![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie zit hier dan wie te bedriegen ? Moet men reageren op onbestaande peilingen en gefingeerde cijfers die op niets slagen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zijn de data ? Welk bureau heeft dit afgenomen ? Volgens welke methodiek ? Hoe heeft men een representatief staal weten samen te stellen ? Op welke aantallen ? Foutmarge ? Hoe formuleerde men de vragen ? Niets van terug te vinden... Totaal fake dus. Een peiling bij 5.000 mensen ga je trouwens nooit tegenkomen, dat is gewoon onbetaalbaar. Ten hoogste gaat het dan om rommel zoals een internet poll. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken die site niet. Maar een vraag op bezoekers van een rechtse website naar hun kiesintenties is geen peiling he.
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt dezelfde denigrerende toon aangeslagen over Wouter Verschelden, maar als het jou aanstaat verwijs je wel zélf naar zijn artikels. Face it. Wat jij als ingebeelde realiteit bestempelt heeft geen predicaat van wie dan ook nodig om te wéten, te ZIEN, te erkennen, dat er van "betrouwbaarheid" en "vertrouwen" geen sprake meer is tussen de zeven partijen die geacht worden (of moet ik zeggen, die pretenderen?) Belgique te redden. Ik geloof eerder in drekmedia zoals sceptr dan in een groot belgicistisch bakkes dat keer, op keer, op keer, de bal mis slaat.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klassieke reactie : van zodra de extreem-rechtse connectie boven water komt, zijn de 'whataboutisms' per direct daar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke extreemrechtse connectie komt er boven water ?? Wat zijn extreemrechtse connecties ??? Stel je jezelf die vraag ook als je het extreemlinkse Apache raadpleegt ???
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou je je niet beter druk maken omdat de betrouwbare peilingen zo lang op zich laten wachten?
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor mij zijn er hier 2 mogelijkheden :
Mogelijkheid 1) De peiling is volledig fake. Mogelijkheid 2) Er ging binnenkort een peiling verschijnen, en iemand is op een duistere manier aan die resultaten geraakt, en heeft zelf die balkjes gemaakt. Ik acht 1) waarschijnlijker, vermits er een logo gebruikt wordt dat enige geloofwaardigheid moet geven aan die peiling. Maar waarom zou ik mij daar kwaad in maken, of die peiling nu echt is of niet? Binnenkort hebben we toch de resultaten van de echte peiling en weten we meer.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat hebben we vandaag geleerd ?
Dat het totaal geen probleem is om een draad met fake news op te starten in de afdeling "Binnenland". |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n slechte peiling voor de links/Belgicistische zooi kan nooit van een site of organisatie genaamd BE NWS komen aldus de links/Belgicistische zooi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je beweren dat er behalve diehard Blokkers mensen zijn die rommel van sceptr.net bekijken als 'nieuws' ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reageer beter niet op de lullige verdediging van de belgische nazionalisten. Ook zonder peilingen weten zelfs debielen hoe laat het is. Of waarom stappen de redders van Belgique nog liever in de Hutiao Xia van Vivaldi dan in de Grand Canyon van nieuwe verkiezingen?
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ervaringsdeskundige weet jij dat toch al langer dan vandaag?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zo te zien wel. IK spreek in mijn eigen naam. Ik herhaal: Ik geloof eerder in drekmedia zoals sceptr dan in een groot belgicistisch bakkes dat keer, op keer, op keer, de bal mis slaat. Niet alleen de wanhoopspogingen die door de politiek worden ondernomen om verkiezingen te vermijden bewijzen dat "de rommel van sceptr" beter niet wordt weggewuifd als Blokkernieuws. Ook de vorige peilingen, plus de interne bevraging van jouw favoriete partaai wijzen in dezelfde richting.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn die scribulenten in het bezit van een perskaart ? Zijn ze lid van VVJ of AJP ? Zo neen, ==> waardeloos en niets met journalistiek te maken. Een hondje met een hoedje op dat mag schrijven voor dergelijke drek-websites heeft niets met journalistiek te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel zelf al 2 keer gedriehoekt (2 schorsingen). Iemand heeft lange tenen, zoveel is duidelijk.
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben hier samen met Tavek en Dadeemelee zeker en vast de eerste die Verschelden zijn artikels uit Newsmonkey vermelden... En neen, ik heb echt geen zin om te gaan opzoeken in welk bericht ik juist schreef dat hij zelfs sterker was dan Brinckman, en op hetzelfde niveau zit als Walter Pauli. Wiens geheugen nog functioneert, kan dat beamen. Jij bent hem pas beginnen vermelden toen hij zijn aanstelling bij Newsweek kreeg. Vanaf toen was hij 'plots' interessant... ![]() |
|
![]() |
![]() |