![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 mei 2020 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan smeken om dit topic op slot te doen maar ondertussen al meer dan 120 reacties en bijna 1000 views ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Ik raad u aan om eens wat kranten door te nemen. Daarin wordt zelfs vaak de volledige voornaam met een initiaal van de familienaam vermeld bij vermeende daders van een misdrijf. Als dat in een krant mag, dan is het ook hier het plaatsen van initialen absoluut geen schending van de privacy. Trouwens als uw initialen gekend zijn, dan hebt u die hier waarschijnlijk zelf gepubliceerd, wat de belachelijkheid van uw claim nog eens extra onderstreept. Desondanks heb ik uw initialen gewist als tweede blijk van goodwill. Ik begrijp dat u absoluut wil vermijden dat serieuze mensen van uw forumexploten op de hoogte geraken. Van mijn eerste blijk van goodwill (u terug toegelaten op het forum) heb ik intussen al spijt. Uw bijdragen (ongezellig, irritant, en provocatief getroll voornamelijk gericht op het laten bannen van deelnemers ) stroken immers totaal niet met datgene waarvoor dit forum u aangeboden wordt. Dat mag duidelijk zijn voor iedereen. Pontifex MM |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai Ponti...
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarna heb ik het tot 3x aan de moderatie gevraagd: geen resultaat. Dan heb ik het aan de beheerder gevraagd: het bericht werd gewist. Bij mijn weten heb ik hier ban noch permban geëist, wat nochtans mijn lot wel was na de reservespeler-fratsen (bij wie ik me overigens heb verontschuldigd). Want wat zegt het forumreglement: 2X zo'n frats en de ban is definitief. Nu, moest ik echt een strikte naleving eisen, dan had ik er beter ineens de eerste privacy-schending van Knuppel erbij gesleurd (mijn aantal voorkeurstemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2012)... Is daar iemand voorstander van? Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 mei 2020 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van dat je ooit nog terug op een lijst zult staan?
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier in het verleden openlijk getuigd over werk, waar ik woon, mijn politieke voorkeur & engagement. Een forumlid is vrij om te puzzelen en uit te zoeken wie er achter een pseudoniem schuilt. Ernaar refereren op welke manier dan ook is NOT DONE, dit was bovendien niet de eerste keer dat dit gebeurde. Ik ben bovendien het levende bewijs dat schenden van privacy ernstig wordt aangepakt. Er speelt hier duidelijk iets anders. Ik spreek bovendien nooit in naam van iedereen en laat iedereen individueel vrij om zich een idee te vormen wat voor hem/haar duidelijk is. Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 mei 2020 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Als iemand uw initialen te weten komt, dan kan dat enkel wanneer u zelf uw anonimiteit op een of andere wijze te grabbel gooide. Zelfs kranten plaatsen een volledige voornaam plus initaal van de familienaam, als het vermeende criminelen betreft die recht hebben op hun anonimiteit tot ze veroordeeld worden. Heel uw tranerige vertoning is dus totaal onnodig, en het zoveelste bewijs dat u hier enkel komt zaken plaatsen die niet stroken met de bedoeling van dit forum. Wat een ander daarover denkt, laat me steenkoud: wat ik over uw bijdragen denk, zal bepalend zijn bij het evalueren of u hier welkom blijft. Ik wacht vol spanning op een eerste gedegen en onderbouwde bijdrage van uw hand i.v.m. politiek. FYI, mocht u het vergeten zijn: u bent hier te gast op een politiek discussieforum, geen trollenbarak. Pontifex MM |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Jack, laat het nu zo, wil je. ![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet gelezen?? https://forum.politics.be/showpost.p...0&postcount=25 Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 mei 2020 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Over de trage vorming van de regering?
Niet gelezen?? https://forum.politics.be/showpost.p...73&postcount=2 |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Maar zoals ik al zei: het gaat hier niet over feiten, hier speelt iets anders...
Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 mei 2020 om 19:47. |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 2 mei 2020 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Gaat u binnenkort mijn PB-box weer volspammen met gejank, wanneer iemand 'verklapt' dat onderwijs uw core-business is? Denkt u dat ik dat ga knippen? Pontifex MM Laatst gewijzigd door Pontifex : 2 mei 2020 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Er speelt inderdaad iets anders, en ik zal u precies zeggen wat: al wie amnestie kreeg, wordt nauwkeurig gemonitord. Wie teveel last verkoopt gaat er weer uit. Pontifex MM |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je hier nu echt als moderator privé-berichten tentoon spreiden??? Laatst gewijzigd door Another Jack : 2 mei 2020 om 20:10. |
|
![]() |