![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat schijnt inderdaad de maatschappelijke basishouding te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat neemt niet weg dat mijn oudste kleinzoon met zijn vier jaar een slimme blijkt te zijn,desondanks alles moet hij Eva nog wat bijleren,en nou kan dat niet meer gezien de crisis en hij Eva niet meer ziet.....
Nu focussen we op hemzelf,hij kan schrijven en rekenoefeningen maken.... En hij wil steeds meer én moeilijker krijgen om op te lossen... Die vierjarige dreigt té slim te worden voor zijn leeftijd,en aan zijn klapke zal het ook niet liggen... Man,man,dat is telkens weer onderhandelen over hoeveel snoepjes hij wel mag hebben en over hoelang hij naar de TV mag kijken,en over het computergebruik,dat gastje surft zélf naar de kinderwebsites die hij graag wil zien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Dat is een dooddoener van formaat,weet je echt niks originelers te verzinnen?
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() En wat met het nog vele malen groter te kort aan poetsvrouwen,bouwvakkers,vrachtwagenchauffeurs en arbeiders?Ah ja,die blijven we onderbetalen en we halen gewoon paupers uit Oost-Europa naar hier.
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hij betaald er "correcte" (lagere) sociale lasten en belastingen en zijn werknemers krijgen er niettegenstaande een hoger pensioen. Toen het Corana virus uitbrak kregen ze voldoende maskertjes en ontsmettingsmiddel om de eerste klap op te vangen. Nu 3 maand later moeten we hier in Oostende een A4 formulier invullen per inwoner voor 1 maskertje dat we "hopelijk" binnen een maand krijgen? Ik heb ze een maitje gestuurd dat ik zelf al maskertjes gekocht heb .... De administratie rond die maskertjes is 10x duurder dan het maskertje zelf hoe zou je nu willen dat dit land uit zijn schulden geraakt.
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Opmerkelijk: hoe lager op de sociale ladder, hoe negatiever over leraars/onderwijs.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 mei 2020 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enig verschil het zijn ambtenaren die "wel" werken maar zoals de andere ambtenaren denken dat ze veel te weinig verdienen voor de geleverde prestaties. Zelfs een welvarend land bestuurd door een overheid en ambtenarij met dergelijke "waanvoorstellingen" gaat er aan ten onder, zie België ....
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze gaf wiskunde en de hele boel stond altijd op stelten, toen ik de leerlingen daarover aanpakte, zeiden ze dat ze problemen hadden met haar Nederlands. Een dag later passeerde ik haar lokaal en hoorde ze kei luid roepen door het tumult: "Schnil!!!!" Ik vond dat eigenlijk ook best wel grappig toen... ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 mei 2020 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik heb wel een aantal leerkrachten gehad die bepalend waren voor mijn leven en mij mee gevormd hebben tot de mens die ik ben. Onder andere dankzij met leerkracht wiskunde ben ik ingenieur geworden. Ik hoop dat u ook zo van die leerkrachten hebt gehad. Die dame zie ik trouwens regelmatig nog eens. Dat zijn de mensen die je zou moeten onthouden uit je periode op school. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik weet niet hoe het komt maar mijn leerkrachten fysica waren in het middelbaar een volstrekte ramp. (er was zelfs een alcolist bij, er kwam van lesgeven niet veel in huis). Dat heeft geresulteert dat ik zaken zoals elektriciteit pas echt deftig onder knie kreeg met naar de hoge school te gaan. Fysica wordt nogal gepercipieerd als moeilijk maar als het deftig gedoceerd wordt valt het bijzonder goed mee. Ik vind dus ook dat er een systeem moet zijn, dat slechte leerkrachten verwijderd. Die vaste benoemingen moeten er mijns inziens uit. Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 mei 2020 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Voor wie een beetje begaafd en van goede wil is, is in principe elke opleiding in het secundair onderwijs a walk in the park….
Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 mei 2020 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zuurtegraad van de rechtse medemens neemt stilaan meelijwekkende proporties aan.
Is dat nu een hoogtepunt of laagtepunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In alle eerlijkheid, ik heb een wiskunde knobbel. Maar ik moest worstelen om te slagen voor Frans. En blokvakken had ik het ook niet zo mee. Ik vind het nog altijd raar dat je voor geschiedenis zoveel data moet van buiten leren. Redeneren vind ik belangrijker, maar dat is misschien door mijn beroep. Een ander punt, je hebt ASO en TSO, kunst. Dat is allemaal secundair. Menswetenschappen is ook ASO en werd niet meteen als moeilijk beschouwd. Ik gebruik professioneel ook heel veel het internet. Een IT er die stackoverflow niet kent heb ik mijn bedenkingen bij. Maar goed we gaan offtopic. Laatst gewijzigd door stuyckp : 10 mei 2020 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De economie ligt tijdelijk plat, voor "u een hoogtepunt" voor normale mensen een nachtmerrie zeker?
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs 11.11.11 heeft daar al wat bijdragen én helpen betreft een filmpje gemaakt dat tijdens de reclamepauzes wordt getoond.... En dat eindigt met "het zuiden rekent op u"... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |