![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mogelijkheden genoeg.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 28 augustus 2020 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of gewoon zelf een auto kopen.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ofwel laten we de betere middenklasse bloeden door hun verlies niet te compenseren. Benieuwd of de Vld dan nog de kiesdrempel haalt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 augustus 2020 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck de Groenen, die stellen sowieso niets voor, de CD&V, die moeten kapot.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij inderdaad de meest voor de hand liggende oplossing. Ik zie ook niet in waarom een auto per se door de werkverschaffende onderneming moet betaald worden. Dit is weer eens een van die scheefgegroeide toestanden die we “only in Belgium” aantreffen.
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor laagbetaalde jobs loont het momenteel niet meer om te gaan werken, het verschil met een uitkering is te klein. Indien die uitkering na een bepaalde periode wegvalt, loont het plots weer om te gaan werken. Zie de Franssen die in West Vlaanderen komen werken. Laatst gewijzigd door reservespeler : 28 augustus 2020 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Alleen maar erg dat er steeds minder en minder zijn en dat ze door de andere Vlamingen meer en meer gezien worden als collobo's of regelrechte verraders van de welvaart en het welzijn van de Vlamingen in het algemeen in een stiefmoederlijk land dat zich Belgique noemt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie na een jaar geen werk heeft, heeft niet (of te weinig) gesolliciteerd. Na elk bijkomend jaar 20% dop minder.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 28 augustus 2020 om 10:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien komen de meeste dan op de openbare onderstand terecht en dat is een gemeentelijke materie, lees regionale materie... Dus dat betekent voor Wallonie dubbel inleveren en dubbel verarmen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Ik doe per jaar makkelijk 40.000 - 50.000 km voor mijn werk.
Moet ik dat doen met mijn eigen wagen? Mijn eigen naft betalen? Onderhoud, keuring, verzekering,.... omdat ik een auto nodig heb voor mijn werk? Moet ik dan ook om de 4 jaar mijn auto vervangen door die klote LEZ's? Wie gaat dat voor mij betalen?
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat dus totaal niet om zogezegde klimaatmaatregelen maar weer, zoals we la Belgique kennen, om Vlaanderen, en Vlaanderen alleen, dieper in de zak te zitten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn eigen auto van 2003 daarentegen... En ik heb absoluut geen geld om een nieuwe wagen te kopen, en ik zal dat geld ook niet snel hebben. Als ik al een nieuwe wagen ga kopen zal het waarschijnlijk sowieso 2de hands zijn, dus nog steeds niet "goed voor het milieu"...
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Omdat inderdaad ook het grote deel van de firmawagens in Vlaamse handen zijn en de franstaligen er alleen een nieuwe vorm van bijkomende transfers voor hen in ziet... Als de rest is zever in pakjes...
|
![]() |
![]() |