![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, doe gerust andere suggesties.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Structurele lekken waar men geen geld voor heeft en natuurlijk de plotselinge lekken (leidingen die het begeven of bij graafwerken). Vooraleer er een ploeg ter plaatse is om de kranen dicht te draaien, is er al veel water verloren gegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 juni 2020 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Minder volkse woorden, als teelballen en vreten, liggen zo niet in mijn mond. Toch niet op het forum.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liberaal Conservatief zeker? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals voor de mondmaskers. Jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meestal wordt het vernieuwen van waterleidingen en rioleringen gedaan tijdens grote infrastructuurwerken. Wegen worden dan volledig opgebroken en alles wordt vernieuwd. De waterleidingen worden dan aangelegd met materialen die een verzakking aankunnen. De oude leidingen, die met asbestbuizen gemaakt zijn, kunnen een kleine verzakking niet aan, hierdoor ontstaan kleine lekken, door het wegspoelen van zand kan zo'n leiding het dan plots helemaal begeven. Ik heb horen zeggen dat het in Brussel een heel groot probleem is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik lees dat Doomy in de Westhoek woont,maar niet gans de Westhoek ligt bachten de kuppe.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zeggen dat ik hiet ooit kwam om ietwat beter die toale te leren
![]()
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen wordt met stank betaald als dank voor de jaarlijkse miljardenstroom naar Wallonië én Brussel. Voor het gemak vergeten, zeker?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 juni 2020 om 05:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de kern van de post van de Schoof betreft: de arbeidsplaatsen die Huts schept voor de Vlamingen. Er zijn meer bedrijven die, om één of andere reden, Vlaanderen verkiezen om in te investeren. Henri interesseert dat niet. Ook de opmerking van de witte, die jij om een of andere reden eveneens straal negeert, snijdt hout. Via de Schelde in Antwerpen vloeien miljarden kubieke liter water naar zee. Water dat naargelang de getijden van eb en vloed en de jaargetijden schommelt tussen zout en zoet. Citaat:
Vlaanderen is, mits de nodige aanpassingen, niet afhankelijk van Waals drinkwater.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 juni 2020 om 06:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Infiltratie? Alles wordt toch stilletjes aan gebetonneerd in Vlaanderen? Alles wordt toch volgebouwd? Niks te infiltratie meer binnenkort in Vlaanderen. Of toch maar bedroevend weinig. Een betonstop ja, dat zou er moeten komen!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 juni 2020 om 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoever staan de drie Franstalige regeringen met de betonstop?
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die verder laten uitdampen, en dan het zout en andere materiaal dat uit het zeewater is gewoon gaat sorteren, dan is een kwasie onuitputtelijke grondstoffenbron aangeboord. Resultaat gaat zelfs een properdere zee zijn. Maar dat kost nog meer energie. En daar wringt het schoentje. We gaan het niet voor elkaar krijgen met zonnepanelen op het dak, en windmolens in de bloembakken.
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het is juist dat voor het ogenblik de natuurlijke rijkdommen nog van België zouden moeten zijn. Tenslotte betalen de Walen ook niet voor het gebruik van "onze dan" havens voor hun in en uitvoer.
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ze er reeds van gerealiseerd hebben is een betere maatstaf en dat is vandaag 000.
![]() |
![]() |
#139 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zo afgrijselijk , ik zou er mijn hond zelfs niet in wassen ( moest ik er 1 hebben )!
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar zijn verdragen over dat het water vrij naar zee moet kunnen vloeien door de diverse landen heen. Het zou wat zijn, Zwitserland onder water en wij zonder water, trouwens zelfs dan zal het ooit over die dam naar zee lopen. Wat "wij wel kunnen doen" is stroomopwaarts Temse een sluis met hydro centrale ernaast bouwen zoals op de Rance tegen St Malo, die werkt op de getijden eb en vloed. Zeg maar 16 u. (4x stil water op 24u) gratis stroom per dag en veel scheepvaart is daar toch niet.
![]() |