![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
K.D. ontkent het bestaan van vrouwen en dus zeg ik dat hij uit een bloemkool gesproten is. Of dat rauwe, gekookte of in de oven klaargemaakte bloemkool was met of zonder saus, doet niet ter zake.
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had vanmorgen een beetje urine verloren, maar geen paniek tegen een uur of tien had ik het reeds terug gevonden.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er een verband tussen urineverlies en temperatuur ?
Gisteren hoorde ik dat ouderen worden aangemoedigd veel te drinken als het warm is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hem dat nog nooit horen ontkennen. Ik denk dat hij eerder vindt dat het vervelende wezens zijn. Het zou idioot zijn om wezens waarvan men het bestaan ontkent, vervelend te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou ontkennen ook kunnen interpreteren als negeren. Met de nadruk op de tweede e.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
U bent één van de slimste leden van dit overlegoord. U hebt de zaken hoe ze zijn snel door. Wijven zijn inderdaad vervelende, kleine, domme, zwakke, werkschuwe, ..., geldzuchtige wezens en het zou bijgevolg inderdaad ook dwaas zijn om het wijvelijk bestaan te ontkennen. K.D. laat hen links om ten eerste zijn geestelijke gezondheid te beschermen en ten tweede om de nieuw ingevoerde beleefdheidsvoorwaarden te eerbiedigen. Een groot deel van de mannelijke bevolking aanvaardt immers niet dat andere mannen met hun wederhelft spreken. Er kan afgunst in het spel liggen. Een oosterse godsdienst, die jammer genoeg in Vlaanderen steeds aan kracht wint, verwerpt zulke gesprekken. K.D. raadt de gewone man om niet met getrouwde wijven te spreken. Ze zijn bezet en dit dient u te eerbiedigen. Los van de liefde en geslachtsdaad, laten de kleine hersenen van wijven niet toe om diepgaande, geleerde gesprekken te voeren. K.D. heeft dit in het verleden meermaals tevergeefs gepoogd te doen. Hij kwam telkens bedrogen uit. Hun geestelijk onvermogen komt ook op dit overlegoord in uiting: dwaze, opnaaiende en kinderachtige antwoorden doorspekt met lachbekjes. Tot slot: K.D. is ongelovig en verwerpt de mannenliefde ten zeerste. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen het de volgende 10 minuten héél stil werd in huis,en zij vervolgens dat groot mes waar zij mee bezig was niet terug vond in de keuken viel haar frank... Zij in vliegende vaart de moestuin in,doch helaas ,de helft van de bloemkolen waren door den deze al een kopje kleiner gemaakt om te zien of daar écht wel kindjes inzaten... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn grootouders hadden ook een (kleinere) moestuin en daar stonden wel bloemkolen in. Op een dag ben ik met mijn jongere broer al die bloemkolen gaan onderzoeken in de hoop er een baby te vinden..... ![]() Ik schat dat ik toen 5 jaar was maar ik herinner het mij nog levendig. Broertje en ik waren echt teleurgesteld dat we geen baby gevonden hadden ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is op zijn minst merkwaardig te noemen dat u uit een vervelend, klein, dom, zwak, werkschuw , geldzuchtig wijf geboren werd en daarmee uw eigen moeder hier ten schande zet! Durft u dat tegen haar te zeggen trouwens? Schaam u diep. Weet 1 ding mevrouw de puit/kikker: zonder die vrouw die u wijf noemt zou u nooit geboren zijn en zou u geen schandalige uitspraken kunnen doen op dit forum. U beweert grote hersenen te hebben; gebruik ze eens en denk eens na over hetgeen ik hier geschreven heb. Met vrouwelijke groeten, NN |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet: in de winter, als het echt heel koud is plassen jonge kinderen- kleuters vooral- beduidend vaker in hun broek. Dit weet ik omdat ik al bijna 30j met jonge kinderen werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
In dit bericht wordt een oproep aan de hoge geneesheren gedaan om een toestel uit te vinden die, indien nodig, nieuwe mensen kan voortbrengen. Een dergelijk toestel brengt enkel voordelen met zich mee: - Mannen hoeven niet meer rechtstreeks aan de gezondheid schadende eigenschappen van wijven bloot gesteld te worden inzake geslachtsgemeenschap. - De wereldbevolking kan veel beter afgestemd worden. - Wijven hoeven dan niet meer te klagen over geboortes en zwangerschap. Meer nog, deze pis verliezende wezens worden geheel overbodig, eindelijk! Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U staat op het gebruik van een correcte Vlaamse taal. Weet wel dat een toestel 'dat' is. Niet 'die toestel'. Mvg van een wijf met kleine hersenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heeft u de titel van dit topic gelezen? Het gaat namelijk over urineverlies bij mannen. Het spijt mij ten zeerste dat u dat met uw grote hersenen niet begrijpt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat me het dan zo stellen : hij ontkent dat vrouwen normale, intelligente wezens zijn, evenveel waard als mannen. Hij ontkent vrouwen op zich niet maar al wat verstandig, mooi en goed is aan vrouwen wel.
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() X 1000 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Af en toe laten we een jongetje leven om een verse voorraad sperma te krijgen. Dat jongetje mag in geen geval op u lijken. Mensen zoals u zijn namelijk vergif voor de samenleving!
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |