![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze leven daar misschien nog in de jaren '80.
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Maeteke krijgt af en toe van die ingevingen. Net zoals toen hij dacht dat het een goed idee was om in felwitte schoentjes van €500 per paar naar der Keuning te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De professionalisering van het bepalen van bedrijfs- en merknamen, is sinds die tijd een degelijk vak geworden. Geen enkel bedrijf zou zo'n amateuristische waagstuk ondernemen als de SP-A , want zonder klanten heb je geen inkomen. Laatst gewijzigd door cato : 11 september 2020 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Los van de nogal klungelige keuze voor 'Vooruit', vraag ik me af of het wel zo een goed idee is om nog maar eens van partijnaam te veranderen. Het enige wat daarmee wordt toegegeven, is dat de partij zoals zij vandaag functioneert (in al haar facetten) ontoereikend is. Doorgaans heeft dat uiteraard niet met de naam van de partij te maken, wel met het beleid, de standpunten en de approach. Door gewoon de naam van de partij te veranderen, toon je als voorzitter ook aan dat je incompetent bent om de partij uit het slop te halen.
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#128 |
|
![]() De enige redding voor SP-A is niet de naam veranderen, maar de inhoud.
De Belgicistische koers verlaten en voluit gaan voor het Vlaams Nationalisme. Ook veel linkse kiezers zijn nationalistisch. In andere landen zie je ook dat een verschuiving van links naar het nationalisme veel kiezers aantrekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Het louter en alleen veranderen van een partijnaam is zoals nieuwe kledij aantrekken zonder eerst te douchen. Op het eerste zicht ziet het er allemaal beter uit, maar in wezen blijft het stinken.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() De Vooruit gaat zijn naam veranderen in SPA en er een kuuroord van maken
https://capobythesea.com/luxury-rehab-for-men-women/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() Haha, meer dan een doordenkertje.....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Met Staf De Clercq VOORUIT
![]() Blijft een hele mooie affiche dat, een van mijn favorieten. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 11 september 2020 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Begrijpen we. Het Vlaams-Nationalistisch zaad blijft in zijn baard hangen. Dat wordt likken.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 11 september 2020 om 21:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies veel ervaring mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen commentaar ...
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt het verkeerd voor...
U is namelijk getuige van de verandering van koers,vanaf heden tevens bekroond met de nieuwe naam. Laatst gewijzigd door kelt : 12 september 2020 om 10:29. |
![]() |
![]() |