![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The denial-mode is strong in this one !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of voor die andere Belgicistische partij : het VB. Die haalden trouwens 18.000 stemmen in Wallonië en kwamen in elke kieskring op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Bij Van Ranst, onhoud ik vooral dat op de boodschap werd geschoten.
o.a. : 'Mondmaskers helpen niet.' 'Ga gerust op vakantie naar Nood-Italië om te gaan skieën.' Ja, en die boodschappen kwamen nu eenmaal van hem. Dat klopt. Maar de kritiek was toch voornamelijk met betrekking op de foute boodschappen en incorrecte duiding.
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat was zonder twijfel de boodschap, ik begrijp het ![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel heb ik hem een gebrek aan professionalisme aangewreven. En daar blijf ik bij.
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie het schoentje past …..
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 25 april 2020 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb in de draad over Van Ranst, meermaals gelezen, dat de reden van de kritiek op de man, direct verband hield met zijn politieke overtuiging; ook als reactie op comments; die louter betrekking hadden op de uitspraken van de man. Dat soort zaken vind ik jammer. Ik stem Vlaams Belang; maar ik houd me niet in als iemand uit die partij domme dingen doet/zegt. Als een uitspraak/handeling dom is, dan is dat gewoon 'dom'. punt.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut. Raoul & het coiffeurke : bondgenoten voor 't vaderland. Nog Belgicistischer dan de groene familie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb Urbain Servranckx altijd wel grappig gevonden. Alweer een geslaagde grap van hem.
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Ook een comedian kan ernstig zijn. U lijkt me intelligent genoeg om het onderscheid te kunnen maken tussen 'Urbanus' en de heer Servranckx.
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je naar Het Nieuws kijkt in Nl, Fr, Be dan zie je overal het zelfde: een bende egoïsten die alléén denken aan hun eigen leven: de bloemisten, de winkeliers, de ...enz... De rest kan hun gestolen worden. wanneer na een exit de curve opnieuw stijgt, dan zal het HUN schuld niet zijn maar die v.d. politiekers die MOEILIJKE beslissingen moeten nemen. Dat ziet men NU al in Denemarken. Onze grootouders die de oorlog meemaakten vinden dat ONGEHOORD !!! Tussen () In Duitsland is er ook een exit. In Berlijn is een nieuw hospitaal klaar om de nieuwe slachtoffers van de exit op te vangen. De curve begint opnieuw te stijgen. Laatst gewijzigd door Boduo : 25 april 2020 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Dat is inderdaad vreemd.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal is hij dan dood. De advokaat kan niet veel argumenenteren want jijzelf werd bedreigd. Je hebt het volste recht om je te verdedigen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toen Mr Servrankx, beter gekend als Urbanus van Anus, na zijn twee succesfilms met zijn producer naar Los Angeles vloog om proberen deals te maken in Hollywood, zaagde hij de kop van zijn producer al af de dag na hun aankomst omdat hij "heimwee" had. Achterlijke debiel. De kosten voor die mislukte missie omwille van zijn eigen egoistisch kinderlijk gedrag, daar heeft de producer voor mogen opdraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Veel mensen zijn voor die splitsing, nog meer zijn er tegen.
|
![]() |
![]() |