Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2020, 14:37   #121
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
het zoveelste verhaaltje van bembem "ik da X Y of Z doen!" maar dan uiteindelijk gewoon blijft doen wat ze al deed
niks?
Oud 14 juli 2020, 14:44   #122
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Is dat niet meer iets voor het homo-milieu?
Leer-aars met liggend streepje.
Oud 14 juli 2020, 14:44   #123
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Helga ?
Aah, Helga ...

WO II op zijn best.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 14:45   #124
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Helga ?
Daar is de link naar WO II weer...
Oud 14 juli 2020, 15:21   #125
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Daar is de link naar WO II weer...
Was dat niet Ilsa de wolvin van de ...
Oud 14 juli 2020, 15:40   #126
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Klassiek grapje als iemand verhuist:
het gemiddeld iq in beide landsdelen zal stijgen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 15:43   #127
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
't is daar welk nogal frisjes hoor in de winter, en 6 maand donker....
Daarom juist, ik ben de hittegolven beu en in het donker met een kaarsje is heel romantisch.
Oud 14 juli 2020, 15:45   #128
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Een collega gaat om de twee jaar met een groepje naar Lapland. Overdag trektochten bij -10°C, en s'nachts slapen in tenten bij -25°C. Alleen al zijn slaapzak kost 800€, en dan nog ogen en lippen met vet inwrijven opdat ze niet zouden dichtvriezen
T'is hen ooit zelfs eens overkomen, dat ze sneeuw moesten koken omdat ze geen drinkwater meer hadden.
Ik ga eerst naar het Lapse OCMW en zeg dat ik een arme asielzoeker ben en dan krijg ik direct zo'n slaapzak cadeau
Oud 14 juli 2020, 16:07   #129
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik ga eerst naar het Lapse OCMW en zeg dat ik een arme asielzoeker ben en dan krijg ik direct zo'n slaapzak cadeau
Het Lapse OCMW? Dat bestaat uit "okay, we geven je toestemming om 1 rendier te doden".
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2020, 19:19   #130
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hoe langer ik er aan denk hoe meer ik er naar verlang.... -> m'n boeltje oppakken & verkassen naar andere oorden. Het Verre Oosten is momenteel wat moeilijk/iets te hoog gegrepen (*sigh*); on the other side 'la Wallonie' not so Meaning it would be realisable in a not so distant future ^.^

Dus ja, ik denk er serieus aan om het Antwerpse om te wisselen for something else. The grass is certainly not greener on the other side but at least more exciting, less frustrating and more importantly better for my French that I am -accent wise that is, kind of 'losing' here in the Flanders.

Also: I've always experienced it that way but -imo- 'Walloons' are friendlier/less 'achterbaks' than the 'Flemish'. Just my 2 cents.

Either way.... It will be I guess Mons or sth like that. Certainly not Charleroi, Liege or les Ardennes..... no sth near Brussels but at the same time not in the part of Flanders. Ben dat azijn gezeik van 'ja maar, we spreken hier Nederlands het is hier Vlaanderen...' & andere verongelijkte Vl-nationalistische quatsch kotsbeu.

Non mesdames messieurs, moi j'ai envie de changer d'horizon et de parler Francais. Au revoir les Flamands! Au revoir les faux-culs!

Bye bye!
Zitten de hare khrisna's er nog ?
Oud 3 augustus 2020, 05:59   #131
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hoe langer ik er aan denk hoe meer ik er naar verlang.... -> m'n boeltje oppakken & verkassen naar andere oorden. Het Verre Oosten is momenteel wat moeilijk/iets te hoog gegrepen (*sigh*); on the other side 'la Wallonie' not so Meaning it would be realisable in a not so distant future ^.^

Dus ja, ik denk er serieus aan om het Antwerpse om te wisselen for something else. The grass is certainly not greener on the other side but at least more exciting, less frustrating and more importantly better for my French that I am -accent wise that is, kind of 'losing' here in the Flanders.

Also: I've always experienced it that way but -imo- 'Walloons' are friendlier/less 'achterbaks' than the 'Flemish'. Just my 2 cents.

Either way.... It will be I guess Mons or sth like that. Certainly not Charleroi, Liege or les Ardennes..... no sth near Brussels but at the same time not in the part of Flanders. Ben dat azijn gezeik van 'ja maar, we spreken hier Nederlands het is hier Vlaanderen...' & andere verongelijkte Vl-nationalistische quatsch kotsbeu.

Non mesdames messieurs, moi j'ai envie de changer d'horizon et de parler Francais. Au revoir les Flamands! Au revoir les faux-culs!

Bye bye!
Hoever staat het hiermee nu ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be