![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is ook wat je Van Ranst als wetenschapper kan aanwrijven: het is een aandachtszoeker.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 augustus 2020 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een herbesmetting, nu al?
Dat lijkt me grote zever, andes zou het meer voorkomen. Maar goed, indien het wel zo is dan kunnen ze het hele vaccin gedoe ook stoppen. Groepsimmuniteit via een natuurlijke besmetting is dan de enige oplossing want dat biedt een betere bescherming bij een herbesmetting dan een eventueel half werkend vaccin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
New York zou weggevaagd worden door het virus. Nu zie ik die man goedgeluimd met hawai¨shirt zonder mondmasker weer relax zeveren over Trump en de verkiezingen. Ik hoor hem niks meer vertellen over corona ![]() Blijf het een bizar gegeven vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die doen het in elk geval beter dan ons. En dat zonder hun economie te vernielen met symbolische maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/om-de...anje~be793a5c/ Citaat:
En dan maar zeggen dat het niet de schuld is van de idioten die op vakantie vertrokken zijn. Steek ze allemaal op eigen kosten 14 dagen in quarantaine op hotel.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 augustus 2020 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze hebben misschien de primeur aan Hong Kong gelaten omdat dat leuk staat tegenover China. Enfin, dat is een positievere uitleg dan dat ze het gewoon zouden stilgehouden hebben tot Sint-Juttemis. Echt niet oké dat medici zo onder een hoedje spelen en informatie achterhouden. 'Lying by omission' is onder bepaalde omstandigheden en in bepaalde jurisdicties zelfs strafbaar, denk ik. Herinner je onlangs nog dat ziekenhuis in West-Vlaanderen, die de ene na de andere inspectie kregen nadat ze de rapid test die België had besteld als slechtste uit de hoop beoordeelden? Georganiseerde misdaad heeft er niet aan. Laatst gewijzigd door discuz : 24 augustus 2020 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus jij bent er voorstander van dat de politiek en experten mogen beslissen wat wij wel of niet mogen weten? Gaat het een beetje, verder? Kom terug, Pravda, alles is vergeven... Dat is geen complottheorie, dat IS een complot! Laatst gewijzigd door discuz : 24 augustus 2020 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/om-de...anje~be793a5c/ Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 augustus 2020 om 20:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De doden maken geen indruk meer dus stappen ze over naar de besmettingen voor meer drama. Ik doe een predictie: die gaat uitfizzelen met een constate lage dodencijfer en ze gaan hun vaccin mogen steken waar de zon niet schijnt. Het geld hebben ze al binnen dus missie toch half geslaagd. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 24 augustus 2020 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is dus ook geen tweede golf, ze doen alsof. Voor die 2de golf baseren ze zich op de spaanse griep ofzo en toen was de 2de golf dodelijker dan de eerste. Daar zitten ze nu vol ongeduld op te wachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De twee voorbeelden die ik aanhaal, die het bovenstaande ILLUSTREREN, maar men heeft het statistisch geanalyseerd, zijn: Zweden vs de UK, en Brazilie vs Peru. Gelijkaardig tijdsverloop, gelijkaardig aantal doden per miljoen inwoners. Maar dat is anekdotisch, het is de statistische studie die telt: er is geen statistisch significant effect te bespeuren van een lockdown op het aantal doden tussen 1 maart en 1 mei bij de 50 landen die het meeste gevallen hadden op 1 april. Maw, met of zonder, maakt geen speciaal verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw, het is een kwiebus op wiens uitspraken ge niet kunt voort gaan, maar waarop men wel dwingelandij gaat baseren. En nadien voelt hij zich verplicht om te doen alsof hij gelijk had. Dus ja, zoals al eerder gezegd, het is heel moeilijk te zeggen of hij wel in de grond WEET dat hij er vanalles uit flapt dat niet klopt, maar het niet kan laten, oftewel of hij zijn professor baan in een pak waspoeder heeft bekomen. Laatst gewijzigd door patrickve : 25 augustus 2020 om 04:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het eigenaardig dat het de "vakantiegangers" die verantwoordelijk zouden zijn voor de opstoot door SCHOLEN open te doen. Uiteraard gaan we een opstoot krijgen als de scholen open gaan. En alles wat eventuele maatregelen sinds maart zouden tegengehouden hebben, gaat nu zijn gang gaan he. Maw, dat diende tot niks van dat tot nu uit te stellen, al die kosten en miserie was voor niks, want uiteindelijk komt het toch erdoor. Wat gaan we nu doen ? De scholen een jaar sluiten ? Weer alle economische "niet-essentiele" activiteit voor een jaar opschorten ? Om even succesvol te zijn als de laatste keer ? En om terug het probleem te hebben volgend jaar als we ze weer open doen (als we dan nog een maatschappij hebben waar dat nog te doen is) ? Nee, kijk: wij gaan nu krijgen, wat we opgespaard hebben he. Ik weet niet of dat een rimpeltje of een grote golf is. Ik DENK niet dat dat veel erger zal zijn dan het golfje van maart/april. Misschien twee keer zo erg maar zeker niet meer. Dat golfje in maart-april was dus blijkbaar een groot succes, iedereen klopt zich op de borst wat een magnifieke prestatie dat was. Dat nog 1 of 2 keer overdoen gaat het einde van de wereld niet zijn, he, en dan zijn we ervan af. Maar ik vermoed dat het zo hard niet zal gaan. Weten doe ik het niet. Het kan goed zijn dat een deel van de opgespaarde immuniteit ondertussen weggegaan is, en dus alle "moeite voor niks" is geweest. Verspeeld door te treuzelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grote probleem is vooral dat hij een aanhanger is van één van de meest moorddadige ideologieën ooit: het communisme. Zo iemand is gewoonweg niet te vertrouwen en moet geweerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoor en zie ik u hier nu beetje bij beetje uw kar keren betreffende Van Ranst? Nu alles en iedereen hem doorheeft en hij almaar meer door de mand begint te vallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, hoe idioot moet je zijn om nu vrijwillig naar het buitenland te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.gva.be/cnt/dmf20200824_9...communisten-he Volgens hem is hij geen communist. Citaat Marc Van Ranst: “Ik lees soms nog ’t Pallieterke en voelde veel voor de Volksunie. Dat waren geen communisten, hè?” Het gaat hard met de kritiek op Marc Van Ranst. Franstalige virologen, oud-Kamervoorzitters en -rectoren, Vlaams Belangers en N-VA’ers op Twitter... Zelfs tot toevallige passanten op een perron toe. Ze willen dat hij zwijgt, vinden dat hij onzin verkoopt en dromen van zijn ontslag. “Bij elke epidemie is er dat moment dat de guillotine wordt bovengehaald. Maar ik blijf koppig doorgaan.” Laatst gewijzigd door reservespeler : 25 augustus 2020 om 06:10. |
|
![]() |
![]() |