![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik probeer me de aanklacht voor te stellen
"overhaalde mannen hun Willy boven te halen onder het voorwendsel tetten te hebben" "bleek geen tetten te hebben". ![]()
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben een beetje verstand maar lazen nooit de gebruiksaanwijzing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vooral slachtoffer Sean zwaar teleurgesteld en aan de antidepressiva omwille van 't mislopen van 'n goede rimbeurt"!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe stom kan men zijn om naaktbeelden te versturen via internet naar iemand die je van haar of pluim kent. Dat zegt veel over het IQ van die BV's. Laatst gewijzigd door pajoske : 9 oktober 2020 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.hln.be/showbizz/dit-is-e...jgen~add152c8/
Sean D'Hondt, Peter Van De Veire en Stan Van Samang hebben zich hard afgerukt op ne vent.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar, want die Evelyn is toch niet echt knapper dan die Sean Dhondt zijn vrouw. Ze lijken zelfs wat op mekaar vind ik.
Da's dan nog stommer om je vrouw te gaan "bedriegen" met een lookalike. ![]()
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die 'student' heeft anders zijn werk wel goed gedaan. Heb de foto van die Evelyne eens door Google Afbeeldingen gehaald en ik vind niks terug.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opmerkelijk dat de Belgische justitie alle registers opentrokken voor dat soort zelf veroorzaakte banaliteiten, terwijl homejackers en ander tuig van gewapende overvallen dikwijls "onvindbaar" blijven.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dit was ook niet zo moeilijk. Hij was blijkbaar helemaal niet zo slim.
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, met dat soort prularia moet "La Justice Belge" hun totale onkunde maskeren.
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://searchusers.com/post/CAwpz8FpeIt
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Zou die Erin Mia James zich ook burgerlijk partij gaan stellen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Al die willen gaan internet surfen
moeten dappere rukkers zijn Sean, Stan en de Peter die kunnen rukken die kunnen rukken Sean, Stan en de Peter die kunnen rukken zij rimmen mee Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 9 oktober 2020 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb deze foto genomen
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201009_93487737 De helft van Evelyn eruit geknipt en in google afbeeldingen opgevraagd. En dat gaf meerdere hits.
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: die vind ik wel. Vraag is welke foto's hij doorgestuurd heeft. Als hij slim was heeft hij ze eerst eens door Google gehaald.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 9 oktober 2020 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |