eenmaal in een plutocratie, en als jij over de huisbazen moppert in plaats van over de EU, en als vele anderen zo denken, dan kunnen de plutocraten ons blijven bestelen en wordt Europa een ontwikkelingsregio, compleet met het passende soort bevolking.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |