![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wandelen is GEEN essentiële verplaatsing, maar een toegeving op de eerste regel. Dus daar blijven wandelen/fietsen/joggen, krachten doseren en thuis uitrusten. Dus NIET stilstaan of op een bankje zitten. Recente versoepeling, gehandicapten, zwangere vrouwen, ouderen,... mogen WEL even op een bankje rusten mits social distance
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En terwijl de cretins zitten te pruttelen dat het te zwaar is om in hun kot te blijven, zullen de verplegers wel 10 uur shiften draaien in hun schorten, maskers en brillen.
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moogt ge eigenlijk als ge fietst uw pidalen even stil houden? Je beweegt dan niet, of in de termen van het M.B. : je beoefent geen individuele fysieke activiteit.
Zagen, zagen ... Maar fatsoenlijk in uw kot blijven, dat kunnen er velen niet. Zelfs al zijn ze prof en assistent.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet nodig om de vergoedingen te kennen.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde Van Ranst die nu zegt dat die terug gekeerde verlofgangers het virus massaal binnen brachten. Laatst gewijzigd door daiwa : 13 april 2020 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er verkeerd aan als ik even stilsta? En mag ik dan stilstaan als ik de weg moet oversteken en er komt een auto aan? Met andere woorden: "Wat is het gevaar als ik even stilsta of even uitrust op een bankje, als ik daarbij afstand neem van andere personenen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werken in de nacht, dat is van 22u00 tot 6u00, toeslag is 2 uur (25%) Werken in de late, dat is van 14u00 tot 22u00, toeslag is 1 uur (12,50%) Werken in de vroege, dat is van 6u00 tot 14u00, toeslag is 1/2 uur (6,25%) Werken op zaterdag, op voorwaarde dat je in de week 40 uur presteerde, is 150% ook op de toeslag, zaterdag is van 6u00 tot zondagmorgen 6u00. Werken op zondag (of feestdag, als die feestdag niet elders gepland is), maakt niet uit hoeveel uur je presteerde in de week, is 200% ook op de toeslag, zondag is van 6u00 tot maandagmorgen 6u00. Dus als ik op zondagavond ga werken (nacht) en ik werk 8u00, dan krijg ik 20 uur betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er mis mee om even uit te rusten op een bank? Wat is er mis mee om even stil te staan en een klapke te slaan met deze of gene, mits de afstand in acht genomen wordt? Als mensen dat niet begrijpen, dan is er geen draagvlak voor. Hadden we niet beter allemaal met een mondmasker rondgelopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Azië. Ze legden aan in Italie. Er stierf 1/3 v.d Eurpese bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zich is daar niks mee Maar ge weet genoeg dat het daar niet bij blijft voor velen. Vandaar maatregelen die opgelegd werden. Dan kan je oeverloos beginnen zeveren over het nu of onnut van die maatregelen ...feit is het zijn opgelegde regels..hou u eraan zolang ze gelden. Laat die discussies over als bedenkingen in de veiligheidsraad. Verfijning, herziening is steeds mogelijk Citaat:
Ipv Dat Dewever dan nog wat olie op het vuur had gegooid had hij ze kunnen proberen te verkopen...hij is daar anders toch zo'n kei in Het is belachelijk en getuigt van pure anarchie om het in vraag stellen om te zetten in een soort burgerlijke ongehoorzaamheid. Doe je dat met verkeersregels ook ? Citaat:
( ik weet dat ge dat nu gaat willen recupereren ... laat het ...daar zijn al draden vol over geschreven) Laatst gewijzigd door praha : 13 april 2020 om 19:55. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Boduo
Trouwens als ge dat verloop ( kaartje in ander topic) moogt geloven is het eerst via België verlopen Laatst gewijzigd door praha : 13 april 2020 om 19:58. |
![]() |
![]() |