Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2020, 12:30   #121
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Verschil tussen 100% legaal graaien in honderd en één ondernemingen en met de steun van de partij één onderneming op poten zetten die van dat 100% legaal graaien zijn doel heeft gemaakt...
Veel ondernemingen zie ik niet in Kennis zijn 100% legaal graaiparcours... wel veel openbaar geld.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2020, 12:32   #122
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Zegt u nu dat Weyts loog?
Oh, kan zijn dat ze onder elkaar het niet zo nauw namen met die datum waar de franstaligen goed wisten dat de veiligheidsraad, waar ze heel sterk staan, nog zijn zege moest geven en dus maar Weyts in de waan lieten dat de datum van 15 mei overeengekomen was...
Wie liegt, wie spreekt de waarheid??? Ik denk echt niet dat Weyts gaat zeggen dat ze overeen gekomen waren over de datum als de andere twee openlijk gezegd hadden dat ze niet voor 18 mei wouden beginnen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2020, 12:35   #123
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh, kan zijn dat ze onder elkaar het niet zo nauw namen met die datum waar de franstaligen goed wisten dat de veiligheidsraad, waar ze heel sterk staan, nog zijn zege moest geven en dus maar Weyts in de waan lieten dat de datum van 15 mei overeengekomen was...
Wie liegt, wie spreekt de waarheid??? Ik denk echt niet dat Weyts gaat zeggen dat ze overeen gekomen waren over de datum als de andere twee openlijk gezegd hadden dat ze niet voor 18 mei wouden beginnen...
Hij heeft het gezegd, op het VTM middagnieuws.
Ik zou het fragment kunnen opzoeken, maar je zou dan gewoon los over iets anders beginnen te ijlen...
Oud 25 april 2020, 12:35   #124
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zijn de echte problemen??? Vlaanderen wil zo vlug mogelijk en zo uitgebreid mogelijk heropstarten en de Walen zeggen neen en dus, buiten een symbooldossier, lopen de Vlamingen regelrecht tegen de muur...
Ik heb je toch gezegd dat in la Belgique men niet over de echte problemen mag praten...
laat ons hopen dat de middenstand niet geofferd werd aan die symbooldag
Oud 25 april 2020, 12:36   #125
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
En u noemt zich leraar???
Er is verdomd een enorm groot verschil tussen mannetjes, en weet dat ik ze niet goedkeur, die overal van het systeem profiteren om te graaien en mensen die met de goedkeuring en de hulp van de partij een heel systeem opzetten dat enkel en alleen dient om openbaar geld naar eigen zakken te doen vloeien...
Ik zie het verschil niet.

Je mag de persoonlijke aanvallen trouwens best laten, ik meld persoonlijke aanvallen zonder uitzondering.

Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 april 2020 om 12:37.
Oud 25 april 2020, 12:38   #126
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Hij heeft het gezegd, op het VTM middagnieuws.
Ik zou het fragment kunnen opzoeken, maar je zou dan gewoon los over iets anders beginnen te ijlen...
Ik geef toch toe dat hij het gezegd zal hebben...
De vraag is of hij het gezegd heeft wetende dat het niet de waarheid was of dat de anderen hem in de waan hebben gelaten dat ze akkoord gingen, wetende dat ze via de veiligheidsraad toch hun eigen gelijk zouden krijgen...
Je kent de francofonie of je kent hen niet... Hoogdunkend over zichzelf zullen ze dat diplomatie noemen, terwijl het zuiver bedrog is...
Oud 25 april 2020, 12:38   #127
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hij zei dat hij ZIJN voorstel ingediend had NAMENS de 3 gemeenschappen
Oud 25 april 2020, 12:40   #128
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Hij zei dat hij ZIJN voorstel ingediend had NAMENS de 3 gemeenschappen
Hewel dat is toch duidelijk... Dus de twee andere gemeenschappen hebben hun woorden ingetrokken... en zoals zo dikwijls de vlamingen gewoon in de kou laten staan...

Ten andere, ik weet het niet, maar hebben de twee andere gemeenschappen dan gezegd dat hij gelogen heeft...

Laatst gewijzigd door marie daenen : 25 april 2020 om 12:42.
Oud 25 april 2020, 12:42   #129
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Hewel dat is toch duidelijk... Dus de twee andere gemeenschappen hebben hun woorden ingetrokken... en zoals zo dikwijls de vlamingen gewoon in de kou laten staan...
Er is ook een andere mogelijk: Ben loog en er was helemaal geen gemeenschappelijk voorstel.
Oud 25 april 2020, 12:45   #130
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Ten andere, ik weet het niet, maar hebben de twee andere gemeenschappen dan gezegd dat hij gelogen heeft...
eerste regel, die van ons heeft altijd gelijk.
tweede regel, indien die van ons geen gelijk heeft dan gaat punt 1 in werking
Oud 25 april 2020, 12:45   #131
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is ook een andere mogelijk: Ben loog en er was helemaal geen gemeenschappelijk voorstel.
Nogmaals, hebben de twee andere gemeenschappen dat verklaart???
Dus wat zit jij hier veronderstellingen te maken en als waarheid de wereld in te sturen???
Waarom zou Weyts liegen??? Antwoord, ik heb geen vertrouwen in hem want hij heeft al meer blunders gemaakt...
Waarom zou ik Weyts wel geloven??? Antwoord, want ik heb geen vertrouwen in de francofonie en ken ze en hun leugens al langer dan van vandaag...

Wie heeft er nu gelijk???
Oud 25 april 2020, 12:47   #132
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Nogmaals, hebben de twee andere gemeenschappen dat verklaart???
Dus wat zit jij hier veronderstellingen te maken en als waarheid de wereld in te sturen???
Waarom zou Weyts liegen??? Antwoord, ik heb geen vertrouwen in hem want hij heeft al meer blunders gemaakt...
Waarom zou ik Weyts wel geloven??? Antwoord, want ik heb geen vertrouwen in de francofonie en ken ze en hun leugens al langer dan van vandaag...

Wie heeft er nu gelijk???
Genoeg onzin voor vandaag.
Oud 25 april 2020, 12:51   #133
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
eerste regel, die van ons heeft altijd gelijk.
tweede regel, indien die van ons geen gelijk heeft dan gaat punt 1 in werking
Eerste regel... Indien een hele maatschappij af zou hangen en beoordeeld zou worden op een woord of een zin van één man die bovendien van alle kanten onder vuur ligt juist omdat hij zijn werk wil doen???
Hewel dan schieten we regelrecht naast het doel en houden we ons onledig met afleidingsmanoeuvers om het plebs bezig te houden denkend dat ze iets te zeggen hebben terwijl ze dwaas en dom aan het lijntje gehouden worden om onwetend in hun onderbroek gezet te worden...
Oud 25 april 2020, 12:52   #134
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Genoeg onzin voor vandaag.
Eindelijk
Oud 25 april 2020, 12:52   #135
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Je kan kiezen, tussen leugenaar of onbekwaam mocht hij het eventuele akkoord niet laten tekenen hebben, en nu zonder bewijs zit. Zeker als je al jaren de onbetrouwbaarheid van de andere partij aanklaagt.
Oud 25 april 2020, 12:54   #136
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Eerste regel... Indien een hele maatschappij af zou hangen en beoordeeld zou worden op een woord of een zin van één man die bovendien van alle kanten onder vuur ligt juist omdat hij zijn werk wil doen???
Hewel dan schieten we regelrecht naast het doel en houden we ons onledig met afleidingsmanoeuvers om het plebs bezig te houden denkend dat ze iets te zeggen hebben terwijl ze dwaas en dom aan het lijntje gehouden worden om onwetend in hun onderbroek gezet te worden...
is dat impliciet en langdradig erkennen dat hij loog?
VRT nieuws gisterenmiddag min 1.30
Oud 25 april 2020, 12:57   #137
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kan kiezen, tussen leugenaar of onbekwaam mocht hij het eventuele akkoord niet laten tekenen hebben, en nu zonder bewijs zit. Zeker als je al jaren de onbetrouwbaarheid van de andere partij aanklaagt.
Daar heb je een punt; de Vlamingen in het algemeen geloven nog veel en veel te veel dat de franstaligen gewoon Vlamingen zijn met dezelfde positieve ingesteldheid als zijzelf die enkel een andere taal spreken...
En zij laten zich daarin keer op keer weer vangen...
De francofonie gaat ongestoord verder met zijn verdere inpalming van het Belgische grondgebied en de officiële Vlaamse media hebben enkel de mond vol van hoe goed la Belgique wel is voor de Vlamingen...
Oud 25 april 2020, 12:57   #138
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je beseft toch wel dat die 15 en 18 mei heel voorwaardelijk en speculatief zijn. Dat kan allemaal nog sterk veranderen afhankelijk van hoe de besmetting evolueert.
Ja, er kan nog een atoombom vallen, en de Fluppen van Laeken is misschien nen homo.
Als ge verstaat wat ik bedoel.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2020, 13:03   #139
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja, er kan nog een atoombom vallen, en de Fluppen van Laeken is misschien nen homo.
Als ge verstaat wat ik bedoel.
Het kan ook serieuzer:
versoepeling 4 mei + incubatietijd = opening scholen
afwachten dus
Oud 25 april 2020, 13:05   #140
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
is dat impliciet en langdradig erkennen dat hij loog?
VRT nieuws gisterenmiddag min 1.30
Ik heb op het nieuws gehoord dat men hem letterlijk vroeg of het dan 15 of 18 mei ging zijn in dat gemeenschappelijk voorstel,
en hij antwoordde cryptisch "we hebben een gezamenlijk voorstel ingediend".

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.

En een goeie observater ziet dat in een schijn-land er twee visies zijn, ook op dit probleempje van heropstarten van het onderwijs.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be