Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2020, 15:41   #121
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het is vooral die witte saus die stinkt.
Vroeger zeiden ze dat kindjes uit bloemkolen kwamen.
Ondertussen weten we beter, maar tis nooit meer goed gekomen.
Daarover gaat het hier.
K.D. ontkent het bestaan van vrouwen en dus zeg ik dat hij uit een bloemkool gesproten is. Of dat rauwe, gekookte of in de oven klaargemaakte bloemkool was met of zonder saus, doet niet ter zake.
Oud 4 augustus 2020, 16:02   #122
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Ik had vanmorgen een beetje urine verloren, maar geen paniek tegen een uur of tien had ik het reeds terug gevonden.
Oud 4 augustus 2020, 17:49   #123
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Is er een verband tussen urineverlies en temperatuur ?
Gisteren hoorde ik dat ouderen worden aangemoedigd veel te drinken als het warm is.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2020, 18:54   #124
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Daarover gaat het hier.
K.D. ontkent het bestaan van vrouwen
Ik heb hem dat nog nooit horen ontkennen. Ik denk dat hij eerder vindt dat het vervelende wezens zijn. Het zou idioot zijn om wezens waarvan men het bestaan ontkent, vervelend te vinden.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2020, 20:12   #125
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik heb hem dat nog nooit horen ontkennen. Ik denk dat hij eerder vindt dat het vervelende wezens zijn. Het zou idioot zijn om wezens waarvan men het bestaan ontkent, vervelend te vinden.
Je zou ontkennen ook kunnen interpreteren als negeren. Met de nadruk op de tweede e.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2020, 22:09   #126
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Geachte heer

U bent één van de slimste leden van dit overlegoord. U hebt de zaken hoe ze zijn snel door.

Wijven zijn inderdaad vervelende, kleine, domme, zwakke, werkschuwe, ..., geldzuchtige wezens en het zou bijgevolg inderdaad ook dwaas zijn om het wijvelijk bestaan te ontkennen.

K.D. laat hen links om ten eerste zijn geestelijke gezondheid te beschermen en ten tweede om de nieuw ingevoerde beleefdheidsvoorwaarden te eerbiedigen. Een groot deel van de mannelijke bevolking aanvaardt immers niet dat andere mannen met hun wederhelft spreken. Er kan afgunst in het spel liggen. Een oosterse godsdienst, die jammer genoeg in Vlaanderen steeds aan kracht wint, verwerpt zulke gesprekken.
K.D. raadt de gewone man om niet met getrouwde wijven te spreken. Ze zijn bezet en dit dient u te eerbiedigen. Los van de liefde en geslachtsdaad, laten de kleine hersenen van wijven niet toe om diepgaande, geleerde gesprekken te voeren. K.D. heeft dit in het verleden meermaals tevergeefs gepoogd te doen. Hij kwam telkens bedrogen uit.
Hun geestelijk onvermogen komt ook op dit overlegoord in uiting: dwaze, opnaaiende en kinderachtige antwoorden doorspekt met lachbekjes.

Tot slot: K.D. is ongelovig en verwerpt de mannenliefde ten zeerste.

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2020, 22:47   #127
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is vooral die witte saus die stinkt.
Vroeger zeiden ze dat kindjes uit bloemkolen kwamen.
Ondertussen weten we beter, maar tis nooit meer goed gekomen.
Toen ik 4 jaar was zei mijn moeder dat ook tegen mij....

Toen het de volgende 10 minuten héél stil werd in huis,en zij vervolgens dat groot mes waar zij mee bezig was niet terug vond in de keuken viel haar frank...

Zij in vliegende vaart de moestuin in,doch helaas ,de helft van de bloemkolen waren door den deze al een kopje kleiner gemaakt om te zien of daar écht wel kindjes inzaten...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2020, 12:48   #128
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Toen ik 4 jaar was zei mijn moeder dat ook tegen mij....

Toen het de volgende 10 minuten héél stil werd in huis,en zij vervolgens dat groot mes waar zij mee bezig was niet terug vond in de keuken viel haar frank...

Zij in vliegende vaart de moestuin in,doch helaas ,de helft van de bloemkolen waren door den deze al een kopje kleiner gemaakt om te zien of daar écht wel kindjes inzaten...
Haha, dat herken ik! Mijn ouders hadden een grote moestuin met allerlei groenten maar geen bloemkolen.
Mijn grootouders hadden ook een (kleinere) moestuin en daar stonden wel bloemkolen in.
Op een dag ben ik met mijn jongere broer al die bloemkolen gaan onderzoeken in de hoop er een baby te vinden.....
Ik schat dat ik toen 5 jaar was maar ik herinner het mij nog levendig.
Broertje en ik waren echt teleurgesteld dat we geen baby gevonden hadden
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2020, 13:00   #129
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Geachte heer

U bent één van de slimste leden van dit overlegoord. U hebt de zaken hoe ze zijn snel door.

Wijven zijn inderdaad vervelende, kleine, domme, zwakke, werkschuwe, ..., geldzuchtige wezens en het zou bijgevolg inderdaad ook dwaas zijn om het wijvelijk bestaan te ontkennen.

K.D. laat hen links om ten eerste zijn geestelijke gezondheid te beschermen en ten tweede om de nieuw ingevoerde beleefdheidsvoorwaarden te eerbiedigen. Een groot deel van de mannelijke bevolking aanvaardt immers niet dat andere mannen met hun wederhelft spreken. Er kan afgunst in het spel liggen. Een oosterse godsdienst, die jammer genoeg in Vlaanderen steeds aan kracht wint, verwerpt zulke gesprekken.
K.D. raadt de gewone man om niet met getrouwde wijven te spreken. Ze zijn bezet en dit dient u te eerbiedigen. Los van de liefde en geslachtsdaad, laten de kleine hersenen van wijven niet toe om diepgaande, geleerde gesprekken te voeren. K.D. heeft dit in het verleden meermaals tevergeefs gepoogd te doen. Hij kwam telkens bedrogen uit.
Hun geestelijk onvermogen komt ook op dit overlegoord in uiting: dwaze, opnaaiende en kinderachtige antwoorden doorspekt met lachbekjes.

Hoogachtend
Geachte mevrouw de Puit/kikker;
Het is op zijn minst merkwaardig te noemen dat u uit een vervelend, klein, dom, zwak, werkschuw , geldzuchtig wijf geboren werd en daarmee uw eigen moeder hier ten schande zet! Durft u dat tegen haar te zeggen trouwens?
Schaam u diep.
Weet 1 ding mevrouw de puit/kikker: zonder die vrouw die u wijf noemt zou u nooit geboren zijn en zou u geen schandalige uitspraken kunnen doen op dit forum.
U beweert grote hersenen te hebben; gebruik ze eens en denk eens na over hetgeen ik hier geschreven heb.
Met vrouwelijke groeten,
NN
Oud 5 augustus 2020, 13:06   #130
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Geachte mevrouw de Puit/kikker;
Het is op zijn minst merkwaardig te noemen dat u uit een vervelend, klein, dom, zwak, werkschuw , geldzuchtig wijf geboren werd en daarmee uw eigen moeder hier ten schande zet! Durft u dat tegen haar te zeggen trouwens?
Schaam u diep.
Weet 1 ding mevrouw de puit/kikker: zonder die vrouw die u wijf noemt zou u nooit geboren zijn en zou u geen schandalige uitspraken kunnen doen op dit forum.
U beweert grote hersenen te hebben; gebruik ze eens en denk eens na over hetgeen ik hier geschreven heb.
Met vrouwelijke groeten,
NN
Een sexloos bestaan is niet alles NN, vergeef het hem....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2020, 13:14   #131
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is er een verband tussen urineverlies en temperatuur ?
Gisteren hoorde ik dat ouderen worden aangemoedigd veel te drinken als het warm is.
Wat ouderen betreft weet ik niet dat er een verband bestaat tussen urineverlies en temperatuur.
Wat ik wel weet: in de winter, als het echt heel koud is plassen jonge kinderen- kleuters vooral- beduidend vaker in hun broek.
Dit weet ik omdat ik al bijna 30j met jonge kinderen werk.
Oud 5 augustus 2020, 13:15   #132
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Geachte heren

In dit bericht wordt een oproep aan de hoge geneesheren gedaan om een toestel uit te vinden die, indien nodig, nieuwe mensen kan voortbrengen.
Een dergelijk toestel brengt enkel voordelen met zich mee:
- Mannen hoeven niet meer rechtstreeks aan de gezondheid schadende eigenschappen van wijven bloot gesteld te worden inzake geslachtsgemeenschap.
- De wereldbevolking kan veel beter afgestemd worden.
- Wijven hoeven dan niet meer te klagen over geboortes en zwangerschap. Meer nog, deze pis verliezende wezens worden geheel overbodig, eindelijk!

Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2020, 13:40   #133
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geachte heren

In dit bericht wordt een oproep aan de hoge geneesheren gedaan om een toestel uit te vinden die, indien nodig, nieuwe mensen kan voortbrengen.
- Mannen hoeven niet meer rechtstreeks aan de gezondheid schadende eigenschappen van wijven bloot gesteld te worden inzake geslachtsgemeenschap.
- Wijven hoeven dan niet meer te klagen over geboortes en zwangerschap. Meer nog, deze pis verliezende wezens worden geheel overbodig, eindelijk!

Hoogachtend
Geachte mevrouw,
U staat op het gebruik van een correcte Vlaamse taal. Weet wel dat een toestel 'dat' is. Niet 'die toestel'.
Mvg van een wijf met kleine hersenen.
Oud 5 augustus 2020, 13:45   #134
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geachte heren

Hoogachtend
Geachte mevrouw de puit,
heeft u de titel van dit topic gelezen?
Het gaat namelijk over urineverlies bij mannen.
Het spijt mij ten zeerste dat u dat met uw grote hersenen niet begrijpt.
Oud 5 augustus 2020, 14:05   #135
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat me het dan zo stellen : hij ontkent dat vrouwen normale, intelligente wezens zijn, evenveel waard als mannen. Hij ontkent vrouwen op zich niet maar al wat verstandig, mooi en goed is aan vrouwen wel.
Oud 5 augustus 2020, 14:06   #136
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je zou ontkennen ook kunnen interpreteren als negeren. Met de nadruk op de tweede e.
Klopt.
Oud 5 augustus 2020, 14:13   #137
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geachte heer

Hoogachtend
Citaat:
Laat me het dan zo stellen : hij ontkent dat vrouwen normale, intelligente wezens zijn, evenveel waard als mannen. Hij ontkent vrouwen op zich niet maar al wat verstandig, mooi en goed is aan vrouwen wel.
K.D. ontkent het bestaan van vrouwen wel. Hij erkent enkel een helft van de bevolking die in zijn zieke geest beschreven wordt als (zie zijn tekst hierboven, ik ben te gedegouteerd om die te herhalen). K.D. is een fundamentalist. Hij moest door de grond zinken van schaamte. Helaas is hij te dom om zich te schamen.
Oud 5 augustus 2020, 14:17   #138
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
K.D. ontkent het bestaan van vrouwen wel. Hij erkent enkel een helft van de bevolking die in zijn zieke geest beschreven wordt als (zie zijn tekst hierboven, ik ben te gedegouteerd om die te herhalen). K.D. is een fundamentalist. Hij moest door de grond zinken van schaamte. Helaas is hij te dom om zich te schamen.

X 1000
Oud 5 augustus 2020, 14:18   #139
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geachte heren

Hoogachtend
Weet u dan niet dat we al lang geen mannen meer nodig hebben om voor nakomelingen te zorgen? Een goedgevulde spermabank en de wereld kan verder met enkel maar vrouwen.
Af en toe laten we een jongetje leven om een verse voorraad sperma te krijgen. Dat jongetje mag in geen geval op u lijken. Mensen zoals u zijn namelijk vergif voor de samenleving!
Oud 5 augustus 2020, 14:19   #140
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Geachte mevrouw,
U staat op het gebruik van een correcte Vlaamse taal. Weet wel dat een toestel 'dat' is. Niet 'die toestel'.
Mvg van een wijf met kleine hersenen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be