![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op een ietwat lager niveau sta ik ook wantrouwend tegenover het verbond Macron-Merkel-von der Leyen, maar gelukkig (en spijtig ter zelfder tijd) is de E.U. druk bezig haar eigen begrafenisceremonie te plannen.
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De voorlaatste keer was dat na WO1 en de Weimar republiek van het toenmalig Duitse Rijk. Nu in veel meer landen tegelijk op het schiereiland Europa.
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een extreem-rechtse partij een aantal sociale doelstellingen (pensioenen, doprechten) accentueert is dat voor een zeer praktische reden : dat is om een groot deel van hun kiezers ter wille te zijn. Het Blok heeft een oververtegenwoordiging van senioren en laag opgeleide doppers in haar publiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand beweert dat hier, ik doe dat ook niet.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Zipper, het is niet racistisch te stellen dat massale immigratie nefast is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leer lezen, het gaat over islamitische migratie.
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Dat maakt voor mij geen zak uit, vanwaar ze komen.
De enquête bewijst overigens dat het migratiethema bij veel mensen niet de belangrijkste drijfveer is om voor partij A of partij B te stemmen. Anders zou het VB veel groter zijn dan nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 64% vd bevolking anders wel. Maar hey, "dat zijn immers allemaal VB-ers", nietwaar. Laat ze maar verder aanmodderen, die EU is zichzelf aan het vernietigen.
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat mag toch nog altijd hè? De EU wordt bedreigd door vanuit het buitenland gesponsorde onrustzaaiers en onheilsprofeten, dat is niks nieuws. Het feit dat de EU echter nog altijd bovenaan de verlanglijst van gelukzoekers staat, bewijst iets. Het is hier beter leven dan al wat onder en rechts van ons ligt.... Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 mei 2020 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Principieel kan natuurlijk geen enkele partij gedwongen worden een regeringscoalitie te vormen met een andere partij waartegenover ze vijandig staat. In dit Belgistan is het op federaal vlak overigens niet enkel het VB maar evenzeer N-VA die daarmee geconfronteerd wordt. Maar in onze bananenstaat heeft men het bovendien nog eens nodig gevonden dat, met veel poeha, in een geschreven document vast te leggen en door de gegadigde partijen te laten ondertekenen. Tot twee maal toe is dat reeds gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Djiezes, Noord-Korea wordt het nieuwe paradijs van openheid voor de klagers uit West-Europa! Nu nog een Renault Trabant en we zijn op goede weg naar de nieuwe maatschappij.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze zijn zogezegd anti-nationalistisch, maar dan alleen daar waar zij hun gebieden nog willen uitbreiden... want ga in Frankrijk maar eens vertellen dat je het franse grondgebied wil inperken om vb de Elzassers wat meer levensruimte te geven; of de corsicanen, of Vlamingen van Frans Vlaanderen... Daar hadden ze totaal geen enkel probleem met hun Frans gedwongen aan iedereen op te dringen... Ineens was dat democratie, maar als de Vlamingen het nodige respect van hun eigen taal vragen dan is dat ineens bekrompen dictatuur... Twee maten en twee gewichten laat duidelijk zien wie hier de zeveraars zijn... Wat goed blijkt te zijn voor de francofonie wordt ineens des duivels als een Vlaming hetzelfde voor zichzelf durft te vragen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Hoe, heb jij nog altijd niet door hoe la Belgique, beter gezegd de francofonie in het algemeen, al sinds jaar en dag werkt??? Hoe denk je dat Bruxelles zo verfranst heeft kunnen worden???
|
![]() |
![]() |