![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Veel ondernemingen zie ik niet in Kennis zijn 100% legaal graaiparcours... wel veel openbaar geld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Oh, kan zijn dat ze onder elkaar het niet zo nauw namen met die datum waar de franstaligen goed wisten dat de veiligheidsraad, waar ze heel sterk staan, nog zijn zege moest geven en dus maar Weyts in de waan lieten dat de datum van 15 mei overeengekomen was...
Wie liegt, wie spreekt de waarheid??? Ik denk echt niet dat Weyts gaat zeggen dat ze overeen gekomen waren over de datum als de andere twee openlijk gezegd hadden dat ze niet voor 18 mei wouden beginnen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou het fragment kunnen opzoeken, maar je zou dan gewoon los over iets anders beginnen te ijlen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag de persoonlijke aanvallen trouwens best laten, ik meld persoonlijke aanvallen zonder uitzondering. Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 april 2020 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De vraag is of hij het gezegd heeft wetende dat het niet de waarheid was of dat de anderen hem in de waan hebben gelaten dat ze akkoord gingen, wetende dat ze via de veiligheidsraad toch hun eigen gelijk zouden krijgen... Je kent de francofonie of je kent hen niet... Hoogdunkend over zichzelf zullen ze dat diplomatie noemen, terwijl het zuiver bedrog is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere, ik weet het niet, maar hebben de twee andere gemeenschappen dan gezegd dat hij gelogen heeft... Laatst gewijzigd door marie daenen : 25 april 2020 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Er is ook een andere mogelijk: Ben loog en er was helemaal geen gemeenschappelijk voorstel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
tweede regel, indien die van ons geen gelijk heeft dan gaat punt 1 in werking
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus wat zit jij hier veronderstellingen te maken en als waarheid de wereld in te sturen??? Waarom zou Weyts liegen??? Antwoord, ik heb geen vertrouwen in hem want hij heeft al meer blunders gemaakt... Waarom zou ik Weyts wel geloven??? Antwoord, want ik heb geen vertrouwen in de francofonie en ken ze en hun leugens al langer dan van vandaag... Wie heeft er nu gelijk??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hewel dan schieten we regelrecht naast het doel en houden we ons onledig met afleidingsmanoeuvers om het plebs bezig te houden denkend dat ze iets te zeggen hebben terwijl ze dwaas en dom aan het lijntje gehouden worden om onwetend in hun onderbroek gezet te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VRT nieuws gisterenmiddag min 1.30
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zij laten zich daarin keer op keer weer vangen... De francofonie gaat ongestoord verder met zijn verdere inpalming van het Belgische grondgebied en de officiële Vlaamse media hebben enkel de mond vol van hoe goed la Belgique wel is voor de Vlamingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge verstaat wat ik bedoel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
versoepeling 4 mei + incubatietijd = opening scholen afwachten dus
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en hij antwoordde cryptisch "we hebben een gezamenlijk voorstel ingediend". Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig. En een goeie observater ziet dat in een schijn-land er twee visies zijn, ook op dit probleempje van heropstarten van het onderwijs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |