Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2004, 18:58   #121
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz
ik vind het alleszins geniaal hoe de linkerzijde pleegt aan opbouw van de sociale sector te doen hoor: import van laaggeschoolde vreemdelingen waardoor de sociale zekerheid onbetaalbaar wordt en aanmoedigen van profitariaat. De resultaten zijn er 'op lange termijn' ook naar.
Zelfs mocht er in heel Vlaanderen maar één buitenlander/migrant wonen dan zou je nog klak hetzelfde zeggen.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 6 december 2004 om 18:58.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 19:44   #122
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Zelfs mocht er in heel Vlaanderen maar één buitenlander/migrant wonen dan zou je nog klak hetzelfde zeggen.
wel, ik betwijfel het, maar om dat te toetsen zullen we eerst in die situatie moeten komen, niet?

Maar bon, gezien de mens niet enkel een economische productiefactor is maar ook een culturele bagage met zich meedraagt denk ik dat er een zeker sociaal en maatschappelijk draagvlak is voor het aantal vreemdelingen dat men kan opnemen zonder dat noemenswaardige problemen ontstaan. Maar bon, ik laat u denken wat u wil hoor, veel verschil maakt dat toch niet echt.
grossfaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 21:08   #123
R. Heydrich
Banneling

R. Heydrich's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jullie marxisten zijn de waterdragers van de liberalen en het grootkapitaal. Door de massale immigratie van vreemdelingen te promoten steunen jullie de uitbuiting van vreemde werkers door het Europese grootkapitaal en willen jullie de Europese rassen en volkeren vernietigen. Marxisme en Liberalisme= hetzelfde uitschot, zelfde vijand van de volkeren in de wereld!!!!!
R. Heydrich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 21:14   #124
intestinal disease
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FallenByTheHand
als ge in de schapenstraat in Leuven gaat en den éne zegt "wij zijn tegen LSP", en ge vraagt waarom "vraagt ns aan dien andere, ik weet daar nie veel vanaf", dan ga de bij dien andere - misschien een beetje uitdagend/arrogant ik ben van LSP, en wa nu ??
is die kerel stil voor een aantal seconden, en gaat dan door met een vorig gesprek. JA zo kan iedereen zijn argumenten poneren natuurlijk !!!!
Misschien omdat de meesten gewoon hun woorden niet meer aan vuil willen maken en/of tijd willen verspillen. Misschien omdat die er geen probleem mee hebben da ge van de LSP zijt (waar ge ook rondloopt:in een pand of op betogingen) zolang ge hun kop maar met rust laat. Misschien omdat ge, als ger zelf lang genoeg in zit, al lang genoeg zou moeten weten waarom anarchisten (en/of krakers, net als andere linkse individu) niets van LSP moeten hebben en niet zo'n stupide vragen zou stellen.
Misschien omdat anarchisme en communisme ideologisch compleet botsen (en zeker het communisme waar LSP voor staat). Of misschien wel omdat LSP, als ze al es samenwerken met andere organisaties (in het verleden of nu) het nooit kan laten om te trachten heel het zeil naar hun toe te trekken (naar buiten toe bedoel ik dan!) én doen alsof zij de grote mobiliserende kracht en de linkse kracht (en blablabla) zijn én niet kunnen laten om heel de sfeer te verpesten met hun opdringerig propagandagedoe. Misschien...
Genoeg misschiens?
intestinal disease is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2004, 21:14   #125
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V.V.P
Jullie marxisten zijn de waterdragers van de liberalen en het grootkapitaal. Door de massale immigratie van vreemdelingen te promoten steunen jullie de uitbuiting van vreemde werkers door het Europese grootkapitaal en willen jullie de Europese rassen en volkeren vernietigen. Marxisme en Liberalisme= hetzelfde uitschot, zelfde vijand van de volkeren in de wereld!!!!!
Er is geen enkele liberaal lid van onze partij wat we van bepaalde extreem-rechtse partijen niet kunnen zeggen.
Oud 6 december 2004, 21:17   #126
R. Heydrich
Banneling

Standaard

Citaat:
Er is geen enkele liberaal lid van onze partij wat we van bepaalde extreem-rechtse partijen niet kunnen zeggen.
Probeer de vraag eens niet te ontwijken. Geef toe dat jullie de objektieve bondgenoten van het grootkapitaal zijn met jullie "open grenzen" utopie. In het Belang zitten idd een aantal liberalen tot mijn grote frustratie. Maar wees gerust ééns komt de dag dat ook de rekening met dat gespuis zal vereffend worden.
Oud 6 december 2004, 21:18   #127
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intestinal disease
Misschien omdat de meesten gewoon hun woorden niet meer aan vuil willen maken en/of tijd willen verspillen. Misschien omdat die er geen probleem mee hebben da ge van de LSP zijt (waar ge ook rondloopt:in een pand of op betogingen) zolang ge hun kop maar met rust laat. Misschien omdat ge, als ger zelf lang genoeg in zit, al lang genoeg zou moeten weten waarom anarchisten (en/of krakers, net als andere linkse individu) niets van LSP moeten hebben en niet zo'n stupide vragen zou stellen.
Misschien omdat anarchisme en communisme ideologisch compleet botsen (en zeker het communisme waar LSP voor staat). Of misschien wel omdat LSP, als ze al es samenwerken met andere organisaties (in het verleden of nu) het nooit kan laten om te trachten heel het zeil naar hun toe te trekken (naar buiten toe bedoel ik dan!) én doen alsof zij de grote mobiliserende kracht en de linkse kracht (en blablabla) zijn én niet kunnen laten om heel de sfeer te verpesten met hun opdringerig propagandagedoe. Misschien...
Genoeg misschiens?
Organiseer eerst eens een betoging/actie waar meer dan 2 man op af komt en dan praten we binnen 10 jaar wel eens verder.
Oud 6 december 2004, 21:20   #128
intestinal disease
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FallenByTheHand
anarchisten zijn toch rare jongens...
heel de tijd lopen klagen dat LSP niet hard genoeg is en dat ze niet voor de directe confrontatie gaan...
voor de rest zijn ze tegen LSP, maar as ge hen vraagt waarom staan ze met hun mond vol tanden.
Als het er echt eens ernstiger aan toegaat zoals in donderdag, zijn ze nauwelijks tot niet aanwezig. Rare jongens die anarchisten.
Misschien uit het oog verloren wat er 2 jaar in leuven gebeurd is...
Eerst veroordelen dat "de zogenaamde anarchisten" aansturen op een directe confrontatie en/of geweld gebruiken...
Om daarna zichzelf al 'het verzet van het volk in de straten rondom' toe te schrijven aan hun eigen propaganda en mobilisatiekunstjes, u doet me waarlijk glimlachen....
Oud 6 december 2004, 21:21   #129
intestinal disease
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Organiseer eerst eens een betoging/actie waar meer dan 2 man op af komt en dan praten we binnen 10 jaar wel eens verder.
Soms edde aan 2 man genoeg om een 'geslaagde' axie (niet enkel voor gevoel, bedoel ik dan) te ondernemen

En karikaturen van de lsp kan ik ook beginnen maken, maar dat doen onze rechtse vriendjes hier al genoeg

Laatst gewijzigd door intestinal disease : 6 december 2004 om 21:24.
Oud 6 december 2004, 21:24   #130
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V.V.P
Probeer de vraag eens niet te ontwijken. Geef toe dat jullie de objektieve bondgenoten van het grootkapitaal zijn met jullie "open grenzen" utopie. In het Belang zitten idd een aantal liberalen tot mijn grote frustratie. Maar wees gerust ééns komt de dag dat ook de rekening met dat gespuis zal vereffend worden.
De grenzen zijn open, daar is niets utopisch aan.

Ik wens u in ieder geval veel succes met uw liberale vrienden in het Vlaams Belang. ''Een'' aantal is wellicht een understatement. Iedere dag groeit hun aantal. Dat weet u even goed als ik.

Zorg er wel voor dat jullie niet tegenkomen wat u voorhanger E. Rohm is overkomen. Enfin, een gewaarschuwd fasco is er twee waard.
Oud 6 december 2004, 21:28   #131
R. Heydrich
Banneling

Standaard

Citaat:
De grenzen zijn open, daar is niets utopisch aan.

Ik wens u in ieder geval veel succes met uw liberale vrienden in het Vlaams Belang. ''Een'' aantal is wellicht een understatement. Iedere dag groeit hun aantal. Dat weet u even goed als ik.

Zorg er wel voor dat jullie niet tegenkomen wat u voorhanger E. Rohm is overkomen. Enfin, een gewaarschuwd fasco is er twee waard.
Waarom denk je dat ik géén lid ben van het Belang??? Mijn nick is niet voor niets "Vlaamse Volkspartij". Wees gerust als er ooit een heruitgave van de nacht van de lange messen komt zullen het de blauwen en hun zionvriendjes zijn dit dit kéér het onderspit zullen delven.
Oud 6 december 2004, 21:32   #132
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Soms edde aan 2 man genoeg om een 'geslaagde' axie (niet enkel voor gevoel, bedoel ik dan) te ondernemen

En karikaturen van de lsp kan ik ook beginnen maken, maar dat doen onze rechtse vriendjes hier al genoeg
Daar twijfel ik niet aan. U bent al een drietal berichtjes bezig. Nu, het is al een tijdje geleden dat we hier op dit forum wat linkse concurrentie hebben gehad dus voor de verandering kan dit geen kwaad. Als trotskist ben ik uiteraard voorstander van een eenheidsfront tegen de ''fasco's'' op dit forum wat niet belet om onze inhoudelijke verschillen te blijven bediscussiëren tot u tijdens dat proces tot de correcte conclusies komt en lid wordt van LSP.
Oud 6 december 2004, 21:36   #133
intestinal disease
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Als trotskist ben ik uiteraard voorstander van een eenheidsfront tegen de ''fasco's'' op dit forum wat niet belet om onze inhoudelijke verschillen te blijven bediscussiëren tot u tijdens dat proces tot de correcte conclusies komt en lid wordt van LSP.
discussieer liever over iets anders, als t'voor u t'zelfde is (t'is toch een hopeloze )
Oud 6 december 2004, 21:37   #134
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Misschien uit het oog verloren wat er 2 jaar in leuven gebeurd is...
Eerst veroordelen dat "de zogenaamde anarchisten" aansturen op een directe confrontatie en/of geweld gebruiken...
Om daarna zichzelf al 'het verzet van het volk in de straten rondom' toe te schrijven aan hun eigen propaganda en mobilisatiekunstjes, u doet me waarlijk glimlachen....
Op het moment dat het volk begon toe te stromen zaten jullie wellicht al allemaal in de bak. Nu, jullie zijn op TV geweest dus ik veronderstel dat de avond geslaagd was?
Oud 6 december 2004, 21:41   #135
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
discussieer liever over iets anders, als t'voor u t'zelfde is (t'is toch een hopeloze )
Het is nooit te laat om iets constructiefs te doen in het leven hoor. Maar bon in het huidig klimaat is dat misschien nog iets te veel gevraagd. De situatie kan echter snel veranderen en we kunnen alle hulp gebruiken.
Oud 6 december 2004, 21:42   #136
intestinal disease
Vreemdeling

Standaard

Eigenlijk niet maar soit...En u veronderstelt zomaar dat ik daar ook was? tss solidarnosc toch...En als ik mag kiezen kom ik liever niet op tv..
Oud 6 december 2004, 21:49   #137
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Eigenlijk niet maar soit...En u veronderstelt zomaar dat ik daar ook was? tss solidarnosc toch...En als ik mag kiezen kom ik liever niet op tv..
Dat kan ik me inbeelden. Wij hebben nog niets gedaan wat niet op TV mag komen en komen daarom uiteraard nooit op TV.

Ooit hebben de mensen van Ter Zake nog eens gebeld ofdat we gemaskerd op TV wilden komen naar aanleiding van het Belgische voorzitterschap van de EU. Toen we zeiden dat we geen maskers hadden en droegen waren ze niet langer geïnteresseerd.
Oud 6 december 2004, 23:56   #138
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niemand die werkt... niemand die meedraait in de kapitalistische wereld (bijvoorbeeld door haarshampoo te kopen)...

Noot trouwens, het Vlaams Belang is GEEN uitgesproken liberale partij , je verwart het VB met VLD
Oud 6 december 2004, 23:58   #139
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
niemand die werkt... niemand die meedraait in de kapitalistische wereld (bijvoorbeeld door haarshampoo te kopen)...

Noot trouwens, het Vlaams Belang is GEEN uitgesproken liberale partij , je verwart het VB met VLD
Neen, het VB is niet liberaal op zogenaamde ethische punten... maar op economische daarentegen, worden ze ver voorbijgestoken door het rechtse VB... Elke kapitalist droomt er bijvoorbeeld van om de vakbonden te verzwakken, de VLD durft zoiets niet in haar programma zetten hoor!
Oud 7 december 2004, 00:00   #140
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven

Ik denk dat sommige liberalen hetzelfde probleem hebben. Niet dat ik verwacht dat het VB die liberalen uit hun lijden zal verlossen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be